SheepyTrip met een twist...


Recommended Posts

SheepyTrip

Hey hallo allemaal!

Ik ga binnenkort m'n 2e keer op truffels nadat ik enooorm had genoten van mijn eerste trip.Ik zat wat rapporten te lezen en het viel me op dat ik ze superinteressant vond, dus hopelijk kan ik iemand daar ook vermaken met wat ik had meegemaakt, ik vertel het nogsteeds vaak na, en hopelijk kunnen jullie op wat ik had gevonden ook eens GOED trippen.

Preps

Dus, voorbereidingen waren onbewust, ik was in die tijd een student die nog helemaal alleen woonde, niet met mede-studenten. Een vriend van me zou komen met truffels en wat wiet, zou goed mengen zei ie, prima. Ik ben zelf een regelmatige blower dus ben niet vies van die heerlijke hollandse kruiden. Ik had slecht gegeten (gewoon lui) en hoorde later dat dat juist goed was voor de trip (WIN!)

Setting

Dit was tijdens zo'n extreme sneeuwstorm afgelopen winter, niet naar buiten geweest, alleen in mijn studentenkamertje. Had een tv op ongeveer 20 cm van de grond, zitzak ervoor, kapot veel kussens, tapijten vloer en een deken. Heerlijkheerlijkheerlijk! Pc'tje ernaast die met HDMI op mn tv was aangesloten voor films etc.

Start

Goed, ik had een VICE docu gekeken:

(Kijktip!) waar de chick vertelde dat ze altijd deep-forest luisterde als ze op LSD zat, dus ik dacht, ookal voelde ik nog niks, DOEN! Zette het dus op (heerlijk ook zonder trip) en gingen we worms spelen op mijn PS1. Na een tijdje merkte ik opeens als ik naar de muur keek (had oneffen muur in die kamer) dat alles een beetje draaide, goed, was leuk. We voelde het steeds en steeds meer

Youtube

Ik ben een grote Nederlandse youtuber geweest tot iets minder dan een jaar geleden. Ik kreeg op mijn PC opeens een skype, dat de hele groepering van alle grote YTbers waar ik mee samenwerkte een kerstvideo gingen maken voor alle kijkers, geen grapje werd ik enthausiaster dan ik ooit ben geworden. Had enorm veel zin om een stukje van 20 seconden op te nemen (dat was het idee) waarin ik de kijker bedankte. Ik rook normaal op feestjes maar ik pakte op dit moment me peuken voor even, heb ze de rest van de avond niet meer losgelaten, zo absurd chill was het roken. Mijn maat was ermee ok dat ik ff wat chatte over voorbereiding in ruil dat hij met mij op de video mocht. Ik vond het allemaal prima. Ik voelde me op dat moment echt superdruk, das het enige hoe ik het kan beschrijven maar wel op een positieve manier. BEZIG BEZIG YEAAAH zo gingen mijn gedachten. Goed uiteindelijk melig filmpje opgenomen wat eindigde in een kussengevecht (no-homo) en deze is uiteindelijk ook op youtube geupload.

SHEEPY!!

Op dit moment had ik de video verwerkt en opgestuurd, zo dat gedaan niet meer aan denken. Ik bedacht me opeens iets wat ik op reddit's stonerafdeling had gezien; een filmpje van fractalkunst, wat ik toen al trippend vond, en dacht: Hey dit ga ik nu eens kijken. Ik startte de video en was meteen gegrepen, hier kreeg ik pas door hoe mooi de kleuren opeens waren. Het gaat om de video hieronder (WEL IN 1080p KIJKEN!!):

Na ongeveer 2 minuten bewonderen besloten dat dit was wat we even langer wilden kijken. We deden alle lichten uit en pc-scherm uit, zetten het fullscreen op mn TV en kijken maar!

MAAR WACHT, muziek, deze muziek pastte niet (weetjenog? Deep forest?). Ik bedacht, hey deze kunst heet Electric Sheep, ik ken nog goede chillmixen van SuicideSheep!! Toeevvaal, sheepiiee!! Dus lekker

opgezet en kijken maar.

Ik heb me nooit zoveel verbaasd in mijn leven als toen over hoe het elke keer veranderde.En de muziek erbij was te sick. Opeens was de mix afgelopen en waren we een UUR verder! Maar we wilden meer, dus nog maar een andere mix opgezet ook van sheepy en verder gekeken. We waren alleen maar met zijn 2en aan het bespreken wat voor iets vets de fractal op dat moment weer had, en we waren al begonnen aan bepalen wat we de maker gingen mailen voor het bedanken voor deze kunst.

Na nog een uur genieten, gebeurde er opeens wat. De 2e mix en het filmpje waren EXACT op hetzelfde moment afgelopen, nou dan knapt er wat in je. "DIT IS GEEN TOEVAL, EEN MIX VAN SUICIDESHEEP MET ELECTRIC SHEEP EN HET EINDIGD TEGELIJK" Haha wat was dat een heerlijk moment!!

Twist...

Goed we waren ondertussen al een aantal uur verder en ongeveer wel over onze toppen heen, tijd voor wat wiet, dat zou de trip verlengen. We rollen een lekkere joint en steken hem aan. Ik neem als eerste paar hijsjes maar merk meteen dat ik me misselijk begin te voelen, hetzelfde gevoel als dat ik lam ben en dan ga smoken. Ik meld mn maat meteen dat ik niet meer hoef en wel uit ga trippen, duurde toch nog wel even. "Pussy!!" krijg ik toegegrapt, hij neemt ook ff wat lekkere trekjes.

Opeens zegt ie: "Jo, dit gaat toch niet zo goed ik maak hem uit". Prima denk ik, ik was alweer terug in mn lekkere trip wat andere filmpjes op internet aan het browsen. Opeens zegt mn maat, "Jo ik ga even wat water drinken denk ik". Ik zie hem opstaan en al wat wankelen. Hij loopt me kamer uit naar het gangetje met kraan, en ik hoorde waar ik het meest bang voor was in m'n leven op dat moment. Een harde bonk en allemaal shit die over de grond flikkerde. Er schiet meteen een adrenalinekick door me heen SHITSHITSHIT. Ik ren naar de gang en tref mn maat daar aan op de grond in een houding waar alleen lijken en mensen die knock-out zijn liggen. Iets waar een mens echt plotesling in valt. Ik pak hem onder de schouders en trek hem m'n kamer in.

Ik ga op mn bed zitten en sla hem constant in z'n gezicht en roep z'n naam. Het enige wat er door me heen ging was SHIT, zometeen moet ik ambulance bellen, ik woon op mezelf dus ouders komen niks te weten, maar hij woonde nog bij zn pa en ma en was minderjarig. Het duurde maar en duurde maar leek maar, maar opeens kwam hij bij. Hij schoot meteen in de "Sorry sorry sorry dat ik je liet schrikken! Ik had opeens zin om te slapen dus viel in slaap" Tot de dag van vandaag geloof ik dr nogsteeds niks van maargoed. Ik heb hem toen in mn bed gelegd en we hebben samen nog de hele film memento afgekeken (Aanrader trouwens). Hoewel ik wel klein beetje zat te trippen was ik me meer zorgen aan het maken over hem, en vroeg ook elke 10 minuten of ie nog wakker was en hoe die zich voelde.

Conclusie

Uiteindelijk hebben gewoon de film afgekeken en is hij in m'n bed gaan tukken en ik op zijn matje. Hoewel het einde wel heftig was weet ik tenminste dat het kwam doordat er drugs gemengd waren, en dat geeft veel vaker onstabiele situaties. Mijn herinneringen eraan zijn nu alleen maar positief, ook in de vorm dat ik er van geleerd had en gewoon dat trippen op die video, wow!

Hopelijk hebben wat mensen dit afgelezen en ervan genoten, geleerd en zijn geïnspireerd, die trip-video + muziek(of eigen muziek) zijn een dikke aanrader!

Groeetjes!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden