Eerste keer truffels 9 gram Fresh Box Golden Teacher. (Matig, Tips?)


Recommended Posts

Hierbij mijn allereerste truffelreport.

 

Basic info.

 

Leeftijd: 21

Geslacht: M

Gewicht: 85kg

Lengte: 183cm

 

Truffels: Fresh Box: Golden Teacher - 9gram p.p

 

Setting: Slaapkamer, Tuin.

 

 

Een aantal weken geleden kregen mijn beste vriend en ik het idee om eens een keer truffels te proberen.

Zelf heb ik al aardig wat ervaring op drugs gebied en wilde nu wel eens de magic truffels gebruiken om te kijken hoe dit zou uitpakken. Na aardig wat trip reports te hebben gelezen kreeg ik er enorm veel zin in en ben naar de Headshop gegaan, eerst een beetje laten adviseren en uiteindelijk gekozen om voor de eerste keer de Golden Teacher truffels te proberen.

 

Thuis gekomen, toch maar eens de truffels opgezocht en wat wij op internet konden vinden beloofde veel goeds. 9/10 hallicunaties, 9/10 auditieve hallicunaties, body high 8/10 en tot slot lachkicks 7/10. Omdat we deze cijfers best pittig vonden hebben we ervoor gekozen om te beginnen met 9 gram each om te kijken hoe dit uitpakt we hadden in totaal 25 gram gekocht zo'n 7 gram was dus nog over.

 

19:40 - We kozen ervoor om de truffels niet te eten maar er thee van te zetten.

20:05 - Thee een 20 minuutjes laten trekken en vervolgens opgedronken met nog een zakje Turkish Apple thea erbij dit smaakte prima!

 

20:30 - T en ik lagen lekker te chillen op mijn kamer met een goed muziekje op, ventilators aan omdat het vrij benauwd was op mijn kamer en nu wachten wanneer de truffels beginnen te werken.

 

20:40 - Mijn lichaam begon al wat tintelingen te krijgen en ik zag langzaam de muren bewegen (dacht eerst het zal wel placebo zijn maar omdat het al 40 minuten na inname was, sloegen de truffels wel degelijk in.)

Lekker opbouwend begon ik wat van de truffels te merken, T sloeg het al wat harder in en lag al te genieten van de werking.

Een kwartiertje later had ik een smile op mijn gezicht die er maar niet vanaf ging ik voelde me prima en mijn pupillen waren erg groot.
Ik had meer het gevoel alsof ik een pilletje had genomen dan dat ik een psychedelica op had.

 

21:15 - Een vriend van ons belde aan en besloot om de laatste 7 gram die wij overhadden tot zich te nemen, met zijn 3en gingen wij buiten in de tuin zitten waar we alle drie aan het genieten waren van de omgeving. Uiteraard duurde het een tijdje langer voor B voordat hij wat begon te merken, zijn dosering was lager als die van ons en hij was pas later gekomen.
 

21:30 - Ik zat aardig in de trip, alles werd helder, mijn zicht was mega scherp en zo mijn gehoor ook. Het scherp zien vond ik prima alleen het auditieve vond ik wat minder omdat ik zoveel geluiden om mij heen hoorde kon ik mij niet goed concentreren op de natuur etc. Qua hallicunaties vond ik het erg matig op dit moment, ik zag alles een beetje door een 3D bril maar patronen, kleur explosies etc. waren helaas niet te zien, dit vond ik erg jammer omdat ik mij daar op verheugd had. Op dit moment had ik een beetje spijt dat T en ik niet gewoon meteen ieder 12,5gr hadden genomen maar toch een beetje nerveus waren voor deze dosis en de 9 gram hadden genuttigd.

 

22:00 - Ik was best teleurgesteld over de truffels terwijl T en B aardig aan het trippen waren. T zag mij als een reus en was helemaal onder de indruk van mijn uiterlijk, B lag op de grond en kwam er niet over uit hoe geweldig zijn pet was, hij kon zijn pet niet los laten. B was overigens wel op sommige momenten erg aanwezig, telkens aan ons vragen Zie je dit ook? Hoor je dit ook? blabla. terwijl T en ik gewoon wilde chillen.

 

22:15 - Ik besloot om een hasj jointje te gaan draaien omdat ik had gelezen dat een jointje de werking wel eens kan versterken.
Het jointje draaien ging mij vrij moeilijk af moet ik toegeven, alles ging heel langzaam voor mij. Eenmaal het jointje te hebben gerookt kwam ik toch wel weer in een roes terecht, ik zat helemaal in mezelf en had totaal geen zin om met mijn vrienden te praten ik sloot mijn ogen en kon niet eens meer nadenken dit was heel wazig. Ik dacht dat ik een soort innerlijke reis aan het maken was maar ik was gewoon weg, ik zag geen patronen of kleuren toen ik mijn ogen dicht had maar was gewoon met mezelf bezig.

 

22:30 - De sterrenhemel was prachtig en ik besloot om op een matras buiten in de tuin te gaan liggen en nu begon het mooiste van mijn trip, we lagen met z'n 3 op een rij naar de sterren te kijken en iedereen was stil. De sterren waren echt intens en het leek alsof ze aan het dansen waren. Het was alsof de sterren aan zwarte draadjes hingen en alle kanten opwaaiden. Uiteindelijk was er 1 ster die volledig mijn aandacht had, deze ster was even fel als alle andere maar er was iets mee en zoog zich helemaal naar mij toe, het leek net alsof die ster een persoon was die mij wat wou duidelijk maken. Met z'n 3en lagen wij hier dus van te genieten ieder op zijn eigen manier.

 

23:15 - We besloten om maar eens op te staan en een stukje door het dorp te gaan wandelen. Hallicuneren deed ik niet meer alleen was alles nog heel erg scherp en gehorig. Het wandelen wekte ons eigenlijk uit de trip en na een half uurtje was eigenlijk iedereen wel weer nuchter. Eenmaal thuis gekomen hebben we besloten nog een evaluatie biertje te drinken en hierna is iedereen chill gaan slapen. Er waren uiteraard nog wel wat grappige momenten tijdens dit avontuur maar het spannendste vanuit mijn kant heb ik wel verteld.

 

 

Samenvatting eerste x truffels: Erg matig, had heel graag goed willen hallicuneren, patronen/kleur explosies willen zien.

Dit voelde meer aan als een pilletje met af en toe wat hallicunerende effectjes.

 

 

Daarom dus mijn vraag: wat raden jullie mij de volgende keer aan? Aangezien ik zoveel prachtige tripreports heb gelezen ben ik uiteraard bereid om het nog eens te proberen. Was de dosering voor mij misschien te laag? (Denk dat die 3,5 eig niet het verschil zouden maken maar goed.) Volgende keer dan maar meteen voor de stevigere truffels gaan, waar meestal bijstaat (voor de ervaren psychonaut). Of toch maar gewoon de matige truffels proberen maar dan 15gram? Jullie weten nu dat ik graag goed wil hallucineren etc dus graag tips voor de volgende keer wat ik het beste kan doen :)


 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee herkenbaar, weinig hallucinaties. Veel van vrienden gehoord, maar zelf nooit gehad. Laatst wel van 15gr Utopia allemaal patronen zien terwijl het lijkt dat je netvlies 240p is :P. Mooi en herkenbaar rapport iig! 

 

Misschien een keer in het bos proberen? Is vaak chiller dan in een huis of tuin

Link naar bericht
Deel via andere websites

De dosis is inderdaad vrij laag. Ik heb zelf alleen ervaring met de truffels van www.magic-truffels.nl. Ik raad deze iedereen aan, omdat ze bij mij heel goed werken en ik van veel mensen heb vernomen dat dit de beste zijn.

 

Als ik spreek voor mezelf heb ik toch wel minimaal één zakje nodig om te trippen en pas bij twee zakjes raak ik een beetje van de wereld af zeg maar. Sommige vinden dit heerlijk, anderen weer niet, dus zoals ik al zei: net wat je doel is  :mrgreen:

 

Wat tips die ik je kan geven:

1. Eet minimaal drie uur van te voren niets meer. (misschien nog een banaan een uurtje van te voren)

2. Als je doel is om lekker (hard) te trippen dan zou ik beginnen met één zakje Atlantis (van Magic truffels, die werken bij mij perfect). Wellicht een uur later nog een half zakje.

3. Zorg voor effecten die het gevoel kunnen versterken, zoals Led-lampjes, van die knak lichtstokjes, chille muziek, goeie omgeving, etc.

4. Wat ik bij mezelf heel erg gemerkt heb is dat als ik echt zit te wachten tot ik begin te trippen dit het effect afremt en ik er minder in kom.

 

Hopelijk heb je hier wat aan!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank voor de tips en de leuke reacties op mijn 1e trip report :)

 

Ik ben van plan om binnen nu en 2 weken het nog eens opnieuw te proberen omdat ik toch wel gefascineerd ben door de truffels.

Denk dat ik die keer voor de minder auditieve truffels ga en meteen 15 gram naar binnen werk, kijken of dit anders uitpakt.

Binnenkort dus weer een nieuwe report :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden