liever buiten trippen


Recommended Posts

op nuchtere maag 2 truffels gegeten ik was van plan om thuis te trippen maar toen ik ongeveer een uur later 

wat ging eten voelde ik een golf opkomen en zo n sterk effect van de truffels dat ik het huis uit ben gevlucht 

en met een blik energy drank naar de stad ben gelopen waar een vriend van mij op me zat te wachten 

toen ik s nachts naar bed ging duurde t n hele tijd voor ik in slaap viel en spookte er van alles door me hoofd  daarna 

een out-of-body gehad waarna ik op door een deur in een muur in een in teressante kamer kwam 

 

ik vraag me erg af wat nou de meerwaarde is van trippen en dat er geen (smart)drugs bestaan waar geen risico s of nadelen 

aan kunnen zitten 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey kosmonaut ;)

 

 

De reden waarom ik nu weer op het forum zit en jouw bericht zie, is omdat ik gister weer heb getript (voor de 5de keer). Ik zal zo een report schrijven en mijn best doen om er een duidelijk verhaal van te maken, wat niet mee zal vallen, dat is wel wat ik je kan vertellen....en dat is ook waarom jij dat gevoel had wat je had.

 

Ik weet niet of het je eerste keer was, maar als ik je bericht zo zie, dan lijkt het er wel op. Uiteraard kan ik alleen voor mezelf spreken, aangezien elke ervaring anders is, maar toch herken ik wel wat je zegt.

 

ik heb 1x buiten getript en was geweldig, precies om de reden wat jij zei. Die keer was de eerste keer dat ik een hele portie deed en voelde diezelfde golf die je omschrijft, alles werd teveel en ik had ruimte nodig...zo groot mogelijk, we waren gelukkig al buiten, maar we liepen door het bos, zelfs dat was nog te beperkt en we zijn toen op een groot veld gaan zitten...dat voelde heerlijk en we werden dan ook direct rustig. De beste oplossing is in mijn ogen: geef je er aan over en laat het gebeuren, raak niet in paniek, maar laat die golf gewoon z'n werk doen en zie wat er gebeurd, je kon nog wel eens versteld staan ;)

 

Dan kom ik ook direct op de meerwaarde van trippen.

De eerste 3 x dat ik truffels heb gehad, waren geen hele porties en toen was het effect al 'bizar' (ik was nog niks gewend), alles was 'raar', waarom ik eet, waarom ik leef, niet meer weten hoe technologie werkt (smartphone is abracadabra). Het was dus vooral raar.....maar wel een leuke ervaring. Dat kan al de meerwaarde zijn. 

 

Totdat ik de 4de keer en gister voor de 5de keer tripte op een hele portie...daarbij vallen de eerste 3 keer in het niets. Toen zag ik pas wat de meerwaarde kon zijn van trippen.....het totale inzicht wat je kan krijgen....alles wordt duidelijk, je wordt geconfronteerd met jezelf, wat behoorlijk heftig kan zijn, tegelijkertijd is het geweldig omdat je weet dat je je eigen problemen veroorzaakt (oke, ik ga al weer te diep) :P

 

Ik zal zo even een poging wagen om een helder report te schrijven en stiekem hoop ik dat je het trippen nog een keer wil proberen........buiten is zeker de moeite waard! En een tip: Doe het niet zomaar alleen! Vraag iemand die rustig en prettig is om er bij te hebben en laat je gaan......dan ga je wat meemaken en zul je de meerwaarde er van zien ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden