Atlantis, 15 Gram, Strand


Recommended Posts

We hadden een week van te voren afgesproken om op de vrijdag te truffelen, het werd heerlijk weer. We hadden de truffels gehaald en het was echt heerlijk weer, Ik,K, en A namen de truffels rond 13:00 M, die bleef nuchter. We hadden natuurlijk 3 grote flessen water gehaald en wat broodjes, we liepen met ze alle naar de Rijn voor een lekker strandje waar we vaker komen, handdoekje neerleggen en met ze allen behalve K want die had geen zin om te zwemmen, een duik.. Overheerlijk was dit nog lekker duiken met me duikbril enneen beetje salto's maken in het water. A was lekker in het water aan het baderen met ze ogen dicht, de truffels begonnen al een beetje te werken, ik had echt zin in een kutstreek, waar iedereen van mijn maatjes tegen kan behalve K.. Ik dook wat klei op van de bodem en gooide het van een afstandje op A's buik. Ik weet nog dat ie klootzak riep toen ik onder water dook.. Heb zeer lang onder water gedoken maar toen ik boven kwam had ik ook klei op Me bakkes. We gingen weer liggen en lekker zonnen met een jointje die alleen A en K rookte, M was ook lekker aan het chillen en het begon te komen, het water stroomde naar rechts normaal, maar tijdens de trip bleek het alleen maar rondjes te draaien echt funny, er kwam een boot langs die echt helemaal rond leek te zijn, met een hond voorop maar dat was een vrouw zei M, (M was de hele trip nuchter) K begon ook te zonnen en hij lag echt zeer lomp op zijn handdoek ik kreeg een lach die niemand kon stoppen. A heeft echt de hele trip voor zich uit zitten te staren, eigenlijk zat ie gewoon lekker in ze space zoals het hoort 😊 en zette de rest van zich af, wat ik normaal ook doe maar toen kwam het , K had opeens een hekel aan al het zand, en zei dat ie moest kotsen, hij zei dat hij een bad trip kreeg en dat hij suikers nodig had, en dat hij zijn pa ging bellen om hem op te halen, ik vond het maar allemaal hardatikke maf want ik heb me uiterste best gedaan om hem te helpen maar niks mocht baten, M is samen met K op de brommert naar de Albert Heijn gegaan om wat red bull te halen, ik hoorde achteraf dat K zich toen weer helemaal top voelde hij heeft toen M afgezet en is naar huis gereden. Maarja ik dacht bij mezelf dat ik hem even van me af moest zetten en niet aan moest denken voordat hij mijn trip verpest. A had dus precies hetzelfde, de hele trip eigenlijk lopen zonnen en chillen en praten enzo ben echt helemaal bruin geworden, 5 uur lang in de zon lopen bakken hehe wel een beetje ingesmeerd ofcourse, we zijn tijdens ons hoogtepunt met ze alle nog (ook met K) het water ingegaan en we liepen echt te spacen bij het zand, dat draaide helemaal al die korrels rolde , het water dat golfde wou je meesleuren, en inderdaad de vorige keer kreeg ik paarse handen, dat kwam inderdaad door een verkeerde houding, mensen die dit ook hebben adviseer ik om je handen even omhoog en omlaag te houden , beide, voor een paar minuten, achteraf zijn ik en A in zijn Mercedes even mijn oma bezocht die oma verhaaltjes te vertellen had, daarna lekker uiteten gegaan bij de Griek. Zeer geslaagde trip. Till next Time! Ik raad Atlantis aan, dioor de visuele shit en lachkick, het ververst je geest en je voelt je er alleen maar beter op, op vragen waar je lang mee zit die worden zeker beantwoord, en snapt ook alles van hoe en wat, truffelaars snappen me wel, boom biddy bye bye.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden