Utopia 15gr


Recommended Posts

Al bijna een jaar geleden, maar nog nooit hier vermeld! Foei naar mezelf.

 

Een jaar geleden heb ik met 3 vrienden truffels gedaan, het was mijn derde keer en de rest van de vrienden was nog truffelmaagd.

Met een hoop spanning en euforie hebben we de truffels (elk 15 gram Utopia p/s) naar binnengewerkt. Iedereen vond het smerig en de misselijkheid kon bedwongen worden door wat kauwgom.

 

Al na zo`n 20min beginnen de zintuigen merkbaar te veranderen. Alle kleuren werden enorm helder en het zicht werd scherper. Nagenoeg iedereen had dat. Grappig is dat je bij je eerste trip vaak niet altijd doorhebt wat verandert, waardoor je soms denkt dat het niet goed werkt. Dus daarom praatte ik veel met m`n vrienden, die zo`n gedachte ook hadden. We rookten een sigaret en daarna gingen 4 mensen naar binnen  (we hadden 2 sitters). Ondertussen keren de overgebleven vriend en ik een lachkick. Dit duurde echt 5min (mobiel gecheckt, het voelde natuurlijk langer haha!) en toen kwam iedereen weer naar buiten om te kijken of het wel goed met ons ging. Ze bleven stil in de deuropening staan en wij zagen in onze ooghoeken hun aanwezigheid. Het bleef even stil en vervolgens kregen we een opnieuw een keiharde lachkick. Gevalletje je had erbij moeten zijn denk ik. :P

 

Het werd al iets later en de nacht begon te vallen, altijd leuk als het donker wordt en je hebt truffels in je systeem!

Echter werkte het voor 1 vriend van mij totaal niet. In de woonkamer hoorde hij onze stemmen vervormd en trilde zijn zicht enorm. Ik gaf hem wat suikers en ging met hem naar buiten, op het balkon. Dit werd er niet beter op en we besloten om maar een stukje te gaan lopen. Dit was het beste idee ooit!

 

Buiten kwamen we een gebied tegen met wat bomen, gras en verder niets. Een klein parkje in de stad was het ongeveer, om een beeld te geven. Mijn vriend leefde volledig op en we voelden ons hetzelfde en zagen dezelfde dingen. We wilden niet meer de natuur verlaten, al die gebouwen waren maar overbodig kwaad. Daarom bleven we ook buiten en keken naar de bomen en zeiden soms heel lang niets. Ondertussen werd mijn zicht heel pixelachtig, terwijl in elke pixel een Braziliaanse vlag te zien was. Toen we daarna op een bankje gingen zitten en ik mijn ogen kort dicht deed, zag ik de binnenkant van een kerk met daarbij allemaal felle kleuren. Het goede gevoel bleef op de plek en we besloten om de andere 2 truffelgebruikers van het huis waar we waren te halen.

 

Aangekomen bij het huis zagen de 4 thuisblijvers hoe opgeknapt m`n vriend was na zijn bijna bad trip. Dat wilden de andere 2 gebruikers ook meemaken! In dat huis kwamen leek het echt een saaie, bijna duivelse plek. We wilden er weer snel weg en namen de 2 mee. Ook die vonden de plek fijn en we bleven heen en weer lopen in het parkje. Qua gebeurtenis veranderde er niets, we bleven rondlopen, zitten op bankjes, nadenken en stil zijn. De vriend die eerst bad ging, vond nu alles mooi en grappig. We konden allemaal met onze gedachten hele simpele dingen niet meer verklaren, waardoor hij bij alles 'Wat gek' riep. En tegenwoordig nog steeds terugkomende grap binnen de vriendengroep.

 

Afsluitend gingen we tv kijken met z`n allen. Mijn vriend was bang dat de tv te hard stond en ging daarna naar zijn slaapkamer, waar ondertussen zijn vriendin was gaat slapen. Daar fluisterde hij tegen zijn vriendin of de tv te hard stond. De vriendin hoorde echter niets. We realiseerden ons daarna pas dat we alles natuurlijk enorm hard hoorden, terwijl dit in werkelijkheid niet zo was. Prachtig hoe een truffel je zintuigen optimaliseert!

 

Afsluitend ben ik nog alleen op het balkon gaan zitten en heb rustig wat sigaretten gerookt terwijl ik nadacht over mijn leven. Spirituele, studietechnische en gedragsaspecten kwamen allemaal langs. Een soort mooie evaluatie, wat een schitterende afsluiting van de trip was!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden