Exploring innerspace


Recommended Posts

Aangezien ik al eerder een review heb geschreven die niet is gepubliceerd heb ik voor de zekerheid deze gecopy paste omdat ik het hier iig wil delen

Taming the Tiger(Life of pi)

De laatste keer dat ik 30 gram Atlantis nam was de trip naar een andere dimensie totaal onverwachts, de triplevels aanschouwende had ik voor elke level geestelijk voorbereid hoe ik op die level zou reageren mocht het gebeuren. En hoewel ik met een goeie mindset en in een vertrouwde omgeving aan mijn trip begon, was het urinair angstaanjagend. Zo zat ik dan met mijn ogen dicht te hopen op een heftige trip die mij een Outer Body Experience of 'eenwording met alles' zou bezorgen en in plaats daarvan getrakteerd op een ritje innerspace. Het gevolg van een soort sensory shutdown,een alternatieve circuit van bewustzijn.Waar wordt waargenomen door andere zintuigen en wat 'gezien' wordt niet uit te leggen valt.

Het was zo'n intense ervaring dat ik zo'n dosis aardig wat maanden niet heb durven nemen, gister aldus mijn angst geconfronteerd en AH...AAH...AAAH I was cumming in another dimension...een schitterende ervaring gehad met mijn ogen dicht zien...een psilocybene aangedreven verlichting

De volgende dag voel ik de truffelkater al opkomen, maar gezien de ervaring een kleine offer, wat is 'jetlag' voor innerspace?

Link naar bericht
Deel via andere websites

De manier waarop heb ik in http://www.magictrufflesforum.com/beginnende-psychonauten/de-heilige-graal-tegen-badtrips-t384.html uitgelegd. Mocht ik deze maand genomineerd worden voor beste truffelreport ga ik voor de 45 gram en experimenteren met andere brainwave generator frequenties en dan eens kijken of die frequenties als een radiosignaal gebruikt kunnen worden(tune in)om de bestemming te beinvloeden

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden