Geen trip maar wel relaxed. (Mexicana)


Recommended Posts

17-12-2016

7.5 g Mexicana

Man 1.70, 72 kg

 

Introductie

Jaren geleden een keer met mijn ex truffels gegeten. Allebei toen een half pakje, weet niet meer welke soort. We zaten op bed en keken family guy. Na een half uur ofzo zei ze, misschien moeten we even lopen om wat te voelen. We gingen een verdieping lager waar haar ouders op kantoor zaten. Ze plofte neer in een bankje en we kletsten wat. Toen begon ze met de tochtstrip (een pluchen slang) te zwaaien en zei ; sloongg, sloongg. Ik heb nog nooit zo hard gelachen, ik ging het kamertje uit want ik kon me niet normaal gedragen. Voor het eerst in mijn leven op mijn buik op de grond gaan liggen en heb met mijn vuisten op de grond geslagen van het lachen. Bizar! Verder heb ik niets gevoeld die avond.

 

Een tijdje geleden besloten dat ik wil truffelen. Ik ben vooral benieuwd naar alle nieuwe inzichten/invalshoeken en in mindere mate in de visuals, hoewel ik daar ook nieuwsgierig naar ben. Omdat ik wel een beetje neerslachtig kan zijn wil ik dit erg voorzichtig opbouwen om een bad trip hopelijk te voorkomen. De eerste keer sinds jaren dus begonnen met de lichtste truffel en maar 7.5 gram.

 

Dagindeling

Ontbeten en 's ochtends mijn vader geholpen met wat klusjes in de tuin. Eenmaal thuis rond 14.00 een spliffje gerookt. Vervolgens begonnen het huis op te ruimen en schoon te maken. Ik had wat kaarsen gekocht, muziek playlist en natuurdocu klaargezet. Ook wat houtblokken klaargelegd om misschien buiten in de tuin naar een vuurtje te gaan staren. Het zou geen heldere nacht worden helaas.

 

18.15

Op ontbijt na niets meer gegeten. 7.5 g Mexicana gegeten.

 

Vervolgens South Park gekeken, vermakelijke aflevering over Wikileaks. Om 18.48 startte ik een docu van Planet Earth. De ondertiteling ziet er wel een beetje anders uit maar ik weet niet of dat aan mijn tv ligt. De letters zijn omgeven door puntjes.

 

19:05

Ik neem een slokje thee en ben direct misselijk.

 

19.35

Voel nog niets

 

De pinguïns in de docu zijn hilarisch. Op een bepaald moment gaat het over fluorescerende plankton eters, het beeld is zo weird en het past goed bij het eten vd truffels. Ment to be, alleen voel ik verder niet veel.

Ik vermaak me met het kijken naar zeekoeien, wat een gedrocht is dat mannetje en hij heeft een harem van 50 vrouwtjes! Doet ie goed. Ik vind het super grappig hoe de zeeleeuwen lui op hun zij liggen en suf voor zich uit staren. Eentje strijkt met zijn vinnen over zijn borst, lekker loom. De keizerpinguins waggelen over het strand, ook geinig om te zien.

 

20.15

Nog steeds voel ik niet veel.

 

20.25

Docu is afgelopen en ik besluit eerst te wachten met muziek op en tv uit. Het lijkt alsof de kast wat verschuift maar wanneer ik met mijn ogen knipper is dat moment voorbij.

 

20.45

Ik ga nog een spliffje roken want voel amper iets. Tijdens het roken ben ik relaxed en na 2.5 uur voel ik bijna niets van de truffels maar dat is oke, ik vind het niet erg. Ik probeer me in te spannen om dingen te voelen, te zien of te ruiken maar ik ervaar het nauwelijks en laat het los. Gewoon een relaxte avond maar geen trip. Best prima. Ik merk dat ik onder invloed ben, anders dan uitsluitend met alcohol of wiet. Ook mijn gedachtengang is iets anders, maar ik weet niet precies wat er anders is.

 

22.05

Ik ga weer lekker muziek luisteren binnen. Ik wil het tapijt tegen mijn gezicht voelen ga lekker op de grond liggen. Door de heftige ritmische muziek begin ik met mijn ogen wel wat vormen en beeld te zien, wel aardig. Schijnbaar valt de muziek uit en ik word wakker rond 00.00. Er zijn ongeveer 6 uur verstreken sinds het eten van de truffels dus ik zoek lekker mijn bed op. Het bed voelt super zacht, zeker omdat ik eerst een tijd op de harde grond heb gelegen. Ik heb super lekker geslapen. Volgende keer neem ik 10 g Mexicana.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden