4e keer op 8 gram (incl 1e review)


Recommended Posts

Hello mede truffelgebruikers..

Momenteel zit ik nog half in mijn trip van 8 gram met één been in de werkelijkheid, en de ander nog in mn fantasie wereldje, met mn warme vest, kachel op zn heetst, en lekkere lounge muziek;

"

(houdt hier dus echt ff rekening mee want gaandeweg overal dingen aan het aanpassen haha geweldig dit)

Jeeutje, wat heb ik er lang over gedaan, om mijn account te activeren, eerst op de website geregistreerd, toen lukte het inloggen hier niet.. oh wacht, zijn aparte registraties... duurde ff voor dat kwartje viel!! :D

Ik besluit om NU mijn review(S) te schrijven, want NU is het moment. In mijn 3e trip (die jullie zo gaan lezen), dacht ik wow.. wat is deze wereld mooi, dit moet ik met jullie delen, maar na mn trip (de volgende dag), daar dus geen zin meer in.

Sorry voor mijn gekke binnenkomst, laat ik beginnen mezelf voor te stellen haha.. ahem, tijd geleden een interessante meid leren kennen, die mij heeft geïntroduceerd aan xtc. 2 leuke weken met haar gehad, en dit 3x in totaal gedaan tot heden, is me bevallen. Ik ben iemand die zeer nuchter en bewust staat in het leven, hard feesten, bezopen.. hoeft voor mij niet, ik rook verder ook niet, en ben altijd met de juiste mensen in mijn leven om gegaan. Wat mijn interesse (logischer wijze..het lot?) heeft geleidt tot truffels, het begon met een boek dat heet 'uit je bol'. Internet research, en las hier veel leuke verhalen, (ja.. ik ben stiekem al heel lang lid maar nooit geregistreerd), zit altijd als een soort panter te sluieren en verhalen hier te lezen waardoor ik steeds meer en meer geïnteresseerd raakte... 100% bewust dat dit geen party drug is, maar om bewuster te worden in het leven, om jezelf te leren kennen en dingen te doorzien, bij deze.. dank jullie wel voor al jullie interessante topics en verhalen (en nee dat is niet sarcastisch). ;)

Ik kan trouwens zeer snel tikken, dus als je je afvraagt, hoe kan hij nog in zn trip zitten (deels dan), en zo'n verhaal posten.. uhm ja, dit is deels ook mijn werk. Ohja, ik ben trouwens 27 jaar.. (had ik dat misschien aan begin moeten zetten), aah wat ik wilde zeggen, hoop dat het toegestaan is mijn review te kopieren van de website, dit was mijn 1e keer.. dus hier komt ie:

Door: Nova

Bij deze ga ik proberen alle aspecten van mijn ervaring te omschrijven, zowel wat ik lichamelijk, visueel en geestelijk meemaak. Ik ben dus een beginner, iemand die niet rookt, amper drinkt, heel gezond leeft, graag sport, maar altijd die nieuwsgierigheid naar dat gevoel.

Al ruim van te voren ben ik begonnen met onderzoek naar het effect van paddos / truffels, zodat ik achteraf niet voor verrassingen kom te staan.

Ook hier heb ik mijzelf leren kennen als een te ‘eigenwijze' jongen, als je het doet, doe het dan inderdaad goed maar dit zag ik met de Hollandia niet aankomen.. :)

Het begon afgelopen vrijdag. Waarbij ik de hele dag maar 3 boterhammen heb gegeten, en dat was rond 12.00. Om 19.30 kwam een vriend langs, hij was mn gekozen sitter. Ik had een uur van tevoren, tot aan de truffels, een chocolade reep van 86% cacao gegeten om het te versterken. Daarnaast ervoor gekozen om de 15 gram in één keer op te eten.

Ik maakte de volgende fases mee:

1. Langzaam begint mijn omgeving te ademen, en de patroonjes op mijn broek te bewegen.

2. Ik zag allemaal kleurenpatroonjes (heel verfijnd) verschijnen op de muur, ik was vrolijk en begon me een bepaald personage te voelen. Ik ging op de toilet zitten in het donker en heb me helemaal rot gelachen. Het dicht en open doen van de toiletdeur was grote lol..

3. Ik ging weer terug naar de woonkamer, en trok een kapusjon boven mn hoofd, het voelde alsof ik een grote beschermende deken over me heen trok, de hele wereld kon me niets meer maken. En toen ik hem weer weghaalde, ging ik lachen.. en zei ik: ik ben een kaboutertje.. zo voelde ik mij de hele avond. Ik kreeg tranen op de één of andere manier, snap niet waarom, en mijn neus ging snotteren. Het voelde alsof alle verdriet van de wereld mijn lichaam uit liep, alsof het zo had moeten zijn.

4. Van begin af aan al, begon er een soort kern op te bouwen in mijn lichaam. Letterlijk een bal van energie, die bewoog langzaam door mijn lichaam heen. Hij ging naar mijn hart.. en weer omlaag, richting mn darmen en nieren. Had het gevoel dat ik de hele avond een scheet moest laten.

5. Ik werd paniekerig en het leek richting een bad trip te gaan. Constant probeerde ik me bezig te houden ook met de realiteit, maar dat lukt niet want je wordt erin weggetrokken. Ik zei tegen die vriend, het gaat niet goed bel de Ambulance, heel paniekerig na een aantal minuten zegt hij, nee.. het gaat goed met je. Waarin mijn bui gelijk omsloeg en zei: oh okay, dan gaat het goed. En ik werd weer rustig.

6. Naarmate de tijd verder ging, gingen we buiten lopen. De wereld die ik zag, veel scherper… veel meer kleur, alsof je voor het eerst in je leven naar een full HD programma zit te kijken, waarbij je alle kleurtjes en haartjes van een wesp op TV voorbij ziet komen die zijn nectar verzamelt. Ik hield me totaal niet bezig met de tijd, telefoon uit, klok weg etc. Ik had het gevoel dat ik uren buiten liep, maar het was pas een aantal minuten. Toen keek ik naar de lucht, en ik bof dat de lucht zeer helder was. De sterren kon je goed zien, maar ik zag ze dus ook bewegen. Heel apart.. ik zag autos in slowmotion voorbij komen, de voorlampen waren zeer scherp, maar niet storend. Alsof je je ogen lichtjes dichtknijpt en door je wimpers strepen van lampjes ziet komen. Dat zag ik ook, maar het was heel mooi.

7. We gingen naar binnen, (na wat voelde een uur gelopen te hebben). En ik probeerde om te gaan met het gevoel, die kern in mn lichaam bouwt op. Ik kreeg energie te veel en ging dansen in de woonkamer, ik voelde me een wolkje. Ik zweefde op de muziek, ik voelde mijn lichaam niet, het bewoog gewoon op de muziek. Daarna veranderde ik in een aapje qua karakter, mijn lichaam was compleet weg van de tijd, van de wereld. Je weet dat je nog wel in je woonkamer bent, maar alles voelt gewoon even goed, je zit in je eigen fantasie wereld. Mijn sitter deed gewoon gek mee natuurlijk, ging ook dansen.

7. Later ging ik wat drinken, liep naar de koelkast toe en had de grootste lol met de koelkast deur. Waarin ik 200 keer zei: ik ben een kaboutertje.. ik deed de deur dicht en open, wat voelde alsof ik een kabouter was die achter een grote paddenstoel tevoorschijn kwam. Het water dat ik wegdronk, leek niet aan te komen in mijn maag. Wat bleek is dat ik maar hele kleine slokjes nam, maar het voelde aan als veel meer.

8. We gingen op de bank zitten. Ik voelde me één worden met de bank, we gingen een spel spelen waarin hij mij vragen ging stellen, en waarop ik de gekste antwoorden gaf. Een onwijze druk op mijn kaken en nog steeds die kern in mijn lichaam. Op een bepaald moment, gingen al mijn armhaartjes stijgen, en leek het alsof mn ziel ging zweven. In mijn ooghoeken zag ik op de muur een soort paarse gloed.

9. We gingen tv kijken, het enige waar ik naar heb zitten kijken is de ondertiteling, ik volgde de serie niet eens, ik raakte weg in gedachte, en dat ging heel makkelijk en heel diep. Ik moest weer naar het toilet, en ging nadenken over het pad dat ik moet afleggen om bij het toilet te komen. Je gaat nadenken over het leven. Het is alsof je in een kamer staat, en er zijn allemaal chapters in je leven waaruit je kan kiezen, waar jij heen wilt. Ik had het voor het zeggen, ik ben de baas in mijn eigen gedachte, ik kan het sturen.

10. Totale controle over mezelf, het sturen ben ik meester geworden. Ik kan mezelf bewust een bad trip geven door ertegen in te gaan, en dat gevoel is heel bijzonder en uniek. Bepaalde puzzelstukjes in je leven vallen op zijn plek. Nog steeds die kern in mijn lichaam, uiteindelijk naar toilet en het plassen lukte gewoon.

11. Ik zat in een roes van gedachte, we gingen buiten lopen, grasveld opgezocht en naar de sterren zitten kijken. Als ik ver kijk dan zie ik dingen wazig, maar kwam langzaam tot mezelf. Met wel een brak gevoel, dat veel minder heftig is dan wanneer je een kater zou hebben.

De volgende dag moest ik wel even bijkomen, gezond gegeten en kon meedoen met de wereld. Kan mij de meeste dingen wel herinneren, weet ook hoe ik het de volgende keer ga aanpakken om het mijzelf prettig te maken. Halve dosering, zonder chocola met iets lichtigs op je maag. Dan alleen in de slaapkamer, prettige muziek, en ogen dicht. Over ogen dicht gesproken, ik hoefde maar ergens aan te denken en ik kon het voor me toveren. Heel bizar maar leuk om mee te maken.

De reviews die hier tot zover geplaatst zijn kan ik mij zeker wat in vinden, mijn enige tip is alleen maak het jezelf niet te sterk en zeker niet als beginner zijne zoals ik. Ik acht mijzelf gelukkig, ik heb mezelf beter leren kennen, mijn lichaam is sterker dan ik dacht, zowel geestelijk als lichamelijk. Je voelt letterlijk dat positief denken, andere stofjes aanmaakt in je lichaam en zo je kansen vergroot op bijv ziektes te overwinnen of op het juiste pad te blijven in het leven.

Totale tijdsduur; 19.30 - 2.30 op 15 gram met 1 reep chocolade, een lege maag. Prettige muziek, een sitter, veel kaarsjes en wat glowsticks.

Service: Top, eerst een verkeerde postcode opgegeven, kon nog gewijzigd worden en kreeg daar al heel snel een reply van. Goed verpakt, en de smaak (walnoot) was zeker goed te doen, absoluut NIET vies, zou bijna zeggen lekker.

Dit was het voor mij zeker waard!

Groetjes :)

Okay.. erg lang, denk dat chocolade een fabeltje is trouwens.. maar inmiddels wel iets anders gevonden wat mijn trip deed versterken op een zeer prettige manier. Mijn tweede trip is vergelijkbaar met deze, dus ik ga je vertellen over mijn 3e en huidige.

De 3e trip...

Ik besluit om het mezelf niet zo zwaar te maken... het is alsof je in een trechter terecht komt.. zoekende, naar wat bij jou past.. net als broeken die je past, wat niet lekker zit... probeer een andere broek? Tot jij er één hebt gevonden die wel lekker zit, hetzelfde met truffels, ik ben van mening dat je (ook als beginner) het meerdere malen onder diverse settings moet proberen. Stap er licht in (ik was eigenwijs).. zodat je weet hoe je lichaam erop reageert, gaandeweg probeer je andere dingetjes, tot het voor jou prettig is. Sorry, merk dat ik erg snel wordt afgeleid, ik vind het fijn om gaande weg in mijn verhaal tips te geven naar alle andere mensen, of dat ze vergelijkenissen zien, op het moment ben ik ook gewoon erg open. Mijn 3e trip besloot ik om 8 gram te nemen.. alleen thuis, kacheltje aan, heerlijk in het donker, kaarsjes aan, heerlijk onder de dikke wollen deken, oogjes dicht en koptelefoon op. (dit in zowel trip 3 als 4)

Er is iemand die ergens een topic heeft gemaakt, om een bad trip te voorkomen, ik ben het echt grotendeels met deze persoon eens, (ja ik was ook nieuwsgierig naar hoe zou het voelen), met een aantal dagen sex onthoud (heb een friend with benefit / meisje dus) om het wat makkelijker te maken, dit werkt voor mij erg prettig, ik had daarnaast wel wat eten op mijn maag zodat het geleidelijk, en rustig in zou slaan. Dit was voor mij VEEL beter dan op een lege maag, zoals heel veel wordt gezegd, wat ik ook wel begrijp hoor. Mijn 3e trip dus.. ik ging door een tunnel.. (toen trouwens deze muziek;

". Tijdens mijn reis door de tunnel, kwamen langzaam kleurtjes naar voren, het was een tunnel/slurf waarvan ik het uiteinde niet kon zien omdat er steeds een bocht aan kwam.

Steeds meer en meer raakte ik van de realiteit verloren, mijn hersenen begonnen zich te ontspannen, oh wat voelt dit goed.. ik kan tegen mn lichaam praten, het gehoorzaamt mij.. ik zeg tegen mezelf, let goed op mn lichaam.. laat alles alsjeblieft goed verlopen, mijn hersenen praatte terug en zeiden dat ik me geen zorgen hoefde te maken, ze bedankte me voor deze ervaring.. het voelde voor hen aan, alsof er fluwelen handjes van een zeer ervaren masseuse zachtjes alle pijn en stress weg masseerde.. letterlijk op mijn hersenen, ik was zoooo ontspannen..!

Ik dacht over alles na in het leven, de kleinste dingen kwamen naar boven.. waarom wordt ik soms zo saggo als de poes miauwt? Het is ook maar een beestje, omdat JIJ dat irritant vindt? Man, ze moet jou elke dag aanhoren.. 'lighten up', ja.. daar werd ik even met mezelf geconfronteerd, het geluid van de kattenbak, de steentjes... alles zo scherp... en lag zo lekker, mn lichaam voelde echt even niet meer...

Uit deze tunnelslurf, zag ik een auto voorbij komen... de auto van cars, met die oogjes.. die veranderde opeens naar de hoofd van optimus prime... toen ineens waren daar allemaal ballerina danseressen, een stuk of 50, in een hele grote cirkel en danste allemaal synchroom op de muziek, de muziek is echt wat het stuurde voor mij, heerlijk!! :D

Mijn 4e trip is erg vergelijkbaar met de 3e, wat ik nu merkte... met de muziek die ik nog niet kende, maar wel wist dat het rustgevend was.. is dat als ik een review wil schrijven, het maar gelijk moet doen. Deze keer voelde ik mij op bepaalde momenten aladin die met yasmin op die vliegende tapijt zat.. en we gingen de wereld van dubai over... maar in aladin setting, het was zo mooi, we waren champagne aan het drinken. En even later, zat ik op de bodem van de zee.. en zag ik onwijs mooi koraal, en de vriendjes van Nemo voorbij komen die naar me zwaaide, overal belletjes die naar de oppervlakte stijgte. En het gekke is, ik kon mezelf zo uit die wereld toveren en weer anders zetten, de muziek bepaald het.. op een bepaald moment, wordt er in het nummer gezegd; Clap your hands... en toen leek het net alsof ik in een zaal stond, waar allemaal mensen voor mij gingen klappen, ik voelde me zo trots alsof ik heel wat heb bereikt dat al die mensen voor me klapte, heel gek is het. (even kopieren opslaan voor het geval dat ik dit wegklik).

Wat ik merk is dat ik heel erg in het NU bezig ben, alles en iedereen om me heen op hold heb gezet, om ditgeen wat ik nu zo scherp in gedachte heb, eruit te persen en dit met jullie te delen. Vanmiddag keek ik er nog tegenop, dacht ik bij mezelf.. no way, ik ga vanavond naar die nieuwe film the life of pi 3d (jaja ik weet wat jullie nu denken.. ;)) begint om 21.45.. en dacht bij mezelf, ik wil nog wel scherp zijn en alles goed kunnen zien... maar zo eigenwijs als ik ben (a), besloten dus toch de andere helft erin te gooien.

Ik heb er zeker geen spijt van, zo relaxt als ik mij nu voel. Wat ook erg vergelijkbaar is, met ALLE andere keren.. is dat je altijd even zo'n periode hebt van wachten... ik merkte dat ik steeds naar de badkamer liep om de grootte van mn pupil te controleren, ja vind dit geweldig haha! Maargoed, wat ik merkte is dat één pupil groter lijkt te zijn (niet zo extreem hoor), dus ik googlen.. en dan google je naar dingen die jij wilt lezen, dus maar gelijk gestopt omdat ik geen negatieve dingen wilde lezen op dat moment. Misschien moeten we dan toch maar even van die poppers afblijven, ohja...!!! POPPERS, een serieuze giga ultra mega boost tijdens je visuele trip, alles werd verscherpt, de tunnelslurf... er kwamen lichtgevende slingers bij, en sterretjes... kreeg lichamelijk het gevoel dat ik er echt werd in gezogen.. :)

Mijn tips naar alle beginners..

Goede voorbereiding is alles.

Begin rustig.. MET ETEN op je maag (ipv leeg), kan zijn dat het ff niet lekker voelt, of je buikpijn krijgt. Waarom zeg ik dit? Om je lichaam voor te stellen met het onbekende, 1e indruk is altijd het belangrijkst, dit is niets anders... een langzaam, prettig en warme voorstelling aan dit onbekende gevoel...op deze manier rol je er langzaam in en wordt niet alles tegelijk (naar mijn idee) in je bloedbaan opgenomen, maar gaat het heel gespreid.

Zelf vind ik het prettig om er gewoon genoeg tijd tussen te laten zitten, als je het een keer haalt, koop het dan gewoon goed in.. zodat je misschien een paar keer kan trippen of met vrienden erbij. Als je het niet in huis hebt, dan mis je het ook niet. Bouw genoeg tijd op zodat je er niet meer tolerant voor bent, uiteraard.. wat voor mij prettig is en fijn vindt, hoeft voor de ander niet zo te zijn.

En.. wat ik aan mezelf merkte, je bent nadat je het hebt ingenomen TEVEEL bezig met de realiteit, wanneer komt het nou..? Niet doen, laat het los, ontspan je en dan komt dit vanzelf, geen tv kijken of je met de realiteit bezig houden, bij wat lichtere dosis kan het namelijk zo zijn, net als met ziektes, dat je er ongemerkt wel in zit maar je geeft de positieve en leuke symptomen en effecten geen kans om zich te uiten. Dus echt... laat het niet bij 1x, en zeker niet te vaak, ik zie niet in hoe je hieraan verslaafd kan raken, veel respect voor de echte psychonauten, zou graag ooit met jullie in gesprek willen hierover, en daarom kijk ik dus uit naar een evt meeting die ergens hier op het forum stond waarbij je dan een introduce mag meenemen.

Conclusie..?

Deze lees je eigenlijk gaandeweg in mijn topic aan de manier van schrijven, maargoed.. laat ik dan zeggen dat ik een halve dosering het prettigst vind, en een zware heftige trip niet voor mij is, nog steeds zoekende uiteraard naar het ultieme (en met ultiem bedoel ik het jezelf zo gemakkelijk mogelijk maken, bijv in complete duisternis.. misschien wel 2 dekentjes, met een lekker drankje erbij, of misschien uiteindelijk met iemand die op precies detzelfde level/lijn zit als ik).. en ik zit nog steeds ergens in dat leuke trechtertje.. ;)Heerlijk.. om met één been in de realiteit te staan, en het andere in jouw eigen fantasiewereldje... waarbij jij zelf alles aan kan sturen op eigen wil, je het zelf kan sturen.. dat wanneer jij er zin in hebt, even een sprongetje maakt.. om in geen van beide werelden te zijn, of misschien dat andere been ook in het fantasiewereldje, jij mag het zeggen..! Er is trouwens één woord die steeds in mij opkomt.. en deze ontstond uit mijn 3e trip, het woord; 'Leukpijn' (jaja het is geen woord), maar voor mij dus wel geworden.. ik heb helemaal niks met pijn! :D En leuk is het zeker niet..

Ik ben op (en wel op de goede manier!)... ik ga hem nu posten en zo nalezen, dan zullen er hier en daar wel wat foutjes zitten, hoop niet dat dit storend is (je merkt dat ik het erg belangrijk vind om het de ander zoveel mogelijk naar de zin te maken en daarbij vergeet ik mezelf, door de truffels ben ik me hiervan bewust geworden).

Ik laat het nu even hierbij, alleen nog even in trip reports zetten want hij staat nu onder set en setting! Ohja, en nog snel hier en daar wat smileys neerzetten om nadruk te geven op bepaalde uitdrukkingen..

kleine update

Okay, heb nu de opmaak gedaan zoals ik hem hebben wil, smileys zitten erin.. bepaalde uitdrukkingen aangepast, wat dingen toegevoegd en wat dingen weggelaten, ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden.. heb mn best gedaan, hope you enjoyed it!

kleine update 2

Ja, het komt en gaat in vlagen, nu al ruim een dikke uur bezig met het perfectioneren van mijn eigen topic! Merk dat ik er weer even in getrokken wordt, toch gek na ca. 5 uur??! Raak soms in de war van de volgordes, zodra ik een aanpassing maak in mijn topic, denk ik ohja.. SH*T, had dat er ook nog even bij kunnen zetten, of dat kan weer anders.. elke keer die stomme 'follow' na je URL weghalen *zucht*.. ;)

kleine update 3

Bedenk me ineens.... F**CKkkkk, straks nog naar the life of pi 3d, jeeutje....:D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Woah.. Sowieso kudo's voor die hele lap tekst! Had me al een paar keer voorgenomen om je post te lezen, maar werd een beetje afgeschrikt door de lengte.. Maar het leest lekker door, dat is opzich al een mooie pluim waard.

Maar was je eerste trip nou echt op de Hollandia inclusief pure chocolade? Dat is serieus met een flinke aanloop meteen vanaf de hoogste plank in het diepe duiken :D Goed om te lezen dat je je goed hebt voorbereid, een sitter erbij is echt een must, helemaal als je snel diep wil gaan.

Het is inderdaad bizar dat je zintuigen in een trip anders of scherper lijken te werken.. De takken van bomen kunnen al fascinerend zijn, als ze zachtjes naast elkaar langs bewegen.. Ik vind het altijd apart dat ik een soort kleur zie die zo bizar is dat het een "niks" lijkt, als een zwart gat maar dan anders. Voor de gelegenheid noem ik hem blauker :)

Het bewust worden van je trip, wat je als ik het goed lees vrij snel door had, is wat mij betreft cruciaal voor een psychonaut. Je bent niet op reis, je bent de reis. Wil je linksom, dan kun je met een mooi bochtje naar links, wil je naar de maan, dan ben je er binnen 1 keer met je ogen knipperen.

De bewustwording van alles, zoals met je gemiauw van je katten + bijbehorende irritatie, is ook erg herkenbaar. Truffels leren je heel snel dat alles relatief is, met je overal zorgen over maken en irritatie kom je helemaal nergens. En alles heeft een andere kant, als iets of iemand je irriteert is dat (in de meeste gevallen dan) niet omdat dat zijn bedoeling is, maar is dat vaak je eigen interpretatie. (dat is volgens mij ook waar het vaak mis gaat in deze wereld, zo gauw je voor een ander gaat denken gebeuren er de vreemdste dingen).

Maar poppers.. Voor zover ik weet heb ik het nog nooit gebruikt, als ik de wiki zo lees; "Doordat het de bloedvaten verwijdt, kunnen tijdelijk ook andere stoffen, zoals drugs, gemakkelijker door de hersen-bloed-barrière dringen en een heviger roes veroorzaken." klinkt het inderdaad als een flinke booster.. Dat zou een mooi alternatief kunnen zijn op de verschillende MAOi's (zoals pure chocolade, al is die idd vrij mild) die ik ken. Een beetje jammer dat uitgerekend dat goedje verboden is in het ooit zo stralende Nederland :(

Die 2e youtube link van je (Wonderful Chill Out Music Beach Lounge 2012) is trouwens eeeerrrg relaxed, staat al een hele poos aan hier.. Sowieso zijn mixen echt ideaal, even de muzikanten opzoeken en je hebt weer een hele schat aan verse muziek die klaar staat om ontdekt te worden..

Geen idee of ik nu alles geventileerd heb wat ik te zeggen had over je report, maar Qi wacht op me :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks voor de feedback Gonzo, heb me die avond echt moeten tegenhouden om niet meer steeds mn topic aan te passen. Ik merkte savonds nog steeds dat het effect er was want ik naderde een rotonde.. en was op de fiets, ik ging echter niet oversteken bij de rotonde maar gewoon links af slaan, dus ik dacht dat die rotonde naderde en begon ruim van te voren met mn arm naar links te wuiven zodat die autos niet hoefde te stoppen, echter merkte ik later pas dat de rotonde pas veel verder was en er kwam eerst nog een slinger op het fietspad dat naar links liep, heel bizar.

1e keer was inderdaad op zo'n pure cacao reep (dacht 86%) van cote 'dor die je gewoon bij de c1000 kan halen.

Poppers is trouwens gewoon legaal te verkrijgen.. ;) Ook erg leuk om te doen met je partner. De film die avond ging gewoon goed, werd wel even 2x misselijk maar dat duurde misschien een paar seconde, 1x tijdens de autorit met bochten vooral, en 1x tijdens de film zelf.

Trip 3 en 4 waren dus beide op een half pakje hollandia. Trip 5 pas over een maand omdat ik het niet te snel wil doen, maar dan ga ik de volle 15g atlantis nemen en uiteraard weer met een lekker muziekje, in het donker en koptelefoon op. Wat je zegt over die bomen en takken, heel herkenbaar.. en een licht zie ik ook steeds, vanuit mijn ooghoeken een blauw/paars achtige licht.

Ik raad mensen ook zeker aan dat wanneer ze een report lezen en zelf hun verhaal kwijt willen, om ook even de tijd te nemen en dit te delen met de rest. Juist omdat ik ook weer van andere prikkels en motivatie heb gekregen, laat je inderdaad niet afschrikken door de lengte van deze topic. Wanneer trip 5 komt, ga ik er zeker een mooi verslagje van maken, al wordt het deze keer niet tijdens de trip.

Ik kan al snel offtopic gaan, dus ik bewaar hetgeen wat ik wil zeggen voor de juiste topics haha.. :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha leuk om te lezen! Enigzins warrig, maar das wel begrijpelijk als je er nog half in zit :lol:

Herkenbare aspecten in je verhaal trouwens. Er blijven toch een aantal dingen op zo'n tripje die iedereen eigenlijk wel in meer of mindere mate meemaakt...Zoveel verschillen we allemaal niet :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Die trechter herken ik niet, wel het sturen van de visuals door de muziek. Heerlijk vredig. Voor mij persoonlijk vindt ik een halve portie ook het leukste, omdat het toch sociaal en leuk blijft en het je niet zo ontzettend verwart. Hele portie kan ook wel eens leuk zijn, maar over het algemeen is een halve voor mij persoonlijk beter. In mijn eentje trippen doe ik niet zo graag denk ik (nog nooit gedaan), maar ik krijg het idee dat ik me dan eenzaam ga voelen ofzo. Meestal kom je, in gezelschap van goede vrienden, wel op eenzelfde lijn terecht hoor (als je ongeveer de zelfde dosering neemt).

Mooi reportje, zeker de moeite waard!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden