Eerste ervaring met Atlantis


Recommended Posts

Dit is mijn eerste ervaring met Magic truffels. Ik heb veel gehad aan de ervaringen van andere dus ik besloot om die van mij te delen. 

 

 

17:30

J was aangekomen bij mij thuis dus we gingen alles klaar zetten. Muziek, check. Visuals opgezet, check. Drinken voor als de truffles vies zouden zijn, check. Alles stond klaar voor een mooie trip.

 

17:40

Na een paar minuten naar het zakje te hebben gekeken vol verwondering hoe het zou smaken. Besloten we te beginnen. We namen allebei 7,5 gram atlantis in, dit is de eerste keer dat we dit gebruiken dus het was best spannend wat er nou zou gebeuren. De smaak viel mee het was net een flauw nootje. We gingen relaxed liggen op bed, wachtend tot er wat zou gebeuren.

 

18:15

Ik voel een warmte over me heen komen als een lekker dekentje. Spontaan begin ik te lachen, Dat ging een paar minuten door. Ik had het gevoel dat ik een permanente lach had op mijn gezicht had. J merkte er nog weinig van op dat moment.

 

18:??

Vanaf dit moment begonnen de muren te trillen en ik zag overall patronen in. Mijn kleine tv was ineens een Flatscreen geworden waar de Visuals uit liepen. De poster die op de muur hing kwam tot leven. Het plafond leek wel 2 meter hoger te zijn dat dat het voorheen was. Mijn bed leek net een zwevend tapijt. Fluweel zacht net een wolkje waar je in weg zakte. Ik raakte helemaal in een soort trance waarbij ik een werd met mijn gedachten. Ik bleef maar staren naar mijn hand en ik zag alle bloedvaten door mijn huid heen in allemaal patronen. Als ik mijn handen heen en weer bewoog zag ik ze in slow-motion erachteraan vloeien. Ik voelde me een met het universum alles om me heen was een grote massa. Het was alsof mijn zintuigen een boost hadden gehad, de zenuwen in mijn vingers zorgen ervoor dat ik alles op een andere manier voel. de kussens waren zo onwijs zacht en alles voelde anders.

 

19:00

J werd gebeld door een vriend we besloten maar niet op te nemen omdat dat raar zou klinken want we konden alleen onzin praten op dat moment. Toen hij nog een keer belde dachten we dat het misschien wel belangrijk was, We haden besloten dat als hij nog een keer zou bellen dat we op zouden nemen. Toen kreeg hij een berichtje binnen waar in stond alles goed? Ja, alles was best goed we voelden ons onwijs happy op dat moment. Toen we naar de tijd keken kwamen we erachter dat we ons tijdsbesef kwijt waren. We zagen de cijfers heen en weer dansen op het scherm, proberend te begrijpen wat die nou betekende. Ik dacht dat als ik zou tellen op mijn vingers dat we er wel uit zouden komen, Dat was niet gelukt en we gaven het maar op.

 

Ergens tussen 19:00 en 20:00

We zaten op dit moment vol in de trip en besloten dat we even beneden wouden kijken. Op het moment dat we op stonden en moeite deden om te lopen. Kwam me moeder even kijken hoe het met ons ging. We zeiden dat we naar beneden wouden of naar buiten, Me moeder wees ons erop dat we anders even naar de vissen moesten kijken in de kamer ernaast. Ik vond ze maar saai, J was gelijk in de ban van de visjes. Toen kwam het moment dat we de trap af moesten, dat was best lastig. Ik was mijn gevoel voor diepte verloren dus ging ik als een kleuter op me kont van de trap af. Eenmaal beneden aangekomen werden we enthousiast begroet door de hond en de kat. Ze voelen zo zacht aan, de textuur van de haartjes was iets wat ik nog nooit had gevoeld. J was helemaal een met de beestjes en zweerde dat hij in de ziel van de hond kon kijken. Na even gezeten te hebben wouden we weer terug naar de muziek en de visuals, dat voelde toch wel heel relaxt.

 

Tussen 20:00 en 21:00

We lagen weer relaxed op bed. Op dit moment voelde alles heel zwaar. Ik raakte in een innerlijke trip ik deed mijn ogen dicht zag van alles voorbij komen. De gekste patronen en beelden flitsen voorbij. Het voelde alsof mijn ogen open waren ook al wist ik zeker dat ze dicht waren. Op een gegeven moment voelde het alsof mijn tanden pijn deden, het voelde heel ongemakkelijk. Het was zoiets als dat je in films ziet. Dat moment dat je tanden uit je mond vandaan vallen. Ik voelde aan mijn tanden en besefte dat ze er gewoon nog zaten. Alles ging weer goed en ik ging weer verder in mijn gedachten.

 

Tussen 21:00 en 21:30

We zaten al een tijd in de trip. Het begon langzaam aan minder te worden en we kwamen beetje bij beetje weer terug in de realiteit. Het was fijn dat de trip niet in een keer over was, maar dat het langzaam weg vloeide, het voelde net als de zee met eb en vloed. Je was even terug op aarde, en weer even weg. dit ging zo een half uur door toen waren we wel weer aardig bij. Ik was best wel vermoeid mentaal. De trip voelde best heftig voor een eerste keer maar o zo prachtig.

 

Tussen 21:30 en 22:30

De trip was over, we zaten rustig tv te kijken om even bij te komen wat er nou allemaal was gebeurd. Even alles laten bezinken het zat nog vers in onze gedachten. Na even bijgekomen te zijn gingen we beneden nog wat drinken en even na praten met mijn moeder(de trip zit ster).

Voor een eerste keer was het een hele mooie ervaring, In een vertrouwde omgeving met een gezellige vriend. Het is zeker aan te raden om het te proberen, het is een goeie niet te zware trip die je de wereld in een heel ander licht laat bekijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi tripreport! Leuk dat je een prettige ervaring gehad hebt tijdens je eerste trip! Ook leuk om te lezen dat je moeder er van wist en er als tripsitter bij was, vaak proberen mensen het toch een beetje geheim te houden heb ik het idee (ikzelf ook), wat eigenlijk erg jammer is. Tegen een aantal mensen ben ik er al vrij open over, maar nog lang niet tegen iedereen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals Voyager hierboven al zegt; super dat je eerste ervaring met truffels een goede is!

Leuk report om te lezen met veel herkenbare elementen. Zeker het stuk over je vriend J die het gevoel had dat hij de hond zijn/haar ziel kon zien.

Tijdens mijn trips heb ik ook altijd het idee alsof mijn hond weet wat ik doe, apart toch altijd.

 

Misschien een leuke tip om te doen: Ik kon namelijk niks lezen over muziek in je report. 

Maar goede trip muziek kan je trip echt stukken leuker maken. Zoek in YouTube bijvoorbeeld naar: Koan - When the silence is speaking. Je zult echt versteld staan hoe je dan kan opgaan in de muziek. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden