Psilocybe Atlantis


Recommended Posts

Tripreportje van mij met de Psilocybe Atlantis truffles (in totaal zo 15g genuttigd),

 

De 2e keer dat ik truffels neem is dit. Van hetzelfde soort (de Atlantis) . De 1e keer in totaal 15 gram gebruikt en een heerlijke trip gehad met mooie visuals en goede gevoelens. Af en toe zo een neiging naar een bad-trip, maar dan tegen mezelf gezegd, alles laten komen zoals het komt en ook de bad hoort erbij. Daardoor verdwenen de bad-trip gevoelens eigenlijk ook meteen en was ik heerlijk relaxed. Mooi zo dat je je trip helemaal zelf kunt sturen met truffels!

 

Heb een leuke voorraad besteld, helemaal in mijn nopjes. Zit dit keer echter wel alleen (niet nadoen overigens, zorg dat je 'n sitter hebt), dus een voorzichtig tripje wagen. Heb geen weegschaaltje dus eerst maar eens een voorzichtige portie genomen.Smaakt net zoals ik me herinner van de 1e keer naar walnoten of kastanjes. Helemaal geen nare smaak. Prima te doen en na zo'n 30 minuten een lekkere roes, als een warme deken. Nog geen visuals of echte trip, maar het begint te komen. Denk dat ik dadelijk nog een beetje meer ga nemen want de roes is i.i.g. lekker en warm, positief! Het is zo'n beetje als wanneer je een XTC-pilletje ophebt. Die warme deken die dan in een keer over je heen gegooid wordt, dat is eigenlijk hetzelfde gevoel.

 

Nog niks meer genomen, en nu begint ook beeld dubbel te worden en komen stilaan een paar visuals. Nog steeds een geweldig vriendelijk gevoel. Echt zo de warme deken, Iedereen in de wereld is lief. Kleuren worden nu helderder. Ben ook nog met iemand in gesprek op Skype, kan dat nog goed volgen en erbij zijn. Maar goed gevoel... Dadelijk misschien nog een kleine portie erbij nemen.

 

Nu wel het gevoel dat ik alleen van de trip moet genieten, dus Skype maar eens beëindigd. Kan nog goed typen trouwens... ben verbaasd, lol. Nog steeds een lekker warm gevoel, rustig, klein beetje visuals nu ook. Geluid wordt duidelijker, je hoort alles beter lijkt het. Helderder.

 

Neem nog een beetje meer. Wil nu ook de visuals enzo erbij hebben. De roes is al geweldig! Af en toe lekker gaan liggen, helemaal je eigen ding doen. Niemand om verantwoording aan af te leggen...  Het voelt helemaal prima! Leuke muziek op de achtergrond. Heerlijk warm gevoel nog steeds. Helemaal geen bad-trip achtige gevoelens gehad. Mag nog meer komen nu...

 

Ik probeer ondertussen door te schrijven ook, lol. Shaggie draaien gaat voor geen ene meter en voelt ook raar en wollig aan. Vooral ook super-interessant om naar te kijken... een shaggie draaien, kun je 't je voorstellen? lolol. Het beetje extra truffels begint nu ook te komen. Meer kleuren erbij enzo... Helemaal goed! Kom maar kom maar, ik zeg jaaaa!! hahaha

 

Even buiten gezeten, niks geen muziek, alleen stilte. Ook heel mooi. Nog steeds lekkere trip, de kleine dingen in het leven die dan eigenlijk ineens zo mooi zijn. Nieuwe spreuk bedacht ook: Het is ALTIJD al zo geweest!. Neem 'm mee... Gratis en voor noppie ;-) Ohja moet er ook bij vertellen dat ik een paar biertjes gedronken heb. Eigenlijk helemaal niet goed natuurlijk, dus vooral niet nadoen mensen!! En ook niet zoals ik, alleen gebruiken. Zorg dat er iemand bij zit, je weet maar nooit. Maargoed moet wel een eerlijk verhaal worden uiteindelijk, dus mijn trip-report gaat verder... Gossiemijne, ik had boekenschrijver moeten worden, niet? lol

 

Nu eigengeschreven nummer opgezet... Ook mooi om te trippen op je eigen muziek... https://soundcloud.com/armandox-1/nychthemeronpart1

 

Neem 'm ook mee voor jullie trippie eventueel. Waarschijnlijk helemaal niet jullie ding, maar hoort bij het eerlijk trip-report uiteindelijk en ik neem jullie graag mee in mijn wereld, en wie weet helpt het aspirant-psychonauten. Heb nu ook uiteindelijk mooie closed-eye visuals enzo. Best wel gaaf eigenlijk om voor je ogen een videoclip te zien onstaan op je eigen muziek. Wat een narcist ben ik ook he, hahaha. Maarja is ook mijn trip en trip-report, lekker puh! Zit nu overigens zo aan de 15g truffels. Perfecte trip. Eigenlijk ook helemaal geen zin meer om te schrijven. Gewoon lekker relaxen en alles lekker laten komen... RELAX!!!!

 

Ik draai weer een shaggie en ga lekker ff naar buiten sterren kijken. Ohja, shaggie draaien... wollig... interessant... lololol. Wat kan een mens zich alleen toch eigenlijk ook goed bezighouden hé?! Helemaal fijne trip noch steeds trouwens! Lekker spul hoor die Atlantis. Lekker warm, wollig gevoel, mooie niet opdringerige psycho-visuals. Je kan het ook zo mooi zelf laten komen eigenlijk... Ben ik alweer aan 't typen en aan het lachen terwijl ik eigenlijk lekker naar buiten wou gaan en sterren kijken.... Lieve trip, aanraadertje!! hihihi

 

En er dan achterkomen dat je vergeten bent je smartphone op te laden... Hahaha, achterlijk vermakelijk eigenlijk. Maar hoe belangrijk zijn die dingen tegenwoordig ook in ons leven geworden. Nie normaal zeg. Kijk op da ding... 6% battarij-lading over... IK DOE HET NIE MEER!... Prachtig, ik lach me kapot! Ochja.... Ik ging toch naar buiten sterren kijken. Me een beetje druk lopen maken over een eventuele smartphone-battarijoplading zeg... Ik heb wel wat beters te doen!!! *knipoog

 

Mooi hoor. Naar buiten lopen met je grote koptelefoon op, de deur achter je dichtrekken en meteen denken: Oh shit, sleutels vergeten. Bel drukken, meteen die lieve begrijpende lach van de huisbaas die waarschijnlijk alweer weet hoe laat het is. Je eigen natuurlijk beleefd verontschuldigen. Hij zegt: "geeft niks, joh, ik laat de deur wel op een kiertje..." Ik ga lekker in de tuinstoel zitten, heldere avond, dus mooi geen wolkjes aan de lucht, hihi... eigen liedje op m'n oren en ik laat de mond openvallen vol van verbazing en aanschouw het hele toneelspel wat de sterren ons voorschotelen. In mijn hoofd ontstaat er natuurlijk een battlestar-gallactica achtig verhaal van oorlogen die er in de sterren gevoerd worden. Oprecht geeuwen ook, dat had ik de vorige keer dat ik Atlantis-truffels gebruikte ook. Zo oprecht geeuwen ken je dat gevoel? Alle moeheid van je lijf komt er ineens uit en je geeuwt met volle overtuiging. Een heerlijk relaxed gevoel hoor en moet dat er toch efkes bij vermelden.... geeuwen (ook veel beter dan tandenknarsen op MDMA of hyper zijn op coke of speed. Heb 't allemaal gedaan/geprobeerd). Mooie trip hoor! Ik draai nog een shaggie en nog meer sterren kijken... Wordt ik lekker rustig van.... ohja, dit keer niet vergeten sleutels meenemen... *knipoog

 

Vooruit, een nieuw biertje mag nu van mezelf ook wel... Lekker smaakje trouwens. Je proeft echt de alcohol en alle andere ingrediënten. Verbazingwekkend dat het ik allemaal nog schrijven kan... Shaggie roken, sterren kijken jongen, genieten! Shaggie draaien... wollig wollig, interessant... Ondertussen trouwens met verscheidene mensen aan het chatten enzo. Dat hoort er ook zo bij en kan ook gewoon in de trip... mooi mooi mooi... je kan gewoon functioneren en een gesprek voeren!

 

In de ooghoeken deint het licht dan ook zo een beetje. Ook dat kun je zo mooi laten komen wanneer je wilt. Biertje smaakt heel bijzonder. Eigenlijk ook helemaal geen toevoeging op de trip, meer een gewoonte denk ik. Langzaam ook maar weer eens terugkomen op aarde. Het is uiteindelijk natuurlijk ook wel weer n's keer mooi geweest. Reuze ervaring wel weer! Uitermate goed bevallen!

 

Zo, nog efkes shaggie roken (ik rook me helemaal kapot hahaha. Ook niet thuis nadoen mensen. Slecht voor de gezondheid!), de trip nu een beetje uit laten werken. Ook dat is een fijn gevoel overigens. Je wil eigenlijk meer, maar nee nee nee... Mooi voor de volgende keer weer, iets om naar uit te kijken. Ohja.... wederom, sleutels niet vergeten maatje, hehe! Langzaam komen we dan weer terug op aarde, lees dit hele verhaal zelf terug en heb een dikke glimlach op mijn gezicht. Misschien dat ik ooit behalve muziek ook boeken ga schrijven. Die zullen dan ongetwijfeld via uw lokale bibliotheek verkrijgbaar zijn... Haha, deze lulmajoor gaat nu maar eens lekker pitten. Moge uw trip net zo goed en positief zijn en bevallen als de mijne!

 

 

Salueert alle (aspirant) psychonauten, welterusten en..... RELAX!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden