15 gram Atlantis goede vriend en vriendin


Recommended Posts

Trippers:
Ik Bas, 35 jaar samen met een vriendin R van 26 jaar.
 
Inleiding:
In de afgelopen 2 jaar heb ik voor het eerst kennis gemaakt met een aantal soorten geestverruimende / beperkende middelen zoals xtc, ghb, speed, ketamine en lachgas. Truffels stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje maar tegelijkertijd had ik er ook een soort angst voor. Echter, met de andere middelen viel het ook reuze mee achteraf dus toch maar besloten en eens te proberen. Veel op internet gelezen en veel wijzer geworden van de tripreports hier. Toen maar de smartshop gegaan en besloten met de lichte Mexicana truffels te beginenn om te kijken hoe het uitpakt. Tot mijn grote verbazing vond mijn vrouw het wel leuk om ook eens te proberen en dezelfde avond hebben we alletwee 1/4 portie naarbinnen gewerkt. De smaak was goed te doen maar we voelde vrij weinig. Gezien het tijdstip hebben we het er maar bij gelaten en zijn we lekker in bad gegaan en toen naar bed. De lichten waren wel mooi en helder maar verder niet veel. Mijn vrouw voelde nog minder. Ik wist nu dat ik veel meer moest pakken om echt iets te voelen. Met R besprak ik mijn ervaringen en zij vond het ook wel leuk om eens te proberen. Samen planden we een datum en 24-10-2015 zou het dan gebeuren. Bij haar thuis, lekker rustig, geen kinderen, met z'n tweetjes. De week ervoor kocht ik op advies van wat ik hier gelezen heb wat speelgoed zoals breeklampjes, een sneeuwpopje, bellenblaas, wat klei en chocolade en drie doosjes van 10 gram Atalantis truffels.
 
De trip:
Met een lege maag word ik door mijn vrouw bij onze lieve vriendin R afgezet om 17:15 en ze wenst me een fijne avond. Ze komt me wel weer ophalen wanneer het voorbij is, zegt ze. We besluiten om thee te gaan zetten en snijden de 30 gram Atlantis in kleine stukjes en terwijl ze staan te trekken, roken we even een sigaretje. We verdelen de inhoud over 2 grote glazen en gaan lekker op de bank zitten. Om 18:00 drinken we het glas leeg, best te doen is onze conclusie. Beter dan mijn spinazie shakes, zegt R nog. Dan steken we wat kaarsjes aan en zetten we wat youtube muziek aan op de TV.
R klaagt dat ze geklop hoort buiten en zet de TV op mute. Iemand in de verte is aan het timmeren ofzo, niet wetende wat voor een belangrijke rol hij nog zou  gaan spelen in ons gezellig avondje. We grappen nog even om er heen te gaan en te zeggen dat hij moet stoppen. Of om in ieder geval te kijken wat hij maakt dat hebben we er misschien vrede mee. We kletsen nog wat en na niet al te lange tijd voel ik een rush op komen zoals ik die ook van een pilletje ken. Heftig maar niet vervelend. Ik kijk door het raam naar buiten en zie de kamer al een beetje golven. R voelt nog niet veel maar zegt dat het bij haar ook altijd wat langer duurt voordat iets werkt. Bij mij wordt het als behoorlijk heftig en ik besluit even naar de WC te gaan. Ik ga maar zitten met plassen en kijk naar het klepje van de wcrolhouder. Daar staat vanalles geschreven maar ik wil niet de moeite nemen om te lezen wat er staat. De letters beginnen te dansen en ik proest het ineens uit van het lachen, ik denk bij mezelf "dit is grappig".
Terug in de kamer ga ik weer op de bank zitten en zie dat R mooi licht geeft. De kleuren van de TV reflecteren op haar gezicht en dat is leuk om te zien. Ik kijk weer naar buiten en zie de allemaal gezichtjes in de bladeren van de bomen. R heeft zin om te roken en we gaan op het balkon zitten. Die vent is nog steeds aan het timmeren en we vragen ons af wat hij aan het maken is. Moet toch onderhand wel klaar zijn?! Is hij misschien op een ladder aan het timmeren en moet hij voor iedere spijker terug naar beneden? Ik vind het zielig voor R dat ze zo'n fijn huisje heeft en dat hij haar stoort met zijn getimmer. Ik zeg dat zijn vrouw toch ook wel een keer moet komen zeggen dat hij moet stoppen. We gaan weer naar binnen en dan begint het bij R ook echt te werken. we gaan nog even door over het timmeren van die vent aan de overkant. Ik vraag aan R of je eigenlijk thuis wel mag timmeren zonder vergunning. Ze klapt dubbel van het lachen en ik hou het ook niet meer. (Ik ben normaal heel serieus en lach niet zo vaak, heerlijk om weer eens zo te lachen zoals je als kind dat wel eens kon :).
R gaat een paar keer naar de WC en steeds als ze er niet is en ik alleen in de kamer ben worden de visuele aspecten veel sterker. Vooral als ik staar naar de lichten op tafel ga ik echt over in een andere wereld. Als ze terug komt verdwijnt dit en praten verder. Ze probeert me uit te leggen dat dingen uitleggen zo moeilijk is ineens. Dat alleen al onder woorden brengen lukt totaal niet en we lachen ons helemaal leeg :) Dan gaan we weer een sigaretje roken. We zoeken onze schoenen en jas en het lijkt een hele onderneming om te gaan roken. Wat een reis. R zit haar schoenen aan voor plunjezak en lacht omdat we echt op reis gaan naar het balkon. Eigenlijk willen we niet meer naar buiten en besluiten maar binnen te gaan roken bij de kier van de deur. We hebben het weer even over de timmerman. Ik zeg misschien moeten maar even bellen om te zeggen dat we toch niet komen. Dat is echt super grappig om dat moment. R overtreft dit door te zeggen dat we er naartoe moeten gaan om te zeggen dat we toch maar niet komen. Dit is helemaal hylarisch! We maken ervan dat je met de auto ergens heengaat om vervolgens te zeggen dat je niet komt. Nog grappiger! Wanneer we denken dat het grapje zijn hoogtepunt heeft bereikt verzinnen we dat je op vakantie gaat met het vliegtuig om daar te gaan zeggen dat je niet komt. We houden het niet meer :)  En dan overtreft R dit door te zeggen, boeken met vroegboekkorting, like deel en win!
Ik ga even naar de wc en als ik terug kom zegt R dat het best heftig is en ze vind het fijn dat ik weer terug ben. Ik doe mijn trui uit en zeg dat mijn wit ff shirt wel heel saai is ondanks dat hij nieuw is. Maakt verder niet uit. R heeft last van misselijkheid en ik stel voor even wat afleiding te zoeken door de speeltjes erbij te pakken. Ik begin met de breekstaafjes en probeer te verpakking open te maken. Dat valt niet mee. Ondertussen kletsen we wat en na voor mijn gevoel een half uur aan de verpakking te hebben gepulkt geef ik ze aan R. Ze vindt alles een beetje eng en durft eigenlijk niet. Toch doet ze het en haalt meteen het dopje van de koker en ik haal ze eruit. Ze vindt het maar eng. Ik knak ze en ze wil wel een oranje. Grappig om te zien. Ik kijk van dichtbij en zie hoe ze gemaakt zijn. Ik speel wat met de lampjes en R kletst wat. Ze verbaast zich over haar handen. Ik kijk naar mijn handen en inderdaad, net of ze niet van mij zijn, maar zelfstandig zijn. Het om en om dichtvouwen van je handen geeft een grappig slowmotion effect. Ik zet mijn handen op de bank en doe net of het voeten zijn die lopen. Ik zeg dat het eigenlijk veel logischer zou zijn wanneer we op handen en voeten zouden lopen. Dan val je niet zo snel om. Wel jammer dat er dan iemand altijd rechtop moet lopen om de deur open te doen. Dit levert weer een heerlijke lachbui op. R zegt dat ze dan de klinken wel lager zouden maken. Ik denk nog maar dan moet je die met je mond open doen. Dat is vies. Maar ja, als je dat niet wil dan kun je nergens naar toe. Dat is ook zielig denk ik.
We kijken op tafel en zien dat het een bede is op tafel dat vinden we allebei. Als die verpakkingen. Ik breng ze naar de prullebak. Dan hebben het over rekenen wat we wel eens samen voor R haar opleiding moeten doen. Wat is dat eigenlijk nutteloos. Je schrijft dingen op die al zo zijn. Wat heeft dat voor zin om op te shrijven dat 4/2, 2 is. Dat is toch zo waarom dan opschrijven. Totaal nutteloos. Mensen die rekenen verzonnen hebben vinden we maar stom. Hetzelfde als mensen die verpakkingen maken, die zijn ook maar dom. Ik geef R een sneeuwpopje (zo'n bol met water en vlokjes) en ze begrijpt niet wat het is. Alleen zijn hoofd zit in de bol water. Dat is zodat hij binnen kan staan zonder te smelten bedenken we. We maken wat chocolade open en die is heel lekker. We bedenken dan dat het best zonde is om met je geld dingen te kopen waar je niks aan hebt. Zoals die sneeuwpop. Moet je daarvoor nou naar school en werken om geld te verdienen om zo'n nutteloos ding te kopen. We snappen het niet. R kijkt op haar telefoon en ziet dat het pas 20:30 is. Ik kan het niet geloven. We hebben gevoeld alsof we een hele reis gemaakt hebben! Wazig zeg. We praten na over hoe de tijd zo anders beinvloed wordt dan met bijvoorveeld XTC. Dat verkort de tijd juist. 
Dan zijn we er ineens allebei uit en dat vinden we jammer. We voelen ons leeg. Saai zo eigenlijk. We denken er nog even aan om naar een hardstyle feest te gaan maar dat doen we over twee weken al. Niet zo verstandig. Ook lijkt het leven even erg zinloos. Ik leg nog uit dat mijn kinderen wel zingeving brengen voor mij.
Zo praten we nog even diepzinnig door en dan voelen we ons ineens niet meer zo depri. Ik app mijn vrouw dat ze me komt halen en R wil nog wel even mee naar ons. Daar bestellen we een pizza 4-formaggi en we drinken lekker een wijntje. Dat smaakt heelijk. Mijn vrouw brengt R weer naar huis en ik kruip lekker in bed. Heerlijk geslapen. Wel gedroomd dat ik R nergens kon vinden. Zij appt me 's morgen dat ze hoofdpijn heeft. Ik heb nergens last van. 
 
Conclusie:
Een hele leuke ervaring waarbij ik heel erg genoten heb van het lachen. Ik vond het helemaal niet eng en denk dat ik de volgende keer nog wel wat meer wil pakken. Heb me verbaasd over de tijd die het geduurd heeft. Het leek uren te duren en niet de 2,5 uur die het maar geduurd heeft. De volgende keer met mijn vrouw erbij lijkt me ook erg leuk, die kan ook zo heerlijk lachen. 
Link naar bericht
Deel via andere websites

Hardstyle liefhebbers!? Ik dacht toch echt dat ik de enige was op dit forum tot nu toe! :)
Over 2 weken? Naar welk feest gaan jullie? Ik ga naar Indicator in Groningen, misschien toevallig dezelfde?

 

Leuk te lezen dat de trip helemaal bevallen is. Zeker dat lachen, soms lig je echt helemaal dubbel en kom je echt niet meer bij. 

Echt leuk dat je je eigen verhalen gaat maken, dat stuk over dat je even naar de timmerman moet gaan om te vertellen dat je niet komt kon ik zeker waarderen haha!

 

Veel plezier met eventueel een 2e trip!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden