Eindelijk de goede trip


Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

2 Weken geleden heb ik reeds getript op een halfje atlantis (1e keer), de dag erna ging ik een poging doen om een heel pakje Hollandia te nemen.

Deze heb ik helaas uit gekotst.. 

 

2 weken later (Gisteren), zijn we weer met een paar vrienden gaan zitten.

Deze keer koos ik ervoor het zekere voor het onzekere te nemen, en een zak M&M's + yoghurt gekocht.

Het ging beter dan ik gedacht had, handje M&M's en 1 of 2 truffels.

Proefde 0 van de smaak, aangezien de M&M's overheerste. 

 

Na 20 min begonnen vrienden al vanalles te zien, 3 kwartier later kreeg ik slechte zin omdat ik nog niks merkte.

De misselijkheid was er weer, en ik was bang om alles uit te kotsen..

Ik heb me even bezig gehouden met spelletjes en luisteren wat de rest zei, en aan mijn vriend vragen wat die allemaal zag om niet aan het kots gevoel te denken.

Na zo'n 60 min begon het, alles begon te golven en alles werd een stuk helderder.

 

Het licht ging uit, en we besloten een discobal aan te zetten.

Dit was een hele belevenis, hoe fascinerend alle kleuren waren was te mooi voor woorden.

De zool van de schoen van een vriend van mij was ook veel te mooi om te zien.

 

Ik begon in een psychologische fase, alles interesseerde me.

Ik vroeg hoe mensen zich voelde en begon echt door te vragen waarom die zich zo voelde, hoe dat kon enzovoorts.

Heel raar om terug te horen.

 

Mijn vriend gaf me ook een red band snoepje, hoe lang ik hier op gekauwd heb en aan gevoeld heb is niet normaal.

Het voelde zo goed!

 

Na der hand besloten we om de stad in te gaan, in het uitgaansgebied.

Dit raad ik iedereen aan, alle lichten en alle mensen, je voelt je echt op je gemak.

Alle lichten kwamen op je af, en ik zag geen diepte in straten.

Na zo'n 2 uur gelopen te hebben gingen we terug naar binnen.

 

Toen begonnen we te balen, " wat nou als het effect weg gaat? waarom kan het niet voor altijd blijven?".

Daarna nog even gediscussieerd en toen begon alles weg te gaan.

 

Dit was mijn eerste echte heftige geslaagde trip en kijk er naar uit om het weer te doen.

Met M&M's uiteraard! :D

Link naar bericht
Deel via andere websites

We zijn alleen door de straten gelopen.

 

Aangezien onze grote pupillen en hoe geinteresseerd we overal naar keken.

Het viel wel op dat we niet nuchter waren, en ze controleren héél streng in dat gebied.

Dus geen risico genomen.

 

Zelf had ik wel het gevoel dat ik teveel M&M's aan het eten was, maar het was perfect voor de smaak!

 

Kan het kwaad als je "teveel" M&M's eet?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee snap ik, gedoe krijgen is echt het laatste wat je nodig hebt in een trip. En sowieso, de drukte in zo'n tent, al kan dat misschien ook wel weer leuk zijn.

 

Veel m&m's eten kan weinig kwaad, al kan ik me voorstellen dat een hele zak van die dingen wegwerken ook weer kan zorgen voor buikpijn..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk tripreport!

En wat leuk om te lezen dat je je zo vermaakt hebt, wat leuk en interessant kan de wereld om je heen dan zijn he ;)

 

Toen ik las dat je gewoon terwijl je tripte de stad in bent gegaan, werd ik tegelijkertijd enthousiast omdat ik dat eigenlijk ook wel heel graag zou willen, maar aan de andere kant maakt het me ook bang, omdat ik één keer naar buiten ben geweest op een halve portie en toen al de (buiten)wereld immens groot en indrukwekkend vond, zonder dat er teveel mensen te zien waren.

 

Ben bang dat als ik de stad in zou gaan, dat je dus niet weet wat er kan gebeuren, of je bekenden tegenkomt, waarvan je helemaal in paniek raakt...en wat doe je dan? :(

 

Ben heel benieuwd naar je volgende tripreport! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgende trip is ingepland in de carnavals vakantie, dan wil ik weer een heel pakje hollandia doen en hier proberen Thee van te zetten, of misschien weer met M&M's..

 

Tevens heb ik ook de salvia uitgeprobeerd, ik heb dikke hits door een pijpje genomen en 20-30 sec in gehouden, maar ik heb helemaal niks gevoeld..

Was de 5x Salvia..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat helemaal goed komen!

Ik wil het denk ik naar een hoger niveau brengen, door bijv 20 gr Hollandia te nuttigen o.i.d.

 

Maar ik snap het niet precies hoe ik nou thee ervan zet?

Ik laat het water heet worden, niet kokend.

Doe de truffels in kleine stukjes en laat ze oplossen in het water.

 

Daarna zeven, en de stukjes truffels weggooien of moet ik die dan nog opeten?

 

Ik neem aan dat ik dan 2-3 koppen thee moet drinken toch?

 

Is het ook te doen 20gr truffels in een kop soep te gooien?

 

Het gaat mij puur om de smaak, en het zware gevoel op de maag/misselijkheid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat helemaal goed komen!

Ik wil het denk ik naar een hoger niveau brengen, door bijv 20 gr Hollandia te nuttigen o.i.d.

 

Maar ik snap het niet precies hoe ik nou thee ervan zet?

Ik laat het water heet worden, niet kokend.

Doe de truffels in kleine stukjes en laat ze oplossen in het water.

 

Daarna zeven, en de stukjes truffels weggooien of moet ik die dan nog opeten?

 

Ik neem aan dat ik dan 2-3 koppen thee moet drinken toch?

 

Is het ook te doen 20gr truffels in een kop soep te gooien?

 

Het gaat mij puur om de smaak, en het zware gevoel op de maag/misselijkheid.

 

Als het goed is zijn alle werkzame stoffen in het hete water getrokken. Je hoeft de resterende stukjes truffel dus niet meer op te eten, wat ik ook niet zou doen als je maag er slecht tegen kan :P

 

Soep is net als gewoon warm water prima geschikt om er truffels in te verwerken, mits je ze eerst klein snijdt. De truffels er uit zeven is echter niet noodzakelijk, aangezien de soep de smaak van de truffels vrijwel volledig maskeert.

 

Ik raad aan de truffels ongeveer 20 tot 30 minuten te laten trekken in de soep dan wel water. Daarnaast is het handig om, mocht je ze in heet water doen, er theezakjes en eventueel honing bij te doen om het nog lekkerder te maken. 2 tot 3 koppen zou genoeg moeten zijn. Veel succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden