Immuun voor truffels


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en wilde gelijk wat vragen aan jullie.

 

Ik heb sinds kort DMT in huis. Dit is omdat ik de spirituele wereld wil verkennen en mijzelf.

Mijn beste vriend wil dit ook maar had nog geen ervaring met psychedelische middelen.

Daarvoor hebben we besloten dat hij eerst een paddo trip ervaart om te kijken of dit wat voor hem is.

 

Mijn vriend:

 

1e keer:

 

Galindoii gehaald, lege maag, in totaal 15g geen effect.

 

2e keer:

 

Hollandia gehaald, lege maag, in totaal 22g geen effect. Daarna nog een bakje met 15g Galindoii, was niet zo slim maar wederom geen effect.

 

3e keer: 

 

Dutch Dragons gehaald, lege maag, in totaal 15g?, geen effect.

 

Hoe kan dit?

 

Kun je immuun zijn voor truffels?

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

je zult er weinig aan hebben.

Maar ik heb dat met xtc, eerste paar keer voelde ik er iets van maar daarna niks meer... Ik voelde me alleen maar slecht de dag erna.

Maar truffels blijft een natuurproduct, dus daar kan ik me wel iets bij voor stellen dat dat kan gebeurd. Maar ik weet niet hoe het gebeurd.

Heel raar

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb wel vaker gehoord dan sommige mensen minder gevoelig zijn, maar dat het helemaal geen effect heeft is echt maf. Hoe neemt hij de truffels, gewoon eten en goed kauwen of b.v. in een thee ofzo?

 

Verder geen rare dingen, medicatie ofzo? En hoeveel tijd zat er tussen de verschillende pogingen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

4 weken na de laatste keer.

Minimaal 8 uur niks eten.

En in zijn geval een lemon tek proberen met een volle portie mushrocks.

Na een half uur 98% puur chocolade van ongeveer 200gr. Eten. Verder niets eten drinken mag wel maar drink dan water om het weg te spoelen niet te veel. Als ie dan nog niks voelt zou ik geen truffels meer gebruiken zonde geld want waarschijnlijk breekt zijn lichaam de werkzaame stof te snel af. !!!!!!!!!!!!!!!! Voordat hij dat doet even info zoeken over de lemon tek en over puur chocolade i.v.m. maioremmers!!!! En de risico's hiervan!!!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oja en zorg voor een goede setting en vooral moet hij lekker in zijn vel zitten en geen stres hebben of iets dergelijks. Gewoon muziek luisteren of tv kijken na inname niet gaan afwachten wanneer voel ik iets. Maar vooral in een voor hem relaxe ruimte en met veel licht in de. Zie badtrip

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt mensen, we gaan het vanavond weer een keer proberen. Het is nu ongeveer een maand geleden dat hij voor het laatst truffels heeft genomen. Het kon zijn dat er een slechte batch in omloop was. Tenminste daar hoop ik op. We halen de truffels nu in een andere stad bij een andere smartshop en als ie vanavond niet werkt is hij daadwerkelijk immuun voor truffels haha.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Inmiddels heeft hij 4-aco-dmt 2x geprobeerd en weer niet het gewenste effect. 1e keer een dosis van 25 a 30mg en van het weekend ongeveer 60mg in totaal. Hij kreeg er alleen een bodyload van en dat was het. Omdat in 4-aco-dmt dezelfde stof zit als bij paddo's denken wij dat het daar door komt. We gaan weer op zoek naar iets anders. Heeft iemand nog suggesties? 2c-b en lsd kunnen nog. Wat nog meer?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden