Het nieuwe begin (10 gram hollandia)


Recommended Posts

Set: met N en R
Setting : De geheime tuin
Hoeveelheid : 10 gram hollandia


Eindelijk was het dan zover, kjb ging weer trippen, en dit zou de eerste keer zijn dat ik niet zo blowen tijdens de trip.

Ik had eerder in de geheime tuin een bad-trip gehad en dat zat me iets dwars. Vooral omdat ik liever op mijzelf ben samen met mijn vrienden en ik andere mensen dan schuw (mede door die bad-trip gekomen)

Om 13.00 was het zover, ik nam 10 gram tot mij tijdens het lopen, en ging samen met N en R op een bankje zitten, wachtend tot het opkwam.

Mensen liepen rond in het bos net zo genietend van het mooie weer als wij dat deden (de zon scheen heerlijk die dag) ik had er op dat moment nog geen moeite mee.

Totdat er een of andere kerel op een mini-bike door het bos kwam gescheurd. (Leuk voor hem natuurlijk, maar velen zijn juist daar om van die rotherrie af te zijn)

Op dat moment zei ik tegen N en R dat we zouden gaan, wat dieper het bos in en wat meer geïsoleerd (in de zin dat er meer afstand tussen de mensen en ons zou ontstaan)

Nadat we daar gingen zitten, op een plek die heerlijk was, echt heerlijk. Maakten we het ons gemakkelijk en zaten we met zn 3en in een meditatie houding. Weer vielen mij er veel dingen in, de manier waarop bomen hun takken groeien en het patroon wat er uit voortvloeit (voor voorbeelden kijk naar de La Sagrada Famillia in Spanje) en dat wederom je gehoor, reuk en zicht erg scherp waren.

Maar wat me het meest opviel, is dat we onszelf integreerden in dat kleine stukje bos, zelfs een kleine en hele mooie groene hagedis kwam even kijken wie daar trippend zaten. Een paar bijen zoemden om ons heen, naargeestig op zoek naar voedsel. Een paar bleven op ooghoogte zweven en keken mij recht in get oog aan. (Tot op heden geloof ik dat trippen een bepaalde connectie met dieren tot stand brengt die ik niet kan verklaren) de mieren (rode) liepen rond zoekende naar wat kruimels en stukjes zoet fruit die we eventueel hadden laten vallen. Een paar mieren hadden de framboos die we hadden neergelegd voor hen gevonden en probeerden er wat van te eten. Dat gaf ons een voldaan gevoel.

Ondertussen hielden we gesprekken over het leven, de maatschappij waarin we zitten, en het opperen voor een noodzaak van psychedelisch gebruik voor iedereen. (Wij gaan er namelijk vanuit dat geestelijke verruiming inzichten vanuit een andere dimensie brengt die anders nooit opgedaan wordt)

Later zat ik met een stuk (door de zon) gedroogd hout te spelen, en zag dat deze net zoals een ui was opgebouwd uit lagen, en merkte dat aan N en R op.

Het was/is vooral goed, heerlijk en fijn. Het samenzijn met mijn beste vrienden, de power van de zon te voelen, het luisteren naar de specht die tikt, het zachtjes kraken van het hout door de wind. En de vogels die aangeven dat wij er waren, maar geen gevaar vormden. De mieren en bijen die kwamen kijken. De hagedis die rondsloop om ons aandachtige te bekijken. Het was ultiem!!

Na een lange tijd 18.30 gingen we naar huis, pakte ik een lekkere douche en maakte ik me op voor de lange rit naar huis.

Ik zal misschien in de zomer bog trippen, maar doe het rustig aan. Ook mijn dosis is lager dan eerder. Als ik lekker ga, waarom meer nemen ? Ook heb ik voor het eerst MDMA gebruik de vrijdag ervoor en dat was een hele mooie ervaring die me ook veel geleerd heeft. (Ik had een film "Neurons into Nirvana" op netflix gezien) en op die manier een hele nieuwe kijk gekregen op dingen. Ook een aanrader, is de film mr.nobody t geeft een inzicht in kwantum mechanica en als zodanige weet ik nu dat elke keuze de juiste keuze is. Geniet ervan en tot de volgende report! :-)

KJB

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is de geheime tuin?

Klinkt als een erg mooie trip! Heerlijk dat je dat buiten kunt doen, helaas hebben wij die mogelijkheid niet zo vaak. Je staat inderdaad anders in contact met dieren.. En dat is echt super mooi.

En psychedelisch gebruik voor iedereen... Snap je punt omdat het voor jullie goed uitpakt maar wij hebben afgelopen weekend een andere ervaring gehad met een vriend, en dat pakte niet zo goed uit.... En daardoor weet ik nu dat het zeker niet voor iedereen geschikt iS....

Link naar bericht
Deel via andere websites

De geheime tuin is een locatie in midden Nederland waar iedereen vrij op kan. Ik benoem het alleen zo omdat weinig mensen die locatie kennen. Dat scheelt massa toerisme :P

Het is inderdaad niet voor iedereen en zeker ook niet iedereen kan dit in dezelfde setting gebruiken. Wel ben ik ervan overtuigd dat de "geestverruimende werking" van psychedelica tot inzichten kan lijden waar je bij de psycholoog jaren voor nodig hebt. En ook als onderzoeksmiddel is het erg interessant.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankje voor je mooie report.

 

Je omschrijft op een mooie beeldende manier wat je meemaakte en wat er gebeurde. Het leest lekker.

 

Erg mooie stukjes om te lezen, vond ik: "een noodzaak van psychedelisch gebruik voor iedereen. "
Herkenbare gedachten....elke keer wanneer ik trip, ben ik er weer van overtuigd dat psychedelica heel veel mensen wat kan brengen, vooral nieuwe inzichten. (depressie, negatieve gedachtenpatronen, angststoornissen etc.)

 

"weet ik nu dat elke keuze de juiste keuze is. "   mooi inzicht! :mrgreen:    Hoe tegenstrijdig het soms in de praktijk ook lijkt....er bestaat niet zoiets als 'slechte' keuze.....het is goed zoals het is, omdat het is. *lekker paradoxaal* ;) 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden