Trippen op lachgas (N20)


Recommended Posts

Hey mede reizigers  :mrgreen:

 

Ik wil met jullie een kleine trip delen, die ondanks dat de trip door lachgas veroorzaakt werd, toch een trip was die vergelijkbaar is met bijvoorbeeld truffels.

De trip duurt per keer maar max 1 minuut en normaal zou ik hem niet delen, tot de trip van afgelopen nacht.

 

Er was een feestje met vrienden en daar hadden we verschillende drugs gebruikt...ook deden we veelvuldig ballonetjes.  Wanneer ik ballonnetjes doe, dan kom ik vaak al in een bepaalde staat van zijn die ik kan vergelijken bij de piek van truffels...complete helderheid en geluk en 'alles denken te snappen'.

 

Nu had ik mij voorgenomen om na het feestje wanneer iedereen was vertrokken, nog een (dubbele) ballon te doen terwijl ik op bed lag, in het donker met koptelefoon op en een nummer opzetten terwijl ik richting de atmosfeer steeg  8-)

 

En ik had niks teveel gezegd, want ik schoot zelfs door de atmosfeer heen...al was het maar voor enkele seconden tot een minuut (je raakt de tijd kwijt).

 

Ik had dit nummer opstaan:

 

 

 

Ik voelde mijn lijf tintelen terwijl m'n hersens naar zuurstof snakte en de muziek heel intens werd....en opeens gebeurde het: 'God' sprak met me  :mrgreen:  *wat een eer*  8-)

 

Laat ik duidelijk zijn: ik heb een allergie tegen alles wat met God en de bijbel te maken heeft, dus ben alles behalve religieus. Maar als je weet hoe ik daar op bed lag terwijl 'God' tegen me sprak doormiddel van het nummer: "sometimes we don't know where we going".....Hier werd me verteld dat wij (als mensheid) geen idee hebben wat we aan het doen zijn en dat we geen idee hebben waar we naar onderweg zijn.....(geen veroordeling, maar een observatie). Elke zin klopte en ik 'wist' dat God wat probeerde te vertellen en dat is 'hem' gelukt. Ik zet 'hem' maar even tussen haakjes, aangezien het helemaal geen man of een vrouw is, maar een 'entiteit' van pure liefde? *Hoe omschrijf je zoiets?*  :roll:

 

Ondanks dat de trip maar max een minuut duurde, kwam er zoveel informatie bij me naar binnen dat ik in die minuut de hele bijbel 'wist'. Elke zin uit het nummer dat voorbij kwam maakte me duidelijk wat het doel van de bijbel was: de mens op weg helpen om 'het' te snappen....en vooral de boodschap dat we er niks van snappen overheerste heel sterk.(doel van het leven, wat we hier komen doen) . Dit werd aangewakkerd door de zin: "you keep on talking, but it makes no sense at all'...Hierin werd mij duidelijk gemaakt dat we zo onlogisch handelen....we praten alles recht wat krom is (onze manier van handelen). De enige die we echter voor de gek houden, zijn wij zelf.

 

Weer zag ik de bijbel en hoe mooi we alles weten te vertellen, maar er niet naar handelen. Ik zag hoe mooi het leven kan zijn...zelfs op dít moment kan het.....maar we kiezen er niet voor en maken onszelf wijs dat wij er niks aan kunnen doen hoe het er nu aan toe gaat in de wereld.....wie houden we nou voor de gek?
Alles om je heen is een keuze....een gedachte die werkelijkheid is geworden. De wereld is precies zoals we het zelf hebben gewild. Alles is het gevolg van onze eigen keuze. Dit geldt op individueel niveau en op kosmische....alles staat met elkaar in verbinding en elke individuele keuze beinvloedt ook het kosmische. Wanneer we dit zouden beseffen, zouden we hele andere keuzes maken en veranderen we per direct (positief) ons eigen leven, maar ook dat van onze andere medemensen. 

 

 

Om nog even een duidelijk beeld te schetsen hoe intens de mini trip was: ik lag op m'n rug, brede grijns op mn bek met het voldane gevoel dat ik 'het snapte' met mijn handen zo naast mijn lichaam: 

 

BIzU3U.jpg

 

 

Dit was volgens mij wel de meest intense korte trip op lachgas ooit  :shock:

 

 

Herkent iemand iets dat hij eens zo intens tripte op lachgas?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden