Tweede trip, 15 gram Fresh Box Purple Rain.


Recommended Posts

Basic info.

 

- Man

- 21

- 186cm

-85kg

 

Setting.

 

Thuis/Tuin

 

 

Met wie? - 1 metgezel.

 

 

 

Een aantal weken geleden heb ik voor het eerst beleefd hoe het is om de werking van Truffels te beleven.

Dit beviel goed maar niet helemaal zoals ik verwacht had, dit kwam mede door de dosis.

Daarom besloten om een 3 tal weekjes later nog maar eens de magic truffels uit te proberen. 

 

Dit keer een ander soort dan de vorige keer namelijk de Purple Rain special edition van Fresh Box.

 

 

 

15:00

 

Samen met T de stad ingegaan om inkopen te doen voor de avond, we hadden een goede maaltijd voorbereid en nog wat wiet gehaald voor later op de avond. Aangekomen bij de headshop even uitgelegd dat ik de vorige keer een naar mijn idee te lage dosering had genomen om het uiterste uit de trip en verteld dat ik het sterke auditieve effect van de vorige truffels niet zo prettig vond. Hierna werden mij de Purple Rains aangeboden die ik zelf ook al ingedachte had omdat deze voor een sterke high zouden zorgen en flink wat visuals zouden kunnen opleveren.

 

16:00

 

Vol goede moed thuis gekomen snel begonnen met koken en een stevige maaltijd naar achteren gewerkt. Nadat T en ik gegeten hadden hebben we nog wat plaatjes uitgezocht die we in de avond zouden draaien en hierna zijn we gewoon wat gaan chillen. 

 

19:30

 

Eindelijk werd het tijd om thee te gaan zetten van de truffels omdat we nu wel vonden dat er genoeg tijd tussen zat ivm de lege maag/eten. 

 

20:00

 

Nu kon het avontuur beginnen! We hadden buiten in de tuin plaatsgenomen en rustig de halve liter thee opgedronken.

Omdat deze keer de dosering wat hoger was en de truffels zelf ook wat heftiger zouden zijn waren we met gezonde spanning aan het wachten welk avontuur we dit keer zouden gaan beleven!

 

20:15

 

Ik begon al wat te voelen! Ik voelde al wat tintelingen door mijn lichaam gaan en had ook het idee dat mijn pupillen steeds groter werden. 

 

20:30

 

Fantastisch! De truffels deden op dit moment al erg goed hun werk, de hele tuin golfde en er hing een hele mooie wolk boven ons waar zich werkelijk waar de mooiste patronen in vormden. Ik werd meegezogen in de wolken en kon niet beschrijven hoe prachtig deze wel niet waren. T merkte het nog niet zo heftig maar ik was volop aan het genieten, ik zag zo helder dat voor mijn gevoel het wel leek alsof ik zelf in de wolken was. De vliegtuigen die overvlogen kon ik wel bijna aanraken en de vogels hun vleugels kon ik horen fladderen. De patronen die zich voordeden leken op Mandala's en op een bepaald punt zag ik een Hindoe god met een olifant slurf in de wolken verschijnen gevolgd door 3 egyptische strijders met speren in hun handen. De zon ging langzaam onder waardoor de kleur van de wolken ook veranderde alles werd roze, de wolken begonnen te draaien en namen mij met zich mee, in een keer werd alles wit voor mijn ogen en daarna kwam ik weer terug in de realiteit. De wolken gingen langzaam weg waardoor de hallucinaties steeds minder werden.

 

21:15

 

We besluiten om naar binnen te gaan en op de bank te gaan zitten onder het genot van een mooi plaatje.

Ik had boven nog een soort spacelamp liggen die ik wel heel graag aan wilde doen om te kijken of ik weer mooi kon gaan hallucineren. Helaas, eenmaal weer op de bank begon ik steeds verwarder te raken. Het leek alsof T er niet meer was en ik leefde in de dag van gisteren en helemaal alleen was. Het is moeilijk uit te leggen maar het leek alsof ik tussen twee werelden zat, de ene wereld was ik totaal mezelf en nuchter en de andere wereld was ik totaal in verwarring en werd ik geleefd.

 

21:30

 

Binnen was het toch niet zo chill als buiten dus we liepen weer richting de tuin, ik voelde me echt niet op mijn gemak en was al het realiteitsbesef kwijt. Mijn handen lagen op tafel en ik had niet eens in de gaten dat ze van mij waren, het was alsof ik alleen maar mijn brein kon besturen maar niet mijn ledematen. Nogmaals het was alsof ik twee persoonlijkheden had, ik kan het niet goed beschrijven dit gevoel maar het was iig heel wazig. T had door dat ik me niet zo goed voelde omdat ik heel erg stil en ingetogen was. Hij vroeg of het wel ging en ik zei dat ik miss wel een glaasje suikerwater nodig had. Toen hij dit voor mij ging maken zei ik tegen mezelf, laat het gewoon gaan en geniet er gewoon van het komt vast goed. Dit heeft ongeveer een half uur geduurd dat ik mij zo wazig voelde, dit zal ook komen omdat ik normaal een controle freak ben en dit keer helemaal de controle over mezelf verloren was. 

 

22:00 

 

Ik had behoefte om te praten en samen met T gingen we naar de keuken, dit leek wel het trefpunt want hier kwamen we telkens weer terug en voelde wij ons erg op ons gemak. Ik besefte mij toen pas dat dit gevoel eigenlijk wel heel erg grappig was en liet het gewoon gaan. Ik snapte niet eens meer waar een theezakje voor diende dus een kop thee zetten duurde op dit moment wel heel erg lang. T en ik kregen een enorme lachkick hoe gek we ons wel voelden dit hadden wij nog nooit meegemaakt! De vorige trip was heel anders en hadden we meer de controle over onszelf dan deze keer. T leek wel een super sayan uit Dragon Ball Z elke keer als hij zich verplaatste in de keuken leek het voor mij wel alsof hij zo snel was als de wind en telkens naast mij, achter mij, voor mij verscheen. 

 

22:30

 

We besluiten om toch maar weer op de bank te gaan zitten dit keer voelde ik me wat beter en hebben we wat fruit gegeten en nog een plaatje gedraaid, het fruit eten ging voor T heel erg moeizaam het lukte hem maar niet om een stukje fruit uit het bakje te pakken omdat hij net zoals ik er nix meer van snapte. We waren net kleine baby's die alles geleerd moest worden maar aan de andere kant waren we toch nog wel een beetje onszelf dit was het rare zoals ik al eerder zei het leek alsof we twee persoonlijkheden hadden. 

 

23:00

 

Terug naar de keuken! We vertelden tegen elkaar hoe gek we ons voelden en dat we alles kwijt waren ik wist bijna niet meer wie ik zelf was en moest telkens zeggen Hallo ik ben F, dit was erg grappig en we kregen enorme lachkicks. We lagen op de grond van het lachen want hoe kon het toch dat we alles kwijt waren maar toch ook weer niet? Gewoon niet te beseffen en ook erg lastig om uit te leggen. We gingen noodles maken, nou dit heeft zeker drie kwartier geduurd voordat we dit geregeld hadden (normaal duurt dit 3 minuten)

 

23:45

 

De werking van de truffels begon al wat minder te worden en we werden steeds meer onszelf wat ook wel weer prettig was. Er zijn in deze tijd periode nog wel wat dingen gebeurd maar niet echt boeiend om te vertellen anders wordt het report zo lang haha. We hadden echt hele erge zin op een biertje dus dit hebben wij ook gedronken, mijn god wat was dit lekker zeg! Ik gooide mijn mok thee leeg en riep door het hele huis BAH wat een rotzooi ik drink alleen maar BIER!! Dit zorgde weer voor de nodige lach momenten en hebben daarna nog een jointje gerookt.

T viel weer heel even terug in hoe wij ons voelden een uurtje geleden dit was erg wazig maar trok naar een half uurtje wel weer weg.

 

00:30

 

Niet helemaal ons zelf maar toch wel weer een beetje nuchter hebben we nog wat tv gekeken en wat biertjes gedronken. Daarna zijn we lekker naar bed gegaan en hebben we prima geslapen.

 

 

Conclusie: Dit was een zeer serieuze trip! Die ik voor mijn gevoel kort heb samengevat. Als ik alles moest vertellen wat ik gevoeld heb en gedacht heb zou dit report (wat al erg lang is) nog langer zijn!!

 

Toch nog even een vraag aan alle andere truffel liefhebbers.

 

Ik lees vaker in reports dat er veel gefilosofeerd wordt over het leven of er een sterke mindtrip aanwezig was waardoor mensen in het dagelijks leven dingen beter gaan snapper of anders naar zaken gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik tijdens een trip eigenlijk vrij weinig ruimte heb om mijn gedachtes de vrije loop te laten gaan, ik ben tijdens een trip eigenlijk nog nooit echt bezig geweest met denken aan bepaalde zaken alleen hoe ik mij zelf voel ofzo?

Heeft dit met de soort truffels te maken of gewoon met mijn persoonlijkheid? T waar ik eigenlijk alle drugs mee uitprobeer heeft eigenlijk wel hetzelfde en heeft ook nog nooit echt diep ingedachte getript of met mij gefilosofeerd. 

 

Het was voor mij dus een zeer goede trip met up's en downs en ben van plan toch vaker truffels te gaan gebruiken omdat ik het zeer fascinerend vind!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk report, fijn dat je een mooie trip beleefd heb!

 

Wat het filosoferen betreft, ik kan alleen maar uit mijn eigen ervaring spreken, maar ik herken wel wat je schrijft. Dat je geen tijd/ruimte hebt om echt na te denken over zaken en je eigenlijk alleen bezig bent met hoe je jezelf voelt. In mijn eerste trip had ik dit heel lang, voordat ik begon met trippen wilde ik graag filosoferen maar tijdens de trip was ik overweldigd door de schoonheid van wat ik zag, hoorde, voelde en ervoer. Filosoferen leek totaal niet belangrijk, ik vóelde, en dat is alles wat ik wilde, nodig had en kon doen. En tijdens de trip maakte ik mijzelf wijs dat voelen en denken hetzelfde zijn. Door te voelen ben je aan het denken. Na een tijdje heb ik wel een paar gedachtes over het leven gehad, waar dat vandaan kwam weet ik niet, maar op het moment zelf zag ik de impact ervan niet zo. Pas nadat de trip voorbij was begonnen dingen en gedachtes pas echt tot mij door te dringen en begon ik ingevingen te krijgen die gebaseerd waren op mijn trip. Dit heeft ruim een week geduurd. Dus n.a.v. die eerste trip had ik vooral dat de gedachtes en conclusies pas ná de trip kwamen, alhoewel de basis gelegd was in de trip zelf.

 

Voor mijn tweede trip wist ik een beetje wat ik kon verwachten en hoopte ik flink te filosoferen. Echt filosoferen was er niet bij, want tijdens de trip wist ik alles al en was ik eigenlijk puur bezig met instinctief genieten, opnieuw met voelen dus. De dingen die ik nu 'wist' heb ik uitgelegd aan mijzelf via audio-opnames op mijn mobiel en een aantal dingen die ik opgeschreven heb. Dus eigenlijk heb ik alleen inzichten kant-en-klaar afgeleverd aan mijzelf zonder er over na te denken, ik voelde dat ze waar waren. Uiteraard heb ik ná de trip dus weer lopen filosoferen hierover.

 

In het kort: tijdens de trip ervaar ik denken niet zozeer, ik voel vooral. Ik zie het leven anders tijdens een trip en hier trek ik lering uit voor mijn dagelijks leven. Het echte filosoferen komt, in mijn geval, dus pas echt ná de trip. In mijn dagelijks leven ben ik eigenlijk voortdurend aan het nadenken over een hele hoop zaken en vooral ook over het/mijn bestaan. Tijdens trips denk ik niet echt meer na want ik weet het al en wil mij er niet zo mee bezig houden, voelen vind ik dan veel belangrijker. En dat zou in het echte leven ook zo moeten, zegt mijn trip-ik.  :-P 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden