Eerste keer Hollandia 15 gram.


Recommended Posts

hey ik ga aankomende vrijdag bij een vriend voor het eerst truffels uit proberen. heb meteen 2 pakjes besteld voor hem en mezelf.

Kunnen we de truffels tegelijkertijd in nemen? En zijn er nog tip naast muziek om de trip nog mooier te maken?

 

Al gedaan: MDMA powder - XTC - Speed (amfetamine) - hasj - wiet

 

Ontspoort  :-P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaan jullie gelijk 15 gram pp doen? Met die dosis ga je namelijk gelijk erg diep en weet niet of dat zo verstandig is voor een eerste keer. Mdma, speed of xtc is toch wel echt iets anders....

Tips om trip mooier te maken: Glowsticks halen en die verspreiden door de kamer, hal naar de wc, op dr grond in de wc. Dan hoef je niet steeds de felle verlichting aan te doen. Zorg voor wat lekker fruit, wat al klaar staat want tijdens je trip heb je vaak geen zin om iets klaar te maken. Of je weet niet hoe het moet..... Bakje snoep op tafel, drinken bijdehand....

dit filmpje vind ik altijd leuk als ik trip...

Zorg dat het opgeruimd is als je gaat trippen. Je kan je anders erg gaan storen aan de rommel...

Kaarsjes aan, ledverlichting, alles wat sfeer maakt....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Begin met 10 gram, 15 gram hollandia voor de eerste keer is misschien wat teveel van het goede. Je kunt later die 5g altijd nog bijnemen.

 

Ook zou ik zorgen voor een tripsitter, of in ieder geval iemand die je kan bereiken als het niet goed gaat, alleen al de weet dat er zo iemand is maakt de trip een stuk fijner.

 

 

Muziek is heel moeilijk te zeggen, eigenlijk is alle muziek op truffels heel mooi. Ik zou gewoon beginnen met de muziek die je normaal ook luistert, om gewoon even lekker in de trip te komen. 

 

Zelf zweer ik bij Pink floyd en The Doors als ik ga trippen, heerlijke muziek!

 

 

veel plezier :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ik ga beginnen met de helft. Na 2 uur kijken hoe het gaat. Al gaat het goed de rest nemen. Als de truffels zijn uitgewerkt een pauze van 4 uurtjes ofzo (pitten/gamen) en dan gaat me vriend het zelfde doen als mij. is dit handig?

 

persoonlijk vind ik het leuker om samen met iemand te trippen, je kunt dan een soort ´bonding´ experience krijgen. je snapt dan alles wat de ander doet en denkt, dat is echt heel leuk en versterkt vriendschappen.

ik denk als jullie allebei beginnen met 7,5g er niet heel veel fout kan gaan.

 

natuurlijk is het nog steeds het veiligst om apart te nemen, maar samen trippen is wel echt heel leuk dus die afweging zullen jullie zelf moeten maken.

 

GR, en veel plezier

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden