Verbondenheid, natuur en mijn ego


Recommended Posts

Laatst heb ik met 2 goede vrienden (R en M) 15 gram Atlantis genuttigd.

Set & setting

Ik voelde me goed. Had een aantal drukke weken voor de trip succesvol afgerond en kijk erg uit naar de trip. Het was voor mij de 2de keer. De 1e keer had ik een lagere dosis om een beetje te ontdekken wat dat trippen nou precies inhoudt. De 2 vrienden hadden er ook zin in. Voor M was het de eerste keer, R had al vrij veel ervaring met trippen.

De setting was bij een vriend thuis. Hij heeft zijn eigen appartement waar we niet gestoord konden worden. Er waren 60 glowsticks aanwezig en een goede trip playlist met psybient muziek van onder andere Ott, Shullman en Sphongle.

De trip

Na 20 minuten na het eten kwam de trip rustig opzetten. De filosofische gedachten waren aanwezig en we praten met zijn drieën over verschillende dingen in ons leven. R besloot om nog een kleine dosis McKenna paddenstoelen erbij te eten. R is in de weer met de glowsticks en maakt er rondjes van en maakt deze aan elkaar vast terwijl M en ik druk aan het praten zijn. We verbazen ons om de mooie glowsticks die R had en pakken er nog meer glowsticks bij. Bij het breken van de glowsticks kijk ik gefascineerd naar het buisje. Wat een mooie kleuren!

Inmiddels beginnen we harder te trippen. Mijn gedachten slaan redelijk op hol maar ik geef me er aan over. De muziek is prachtig. Ik dans op de muziek terwijl ik 3 glowsticks om mijn nek draag, en 1 om elke pols. Ik laat me opgaan in de muziek en voel het door mijn lichaam heen vibreren. De muziek heeft een jungle thema, zo het lijkt. Als ik niet aan het dansen ben zitten we met zijn drieën bij elkaar te praten. Op een gegeven moment zegt R (of M, heb geen idee) dat we een pack zijn. Ik voel me gelijk een wolf. Ik voel zelfs dat ik een wolven tong heb.

Als ik naar mijn handen kijken zie ik daar 2 prachtige ogen in staan. Ik kijk naar mijn armen en zie de haren zwart worden. Ik merk op dat ik onbewust met mijn handen over mijn gezicht aan het gaan ben en dat de plek tussen mijn ogen heel erg gevoelig is. Opeens realiseer ik mij dat daar je derde oog zit. Ik voel me verbonden met mijn vrienden. Het woord "bro" heeft niet voor niks 3 letters. Wij zijn ook met ze drieën. En ik voel me derde oog. Ik zag opeens overal het cijfer 3 terug komen.

Halverwege de trip voel ik me weg trekken. Ik voel me misselijk en ik denk dat ik over mijn nek ga dus ik ga naar buiten. Ik heb de hele dag niks gegeten en het was al vrij laat op de avond (20.00?). De afgelopen dagen had ik al vaker van wat flauw zijn; als ik opsta word het licht in je hoofd, je gezichtsveld krijgt spikkeltjes, etc. Ik ga naar buiten om te over te geven maar word verblind door het enorme witte licht. Ik ga daar even zitten maar het licht is te vel. Ik ga op mijn rug op M zijn bed liggen en doe mijn ogen dicht. Ik zie een hele mooie piramide met bovenin een oog. De piramide golft in een rode zee met prachtige patronen. Ik hoor mezelf zeggen:"Ga ik dood?". Ik moet lachen. Ik voelde me een beetje oplossen in deze enorme space maar bedenk me dan dat ik op mijn rug lig en misschien nog moet overgeven. Wil ik niet écht doodgaan moet ik voorkomen dat ik straks in mijn eigen braaksel stik en sta op en loop terug naar mijn vrienden. Die ego dood komt de volgende keer wel.

Hierna voel ik dat het effect van de truffels minder word. Ik trip hem nog steeds hard maar het neemt af. Ik dans nog een beetje en drink enorm veel limonade. Mijn lichaam is compleet gesloopt. Ik zweet, ik heb dorst en honger.

Hierna zijn we nog een hele tijd knetter high van de truffels en blowen we nog wat.

Een zeer bijzondere ervaring.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Leuke ervaring:)

Hoelang duurde de trip nu uiteindelijk?

De tijd is enorm vaag tijdens de trip, de chronologie in mijn verhaal klopt ook niet. Ik geloof dat we om half 6 de truffels aten en rond tien uur weer een beetje op aarde belanden. Maar het heeft tot ruim 12 uur geduurd dat we nog high waren van die truffels (en de kleine letters dansten nog een beetje)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden