30 gr Atlantis + 15 gr Mexicana


Recommended Posts

30 gram Atlantis + 15 gram Mexicana triprapport. 

 

Informatie:

Naam: TripVulpix

Leeftijd: 25

Omgeving: Woonkamer

Vasten: 6 uur gevast

Triplevel: 3.5

Consumptie: Gegeten en thee.

 

Te 24 januari 2014 op de tijdstip 22.30 heb ik zo'n 20 gram Atlantis genuttigd. Daarna ben ik lekker op de bank gaan liggen, sigaartje aangestoken en de televisie op Netflix gezet; Ik heb van te voren een kleine notitie gemaakt de soorten films die ik wilde kijken: Komedies, romantische komedies, en sci-fi's. Na zo'n 20 minuten begon ik de werking van deze overheerlijke truffels te voelen. Kleuren werden intenser, de beelden vervaagden. Tevens manifesteerde zich een caleidoscopische visie, welk ik graag liefheb. 

 

Tijdens de films werden de grappen tijdens de films werden plezanter, de liefde tussen man en vrouw intenser en de sci-fi'sche achtergronden kregen mij mee in een filosofische sfeer. Ineens was alles in de wereld zo helder, zo duidelijk. Alles klopte. Plato, Descartes en alle andere filosofen moeten wel aan de paddo's/truffels hebben gezeten! 

 

Ik heb ongeveer drie uur lang in een hele mooie trip gezeten. Ik heb mij laten meevoeren met deze mooie kleuren en andere zaken, zoals die heerlijke warme gevoelens in mijn romp, en die fijne 'zwaartekracht'. Toen dat eenmaal een beetje wegebde heb ik de laatste tien gram Atlantis ook maar opgegeten. Die zurige fijne smaak kon mij tijdens de trip wel bekoren, overigens. Ik rekte daarmee mijn trip iets verder op en die duurde dan ook tot 6 uur in de ochtend. 

 

Helaas was de trip reeds gedeetelijk 'voorbij', uitgezonderd van de filosofische gedachten en het graven in mijn herinneren, tot de basisschooltijdperk aan toe. Rond half 7 's ochtends heb ik thee gezet van de 15 gram 'gratis' mexicana. Daar heb ik ook nog even heel 'matig' op kunnen trippen, o.a. de personages kregen drie ogen. Heel leuk! Inmiddels was de tijd gevlogen tot 11 uur in de mooie ochtend en ben ik maar in bed gaan liggen. Daar in bed nog even lekker liggen filosoferen aleer ik in een mooie 'coma' verzonk en rond 20.30 wakker werd. 

 

Nu heb ik nog een klein beetje bijverschijnselen van de trip, o.a. filosofische gedachten, een zwevend gevoel en enkele korte termijngeheugenprobleempjes. Deze zullen hopelijk zondag 26 januari voorbij zijn. 

 

Conclusie:

 

Kortom: Ik heb een hele fijne trip gehad, zeker de moeite waard. In februari ben ik van plan 30 gram Atlantis, met een grotere vastenperiode. in één keer nuttigen, Ik zou 20 of 25 Hollandia of Utopia kunnen proberen, echter schijn ik daar 'immuun' voor te zijn, dus Atlantis is mijn favoriet der aller truffels. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor je bijdrage, Erg leuk report!

 

Merk wel altijd dat ik het jammer vindt dat mensen niet wat meer schrijven over de details wat ze precies ervaren en hoe dat voelde, wat er door hun heen ging etc.  maar dat kan natuurlijk ook een bewuste beslissing zijn ;)

 

ik vroeg me trouwens nog wat af toen ik je report las....

 

Je zegt dat je eerst 20 gram op had gegeten......daarna ging trippen en nadat de trip voorbij was weer opnieuw een lading nam (thee), maar is dat niet zonde? Want je lichaam bouwt direct tolerantie op voor psylocibine, dus eigenlijk slik je het voor niks?

En wat is de reden waarom je het achter elkaar nam en niet tegelijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden