eerste ervaring met truffels


Recommended Posts

Beste psychonauten,

gisteren heb ik voor de eerste keer truffels gegeten. We waren met 3 en waren er goed op voorbereid. Elk een portie (10g) Sclerotia Galindoi. Mijn 2 vrienden ervaarden een sterke visuele trip, ongeveer een half uur na inname. Ik voelde het maar sterk na een uur en een half (ik heb eerst nog een joint moeten roken en dan pas voelde ik de truffels) Ik had totaal geen visuele trip, maar ik was helemaal aan het wegdromen en filosoferen. Hoe komt het dat ik helemaal geen visuele trip had? Ik vind het echt jammer, wil dit zeggen dat ik een grotere dosis moet innemen? :?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wegdromen in combinatie met filosofische gedachten heb ik meestal in de naweeën van de trip, lijkt mij inderdaad een iets te lage dosis. Probeer eens een andere soort of een iets hogere dosering. Truffels is toch altijd even uitproberen wat nou de juiste dosering is voor een persoon.

Wat bij de 1 een megatrip oplevert kan bij de ander een filosofische wegdroom trip zijn. Beter te laag beginnen dan de lat te hoog leggen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ook altijd het idee dat het maar net is hoe je de trip instapt, mijn eerste keer keek ik echt mijn ogen uit en overal waren visuals, waarschijnlijk omdat we het daar al ruim een maand over hadden. Ik heb op de zelfde dosering en dezelfde (nogal lange) nuchtere periode (gegarandeerd lege maag dus) ook trips gehad waarin ik alleen maar filosofisch heb liggen praten en denken. Ik denk dat het maar net is waar je voor gaat, mits je de dosering goed hebt. Wat ik wil zeggen is dat je met de juiste dosering voor een visuele trip ook makkelijk een filosofische trip kunt hebben, maar aangezien je er niet veel merkte én moest blowen raad ik ook een hogere dosering aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden