1ste keer truffels Tampanensis


Recommended Posts

Ok, dit is mijn trip reportje van zaterdag :D

Wat ik me er nog over kan herinneren zal ik best proberen te beschrijven.

Ik en G gingen de truffels eten. Mijn vriendin A was de sitter.

Had ervoor gezorgt dat we alleen thuis zouden zijn wat ons een hele leuke avond heeft bezorgt.

Rond 7 uur begon ik de truffels af te wegen. Mijn vriendin wou dat ik eerst begon met 5g.

Mijn vriend G begon met 7g. We werkte de 1ste truffels naar binnen.

De smaak valt 1st te vergelijken met walnoot.

Maar zodra je goed gekauwd hebt veranderd dit echter in een vieze muffe smaak.

Ik had zodra de truffels binnen waren een muzieksetje opgezet van ongeveer een uur.

Na ongeveer 20 min begon ik aan een lachkick die zeker 5 volle minuten heeft geduurd.

20 min daarna, voelde ik een vrij sterke high opkomen. Ik had ondertussen 3 gram bijgenomen.

Mijn maatje G, zei dat hij het begon te voelen in zijn spieren. Hij vertelde niet echt veel, maar je zag dat hij ver weg was :P

Onze living is gedeeltelijk licht geel. 1 muur daarvan is orange. Ik had me moeders laptop gebruikt voor muziek en men Playstation voor de tv gezet om film te kijken. We begonnen 1st met het bekijken van Black ops 2 funny killcams enzo.

Dit was dan ook erg geslaagt. We gingen alledrie plat van het lachen. Toen ik een filmpje wilden tonen op de laptop,

en ik dus even gefocused was op het scherm, toen ik me omdraaide flashte het plafond een aantal seconden orange :P

Erg vet. Dan besloot ik een sigaretje te roken op het terras. Ik had zicht op de straat en een aantal geparkeerde autos.

Zodra ik mijn terras opging, flashte de rijbaan even knalrood! De autos blonken erg hard en deuren zagen er enorm interesant uit op dat moment. Toen ik terug naar binnen ging, was alles weer even normaal. Het komt inderdaad in golven.

Toen ik na 5 min naar mijn vriendin keek, had zij even een zwarte streep over haar hele gezicht (alsof er een auto over haar hoofd had gereden) Zij moest natuurlijk erg hard lachen. In onze living staan ook een aantal lampen (geen idee hoe je dit in het Hollands zegt) dus ik noem het gewoon even een lamp met een kap erover. Wat enorm veel sfeer gaf.

Nu was het zo dat de lampenkap een soort patroon vormde op het plafond. Dit had niets te maken met de trip.

Maar dit was wel ons testje om te kijken of het nog aan het werken was :P Wanneer ik er naar keek, begon het erg te verkleuren en vervormen. Ook erg vet om naar te kijken. Dan dacht ik er plots aan om mijn ogen toe te doen.

Toen ik dit deed, wist ik 'ik ben aan het trippen'. Wat ik allemaal te zien kreeg toen ik mijn ogen dicht deed.

Niet te beschrijven. Maar zal het toch even proberen. Ik had vlak ervoor een zwavelstokje aangestoken.

Toen ik mijn ogen dichtdeed, had ik net een bril op waarvan de randen versierd waren met de sterretjes van het zwavelstokje. Dan zag ik opeens in het rood SLAYER verschijnen dat stillaan vervormde naar een kernontploffing/paddestoel achtig patroon. het cijfer 190 zag ik ook plots verschijnen. Kortom, bizarre maar toch mooie fashineerende dingen.

Na ongeveer 5 uurtjes begon het stilaan uit te werken. De CEVs werden lichter, de kleuren werden terug normaal.

Kortom, mijn 1ste ervaring met magic truffels was geslaagt en enorm leuk!

Volgende keer wil ik toch wel graag wat sterkere visuals :mrgreen:

PS; ik las hier ergens op de site dat je 15% korting krijgt op je volgende aankoop als je een trip report schrijft? :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden