Ongelofelijke ervaring


Recommended Posts

Hallo forumleden :)

Gister heb ik voor de 2e keer truffels gedaan, samen met een vriendin van me die ik nu maar even J noem, en een vriendin van haar (M). M wilde eerst meedoen maar zag het later niet zo zitten dus werd zij onze nuchtere tripsitter.

J en ik kennen elkaar al langer maar sinds kort gaan we vaak met elkaar om. We voelen ons heel erg op ons gemak bij elkaar en dat was tijdens het trippen ook geweldig.

J en ik hebben allebei een portie Tampanensis gehad. Bij mij begon het iets eerder te werken. We zaten op de bank en alles begon een beetje te bewegen en kleuren werden wat intenser. M en J begrepen mij totaal niet (hadden allebei nog geen ervaring) en ik begreep hen niet. Ze waren hard aan het praten en lachen en ik vond dat soms niet chill. Maar ik kon mezelf hier wel overheen zetten want visueel had ik genoeg om van te genieten.

Eventjes later begon het bij J ook te werken, ze probeerde te verklaren wat ze zag en wat er gebeurde. Ik ben haar toen gaan knuffelen zodat ze het allemaal een beetje losliet, dat werkte heel goed en al snel zaten we op dezelfde golflengte.

Vanaf hier vervaagde de tijd, we hebben lekker op de bank gezeten en heerlijk om ons heen gekeken. Alles was zo mooi en fel. Af en toe werd het licht zo intens dat ik er helemaal vol van raakte. Dat werd alleen maar meer. Ik nam alles in me op en ervaarde zoveel licht en liefde van J dat de tranen van me wangen liepen.

J en ik hebben op de bank een dekentje met grijze en zwarte stippen over ons heen getrokken en toen waren we helemaal in een eigen wereldje. In dit wereldje werd ik zo blij. Visueel was het heel tof, alles vervaagde in elkaar over. Ik werd er zo intens gelukkig van dat ik overvol raakte van emoties, ik heb toen tegen J aan gelegen en heel fijn en flink gehuild, dat was echt het toppunt van de hele avond. Ik kan er nog steeds geëmotioneerd van raken. Nu weet ik echt hoe "tranen van geluk" voelen.

Ik merk nu ik schrijf dat ik nooit in woorden kan uitdrukken wat ik heb ervaren. Ik wil echt nog eens trippen met M erbij, ze wil het nu wel graag doen. Ik was trouwens heel erg blij dat M erbij was, ik kan me geen betere tripsitter wensen. We hadden heel erg fijne muziek aan en M begon te zingen/neuriën, daar werden J en ik echt heel blij van. Het waren zulke mooi klanken.

Wat later werden de visuele effecten wat minder en hebben we met z'n 3en heel erg fijn op bed gelegen, lekker elkaar kriebelen en knuffelen. We hebben nog wat gepraat en M verteld over wat we ervaren hadden. Heerlijk hoe zo'n trip lekker afneemt in intensiteit en het overgaat tot chillen.

Toen alles weer 'back to normal' was hebben we nog een jointje gerookt en zijn we gaan slapen. Lekker ontbeten toen we wakker werden vanochtend en nu zit ik hier.

Deze trip was niks vergeleken met mijn eerste truffeltrip, die was ook leuk, maar niks vergeleken met dit. J en ik willen nog een keer samen truffels doen zonder sitter. Om gewoon helemaal op te gaan in onze liefde voor elkaar.

Ook ben ik echt benieuwd hoe een portie Atlantis of Hollandia zou zijn, ik kan me moeilijk voorstellen dat het nog mooier kan. De volgende keer ga ik wel veel schrijven tijdens de trip, ik heb prachtige dingen gezegd (vooral tegen J) maar kan niet meer herinneren wat.

Intens. Puur. Geluk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi verhaal :D Dat intense geluk wat je omschrijft is voor mij echt een van de mooiste effecten van truffels, daar kan ik soms dagen of weken op doorzweven :P

Dingen opschrijven in m'n trip heb ik ook eens geprobeerd, maar daar is helemaal niets van gekomen, te druk met andere dingen. Ik wil m'n complete trip nog eens filmen, kan ik al m'n ideeën en wilde plannen lekker aan de camera uit gaan leggen.. Geen idee of dat achteraf nog interessant is though :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zit er aan te denken de volgende keer een goede voice recorder ergens neer te leggen. Dat lijkt me makkelijker dan schrijven :)

Dat is ook wel een slimme inderdaad. Heeft ook wel altijd een spooky effect, vind ik. Ben benieuwd naar je volgende tripreport!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik zit er aan te denken dit weekend LSD te doen, ik heb nog wat thuis liggen en bewaar het al veel te lang. Is dit een goed idee? Zal het wel werken aangezien ik vorig weekend truffels heb gehad?

Er is een kruis tollerantie tussen LSD en truffels/paddo's. Dit is wat Azarius er over zegt:

Tolerance builds up rapidly with LSD. The same amount the next day gives a noticeably diminished effect. This wears off after three days to a week. There is also some cross-tolerance with psilocybin containing mushrooms.

http://azarius.nl/encyclopedia/31/LSD/

Ik denk dat je iets lichter zal trippen door je tollerantie van vorige week.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Je trip filmen lijkt me heel bizar. Ook wel iets om paranoia van te worden, trouwens :lol:.

Yep, absoluut. Een tijdje terug tijdens een trip kwam een vriend van mij aanzetten met zijn mobiel en begon mij te filmen. Ik voelde me erg in het nauw gedreven en de mobiel leek op mij af te komen. Niet zo chill maarja hij had ook niet gebruikt haha.

Maar asl er gewoon ergens een camera op een statief staat ofzo lijkt het mij opzich geen probleem vormen ofzo haha. Als je gewoon van tevoren afspreekt met je tripgenoten dat het filmpje privé blijft zie ik het probleem niet echt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vet leuk tripreportje om te lezen! En woah man, jij bent behoooooorlijk verliefd op die J zo te lezen!

Dankje :) En ik ben inderdaad behoorlijk verliefd op J ondertussen. We hebben laatst nog de overgebleven portie samen opgegeten, hebben veel gepraat. Truffels 2 weken in de koelkast bewaren kan blijkbaar perfect.

Over een weekje vertrek ik naar

voor een week lang festival. Samen met J en een vriend van me. We gaan daar ergens in de mooie natuur LSD en/of paddo's doen :) Zal mijn best doen een uitgebreid report daar van te maken ;)
Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden