Tripreport 15gram Atlantis


Recommended Posts

Hierbij mijn 2de tripreport op dit forum.

-3 Personen

-3x 15gram atlantis

-van 19/20 tot 00:00

-1 Sitter dus eigenlijk 4 personen

-Setting: Woonkamer van een vriend

Het was alweer een tijd geleden dat ik truffels had gedaan en had met een vriend afgesproken om weer eens te bestellen. Na lang kiezen tussen de hollandia en de atlantis zijn we toch voor de atlantis gegaan. Uiteindelijk wou er nog een vriend meedoen en deze persoon is een goeie stoner (net als ik en de andere persoon met wie ik de trip ga doen) maar heeft geen ervaring behalve op het gebied van thc/cbd :P. Na enig overleg hebben we 3 doosjes Atlantis besteld. Ik moest de hele dag werken van 09:00-18;00 en ik was behoorlijk afgepeigerd en zat nog te twijfelen of ik de volle 15 gram zou kunnen handelen. Rond 20:00 had ik binnen 10 minuten toch 15 gram in me mik zitten :D. Ik was nog even naar utrecht gegaan eerst en die andere 2 hadden de truffels al een half uurtje a drie kwartier geleden weggewerkt, dus die hadden al te kampen met wat zware lachkicks.

Al zeer snel begonnen de truffels te werken en dit verwijt (Niet negatief bedoelt) ik nog steeds aan het feit dat ik de hele dag bijna niks gegeten had en fysiek best wel moe was. Achteraf heb ik top getript dus mij hoor je niet meer klagen. Ongeveer 2 uur na inname kon ik absoluut geen onderscheidt meer maken tussen de trip en 'realiteit. Ik heb met truffels altijd wel een soort bewustzijn gehad van mijn omgeving maar dit sloeg alles. Ik lag op de bank en alles aan de muren bewoog en ik voelde me op die bank op een soort eilandje en alles om de bank heen was onbekend terrein. (Terwijl ik dat huis uit mijn hoofd ken). De vriend waarvan het huis was had 6 planten in de schuur staan die al zon 180 hoog waren ..kuchkuch.. en wij gingen dus even naar de schuur en we kregen een heel trots gevoel over wat we gecreëerd hadden en ze hebben er nog nooit zo groen uitgezien. We hadden meer het idee dat het een huisdier was dan een plant eerlijk gezegd. Na een half uurtje weer naar binnen gegaan en op de bank verder genoten van dingen om me heen. De first timer (die 15 gram atlantis achter ze kiezen had vertelde achteraf dat hij het een fantastische ervaring vond en hij heeft al zin in een volgende keer.

P.s. ik zou graag willen weten er staat dat truffels ongeveer 6 werken, gaan ze er hier van uit dat je wat eet en halverwege de trip nog meer eet? wat ik eet alles in het begin in 1x en een trip duurt maar 3-4 uur.

En sorry als het verhaal niet echt samenhangend overkomt dat is niet mijn bedoeling.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ongeveer 2 uur na inname kon ik absoluut geen onderscheidt meer maken tussen de trip en realiteit.

Nice! :D

De trotsheid bij je planten en het gevoel dat het meer is dan maar een plant heb ik ook altijd bij truffels, het schept toch een soort van band :P (Daarom zijn paddo growkits ook echt de moeite waard om te proberen, op de langere termijn heb je er geen zak aan, maar het geeft een extra "kick" om iets te gebruiken dat je zelf hebt gekweekt/opgevoed)

De werking van 6 uur is inderdaad ruim genomen, en ligt ook aan de dosering en een hoop andere factoren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden