Mijn eerste trip report (van jaartje of 2 terug)


Recommended Posts

Dus we hadden in dronken toestand truffels gehaald, en na het ontnuchteren begonnen er toch twijfels te ontstaan of we het wel moesten doen. We hadden die avond een verjaardag van een vage kennis. Nja niet te lang twijfelen, natuurlijk gewoon de truffels gegeten rond een uur of 8.

Meteen daarna in de tram gezeten, onderweg naar dat meisje en het voelde alsof ik in een achtbaan zat!! Vooral toen die tram naar boven en naar beneden ging, onder tunnels door etc! Maar de laatste 10 minuten van de tramreis voelde k me wel erg opgesloten en toen de deuren eenmaal open waren, rende ik ook echt naar buiten haha

Dus aangekomen op dat meisje, doet het mooiste meisje, wat ik aan jaren heb gezien open.. Ze had tieten even groot van basketballen en ik keek haar heel gedesorienteerd aan haha, ik feliciteer haar en loop het huis in.

Daar stonden vrouwen/meiden, vooral Bulgaarse, Roemeense en Ukrainse, ze waren prachtig.

Ik heb 4 uur lang op de bank gezeten, gepraat met iedereen die op de bank kwam zitten en heeeeeerlijk lopen trippen en genieten van de dames..

wat een avond, wat een avond :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden