• 0

Ervaring met mixen ?


Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Persoonlijk totaal geen ervaring mee. De combo truffels en alcohol lijkt me in ieder geval totaal niet aan te raden, alcohol neemt remmingen weg terwijl het met psychedelica niet bepaald handig is om b.v. meteen te gaan handelen op plannen die in je opkomen. (Met deze combinatie is het in het verleden ook enkele keren mis gegaan, vooral bij toeristen. Dat heeft indertijd geleid tot het paddo-verbod)

 

MDMA met truffels hoor ik vaker voorbij komen (onder andere in dit tripreport), het klinkt op zich goed te doen, maar het ligt denk ik erg aan de setting. Thuis op de bank vol energie van de MDMA trippen lijkt me matig, maar op een feestje kan het helemaal te gek zijn. Uiteraard wel iets om pas te doen als je een ervaren tripper bent en mensen om je heen hebt die weten waar je mee bezig bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik denk dat de combinatie met MDMA juist thuis leuk is! Mijn beste MDMA ervaringen zijn eigenlijk altijd thuis geweest. Het is vooral lastig om de MDMA en de truffels goed te doseren zodat ze elkaar niet gaan onderdrukken. De combinatie LSD en MDMA schijnt toffer/makkelijker te zijn. 

Persoonlijk vind ik het lekker om aan het einde van de trip wat alcohol te drinken. Dit zorgt ervoor dat ik wat ontspan en niet zo in mijn hoofd blijf hangen. Daarom blow ik eigenlijk nooit meer tijdens een trip. Echt dronken worden of alcohol tijdens een trip nuttigen zou ik je afraden, om de redenen die Gonzo hierboven vermeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Wel, ik heb tijdens mijn eerste trip 1 ding gebruikt. Ik en een vriend van me hadden 8 lachgaspatronen de man gedaan met pauzes natuurlijk wat ik wel fijn vond voor 1 keer te doen maar zou niet direct zeggen dat echt de trip compleet heeft gemaakt dus denk ook niet dat ik het nog eens ga doen. Wel ga je er heel diep van nadenken moet ik zeggen. 😃

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden