15 gram Atlantis, mijn eerste echte trip


Recommended Posts

Setting: thuis
Wie: ik alleen

Hoewel dit niet de eerste keer is dat ik paddo's of truffels op had, zie ik deze keer als eerste echte trip. Al een aantal jaren leek het mij leuk om een keer te trippen. Ik had er wat leuke verhalen over gehoord. Wat jaren geleden had ik een keer paddo's op (toen die nog legaal waren), maar de setting was niet juist en ik had redelijk wat alcohol op. Wat er toen gebeurde weet ik niet meer, het is een groot zwart gat. Daardoor had ik een tijd lang geen interesse meer in trippers. De laatste maanden heb wat andere soorten drugs geprobeerd en uiteindelijk kwam de interesse voor trippers weer terug en wilde ik het goed doen. Pas geleden had ik samen met een vriend een portie Atlantis op, ieder 7,5 gram. Die trip was vrij subtiel, ik zag alles in het groen en alles leek een beetje te bewegen. Na zo'n 3,5 uur werd de trip wat intenser en kreeg ik CEV's en lichte OEV's, maar het was allemaal nogal chaotisch. Ik merkte dat ik in mijn eigen wereldje teruggetrokken werd, dus besloot om de volgende keer in mijn eentje te trippen.

Omdat ik vandaag vrij was, besloot ik om gisteravond te truffelen, dit keer een hele portie van 15 gram. De vorige keer hadden we truffelthee gemaakt en dat beviel mij wel (voor de zekerheid ook de truffels opgegeten), dus dit keer ook maar weer. rond 20:15 begon ik met de truffels innemen. 15 gram vond ik best wel een hoop werk om naar binnen te werken. Toen ze begonnen te werken had ik een wat ongemakkelijk gevoel in mijn hele lichaam en voelde ik me een klein beetje misselijk. Ik zat te gamen, maar het leek me fijner om op de bank te gaan liggen en tv te kijken en muziek te luisteren. Dus ik zette Shpongle op en keer naar Commedy Central. Eerst South Park en daarna Scrubs. Bij Scrubs merkte ik dat de hoofden vervormd waren. Ik werd even een beetje ongerust, want ik had het gevoel dat de truffels hard aan zouden komen en ik twijfelde of het wel verstandig was om in mijn eentje te trippen. Maar ik verdrong die gedachten en had zoiets van: "Nu kan ik er toch niets meer aan doen, gewoon ontspannen en genieten." Ik zocht wat plaatjes van Shpongle albums op internet op (die zijn echt geniaal als je onder invloed van trippers bent, zelfs als je maar een subtiel effect voelt). Ik had geen interesse meer in de tv, dus zette deze uit. De kleuren in mijn huiskamer begonnen te veranderen, de kamer was in pasteltinten. Het voelde heel sprookjesachtig aan. Ik besloot om nog even te gamen, was benieuwd hoe dat zou zijn onder invloed van truffels. Het was op zich wel grappig, maar ik wilde toch liever op de bank liggen en naar Shpongle luisteren. Terug op de bank was het net alsof ik op vakantie was. Het leek net alsof ik de zee zag door mijn gordijnen en er een lekker briesje was. Ik moest naar de wc, ik herkende mijn eigen badkamer niet meer, voelde me net alsof ik in een hotel was. Wat ook wel grappig was, was dat iedere kamer een andere sfeer had. Ik zat er toen aan te denken om het topic "Op vakantie in mijn eigen huis" te noemen, maar de trip ging nog veel dieper. Ik sloot mijn ogen en kwam in een levensechte fantasiewereld terecht. Het is moeilijk uit te leggen hoe het er precies uit zag, het leek nog het meest op een soort blije, pluche wereld. Ik deed mijn ogen weer open en zag allerlei patronen op de muren en gordijnen. Ik voelde me steeds verder wegglijden van de werkelijkheid. Ondertussen een paar keer wat water gedronken en naar de wc gegaan. Er waren een paar wisselende werelden waar ik in terecht kwam als ik mijn ogen sloot. Er was tegen mij zei dat dit een soort van rondleiding was door de truffelwereld, het zei dat alles mogelijk was: "Niets moet, alles kan." Die zin bleef de hele tijd in mijn hoofd en zorgde ervoor dat ik het een beetje kon sturen. Het zei tegen mij dat ik de trip spannender kon maken, maar het raadde mij aan om het vrolijk te houden. Het was alsof ik echt in die werelden was. Iedere ademhaling proefde ik zuivere lucht van de andere werelden. Ik wist dat ik op de bank lag, maar het voelde alsof ik echt ergens anders was. Op een gegeven moment merkte ik dat de muziek was gestopt, maar ik vond dat wel prima eigenlijk. Het was alsof de muziek mij hielp om de overgang te maken naar de truffelwereld en ik het niet meer nodig had. Gedurende de trip voelde ik me steeds lichter worden, het was ook alsof alle zorgen uit mij wegstroomden. Ik merkte dat als ik mijn ogen open had, de wereld ook steeds vreemder werd, alsof de fantasiewereld die ik zag met mijn ogen dicht samensmolt met de gewone wereld en ik dus steeds meer de fantasiewereld ingetrokken werd. Na wat uren voelde ik me moe worden. Ik wilde weten hoe laat het was, maar het viel niet mee om klok te lezen, alsof de tijd niet meer bestond. Na goed te concentreren zag ik dat het bijna ongeveer 23:30 was. Ik besloot om me klaar te maken om naar bed te gaan. Alles afsluiten en tandenpoetsen. Tandenpoetsen was een heel avontuur. Het leek net alsof er luchtbellen uit de tube tandpasta kwamen en het was lastig om te zien of er tandpasta op de tandenborstel zat. Het tandenpoetsen voelde heel vreemd, maar wel grappig. Omkleden voelde ook vreemd. En toen ik in bed lag onder het deken, was het alsof alleen het bovenste deel op me lag. Uiteindelijk viel ik in slaap na de belevenis van mijn leven. Wauw, wat zijn truffels toch geweldig. Het is een van mijn favoriete drugssoorten. Het is alleen wel moeilijk uit te leggen wat ik allemaal meegemaakt heb.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden