Mislukt :(


Recommended Posts

Wie: ik/m en mijn man W.

Wat: 10 gram golden teacher en 15 gram cosmic connectors.

Waar: slaapkamer

Wanneer: 15-03-16.

Hoi hoi!

Gisteren hadden mijn man en ik besloten om truffels te doen.

W was naar de smart shop gereden en daar raden een man hem aan om cosmic connectors en golden teacher door elkaar te nemen, het zou een gevoel moeten geven van xtc.

Dus hadden we p.p 12,5 gram truffels. Dit zou voor ons genoeg moeten zijn omdat dit eigenlijk de eerste keer zwaardere waren.

Om 18:30 hadden we nog een flinke maaltijd want we hadden vlak er voor pas besloten dat we truffels gingen doen.

Daarna was W dus naar de smartshop gereden.

Om 20:45 was de thee klaar en hebben we die opgedronken.

Eerst nog even snel douchen en lekker in bed gaan liggen.

We hadden de tv aan gezet en nog even family guy gekeken.

22:00 we voelde nog steed heel weinig.

22:15 we besloten de drap van de truffel thee maar op te eten wan misschien zaten de stoffen nog in de truffels want ik had het thee water wat laten afkoelen.

23:00 na nog seks te hebben gehad had W lichte visuals, maar die gingen ook weer snel weg.

En ik zag soms wat dingen bewegen, maar dan moest ik er ook echt op concentreren.

Alles was wel fuzy maar meer ook niet.

We waren ook heel giebelig en ook best wel druk.

00:45 we kregen honger.

Nog even snel voor dat de kabab zaak ging sluiten durum besteld.

Na er half uurtje was het er al en hebben heerlijk in bed gegeten.

02:00 we zijn met onze gezichten naar elkaar toe gaan liggen en hebben een half uur lang alleen maar namen zitten opnoemen die gewoon echt niet kunnen, en we hebben kinder namen bedacht. Ook al weten we niet eens of we kinderen willen, ben tenslotte pas 20.

Om 02:30 hadden we er genoeg van en gingen we slapen.

We hebben toch nog een heerlijke avond gehad desondanks dat de truffles niet echt aan sloegen.

Weer veel gelachen. Veel geknuffeld en lekker muziek geluisterd.

Alleen jammer van de 25 euro :(

Misschien heeft iemand een idee waarom het niet aansloeg?

Wij denken zelf omdat we nog een avondmaal hebben gehad vlak van te voren.

En eigenlijk willen we het zaterdag opnieuw proberen. Of kunnen we beter een paar weekjes wachten?

Alvast heel erg bedankt.

Xxx M en W

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

 

Heb je de truffels goed vermalen? dit zorgt voor een maximale opname van psilocybine in de thee. 

 

Het is ook mogelijk dat de thee simpelweg te heet was en een groot deel van de werkzame stof is verdwenen. 

 

Tip: laat het kokende water eerst even 5 minuten afkoelen voor dat je de thee zet. 

 

 

M.v.g.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk inderdaad dat het aan het avondmaal lag, probeer altijd minstens 3 uur niets te eten voor optimaal effect! En het liefst dan ook geen volledig avondmaal, maar liever iets lichters. Binnen een week opnieuw trippen kan prima en hoeft geen gevolgen te hebben voor de heftigheid. ;) 5 dagen is misschien wat aan de korte kant, maar ik heb 6 dagen na een 'normale' trip de mooiste en heftigste tripervaring van mijn leven gehad, dus denk dat dat best kan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

Heb je de truffels goed vermalen? dit zorgt voor een maximale opname van psilocybine in de thee.

Het is ook mogelijk dat de thee simpelweg te heet was en een groot deel van de werkzame stof is verdwenen.

Tip: laat het kokende water eerst even 5 minuten afkoelen voor dat je de thee zet.

M.v.g.

Hoi hoi.

Wij gebruiken altijd een knoflookpers en dat werkt normaal ook.

En het water heeft zeker 5 min gestaan, wij hebben ook een koffiezet apparaat waar thee water uit komt en dat water heeft nooit gekook.

Maar toch bedankt :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk inderdaad dat het aan het avondmaal lag, probeer altijd minstens 3 uur niets te eten voor optimaal effect! En het liefst dan ook geen volledig avondmaal, maar liever iets lichters. Binnen een week opnieuw trippen kan prima en hoeft geen gevolgen te hebben voor de heftigheid. ;) 5 dagen is misschien wat aan de korte kant, maar ik heb 6 dagen na een 'normale' trip de mooiste en heftigste tripervaring van mijn leven gehad, dus denk dat dat best kan.

Hoi hoi.

Dankjewel voor je reactie.

We wisten dat je het beste niet kon eten van te voren, maar wij hadden nooit verwacht dat het zo'n groot effect zou hebben.

Hier hebben we van geleerd.

Volgende keer gewoon op cracker leven voor een dag hahah

Groetjes :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden