Recommended Posts

HOE COMPLEX :)

 

Op een leuke vrijdagavond zat ik op R te wachten. Hij moest werken en ik dronk koffie. Na ongeveer 6 uur kwam ik bij hem aan. Nu ik dit schrijf zijn we aan het trippen op philosophers stones. Elk 15 gram. Wat lekkere muziek op. Het is nu 1:27

 

Nu ga ik blowen en dalijk een pilsje. Ik ga heerlijk. Ik voel me zo verbonden met die jongen en de wereld in zoveel verschillende dimensies. Het was op de basisschool mijn beste vriend en nu lijkt het alsof we in een mickey mouse wereldje zitten. Ik kijk naar de stoeptegels. Elke stoeptegel een eigen persoonlijkheid. Ze golven heerlijk. Ze laten over zich heen lopen. Maar dat moeten we minder laten gebeuren.

 

B en ik deden een vertrouwensproefje. Uit dit proefje bleek dat B eigenlijk heel erg op zichzelf is en moeite heeft met het vertrouwen van mij. Maar hij moet me toelaten. B ziet overal geesten in. ik merk daar zelf niks van.

 

R zit zo in zichzelf, en de wereld die de tegels mij zo vertellen. Mijn laptop is ook een eng, maar vredig vriendje. R doet weird.

 

2:07 ik wil volume ik wil geluid. Ieder zijn eigen ding. R komt de omgeving tegen alsof hij er niet meer is.

2:15 alles is logisch voor R en alles valt op z'n plek. R beleeft een moment van zelferkenning.

 

2:23 de wereld staat even stil als ik dit typ. Dit typen was even alles voor mij.

 

2:40 we voelen hem allebei bizar

ik ben ik jij bent jij  â€œâ€˜ vreemd'

 

R heeft net de oven op zijn allerheetst aangezet zonder te zeggen. Ik was woedend. Het hele huis had kunnen affikken! Hij zag in mij een boze holbewoner. Ik voelde me ineens zo dicht bij het einde, de dood. Ik ging heel even bad maar ik had  nu een missie om mijn mobiel tevinden waaraan ik mij weer optrok. Het ene moment eindigt het buiten in de wereld. Ik wil research doen en ik voel me zo afgestoten van de wereld. Ik ben bang dat R bad gaat(bleek niet zo te zijn). We moeten die muziek weten te vinden en de vrede tussen de ruimtes creeëren. En zo blijven kijken tot het eindigt. Met slapen.

3:55 Ik ben te versuft voor woorden. Wel helder maar de visuals zijn sterk aanwezig. Niet moe maar ook weer wel. Het voelt als mijn spieren die samen trekken. Ze trekken zich helemaal in.

 

 

Achteraf kan ik dit persoonlijk niet vergelijken met mijn eerste trip. Ik ben nu veel verder gekomen en ben uit mijn lichaam getreden. Echt bizar. De volgende keer een lagere dosis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden