Alleen trippen op truffels


Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier en ook redelijk nieuw in de wereld van trippen. Ik heb ervaring met truffels, 2cb, en LSD.

Met truffels voel ik een hele diepe connectie met het spirituele, mijn eerste truffel trip (15g Hollandia ) was erg leerzaam en bijzonder mooi. En graag wil ik mij meer verdiepen in het spirituele en opzoek gaan naar de kern van mij zelf. Ik heb het idee dat ik dit alleen kan doen als ik alleen ben, om zo zonder afleidingen de reis te maken.

Nu komt mijn vraag: Ik zou heel graag eens alleen willen trippen op truffels, ik woon nog thuis en ben de komende tijd niet alleen thuis, ik zou het dan savonds na 10 uur willen doen op een zondag zodat mijn ouders vroeg slapen en ik in alle rust op mijn kamer truffels kan gebruiken. Hebben jullie nog tips ? Of raden jullie dit af ? 

 

Alvast bedankt 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Weten je ouders wel dat je truffels gaat gebruiken? In dat geval lijkt me er weinig mis mee.. Het sneaky doen klinkt apart, mocht er iets anders lopen dan je hebt gepland dan zit je ook nog met die situatie opgescheept.. Plus dat je er dan de hele tijd mee in je achterhoofd zit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yup. Ik kan mij nog goed die keer herinneren dat ik twee dagen achtereen op de LSD was en ik onverwachts bezoek kreeg en nadat ik die met moeite had weggewerkt het niet meer zo heel goed ging met me en dat ik toen m'n moeder moest vragen of ze misschien een paar valium oid had. Mijn ouders hadden toen geen vaag idee dat ik wel eens (vaak) wat anders dan een beetje hash in een waterpijp rookte (tabak is slecht voor je!). Wellicht kun je je de consternatie voorstellen.

Dus ik sluit me bij Gonzo aan, als je dit stiekem achter de rug van je ouders doet, uhm... Beter niet. Stel dat je je niet zo goed voelt, een 'bad trip' niet denkbeeldig omdat je iets stiekem achter de rug van je ouders doet. Ik kan me voorstellen dat de vrees dat er iemand zomaar op je deur klopt niet bevorderlijk is voor een relaxte geesteshouding.

Verzin in plaats daarvan een smoes, zeg dat je naar een vriend ofzo gaat en ga dan lekker naar het park (of een andere plek waar je ongestoord een beetje raar kunt doen)  en neem een paar snickers en twee halve liter flessen water. Denk er ook aan dat anderen zelden aan je zien dat je aan het trippen bent. De meeste mensen kijken niet zo goed naar je.

Oh en pro-tip, neem nooit meer dan één dosis psychedelica. Je krijgt bijzonder snel een (gelukkig kortdurende) hoge tolerantie voor dat middel. Wil je je trip van vrijdagmiddag verlengen tot zaterdagmiddag, dan heb je niet anderhalf maar 14 papertrips nodig. En dat kan raar vallen. Gelukkig verdwijnt die tolerantie ook weer snel, dus als je zelf paddo's kweekt, kun je met een vriendin of vriend eens per week uit je plaat gaan. Een bezoek aan het buitenbad in de zomer is heel leuk. Gewoon een tennisballetje overgooien is magisch!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden