Trip Report (short film)


Recommended Posts

Hoi iedereen! Ik ben nog een noobie op het gebied van psychedelische drugs en drugsfora, maar ik had toch maar besloten me eens aan te melden! Nou wilde ik eerst een report schrijven omdat ik het ook altijd erg leuk en interessant vind om die van anderen te lezen, maar ik besloot het deze keer anders aan te pakken. Ik heb mijn camera erbij gepakt en heb het een en ander vastgelegd en uiteindelijk op een simpel programma'tje op de laptop het volgende filmpje in elkaar geflanst: http://youtu.be/ahijQJzY4Fs

Ik zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden! De kwaliteit is helaas wat aan de lage kant, wellicht door Windows movie maker... zucht.

Groetjes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fwoah, lampjes galore! Ziet er uit als een relaxte setting, beetje druk, maar wel lekker. Weet niet hoe de trip was(?), maar het filmpje geeft een hele lekkere vibe.. Sowieso kudo's dat je zoiets in elkaar hebt gezet, die soms wat lage kwaliteit heeft juist wel wat vind ik..

 

btw, dat liedje rond 2:44, weet je toevallig hoe dat heet? Komt me echt te bekend voor..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Tof filmpje!! Ga ik volgende keer zeker checken als ik aan't trippen ben... Hij is vrij relaxt en 'gezellig'.. Als in: 'goodvibes' zeg maar.. Das bij mij altijd heel belangrijk.

Laatste keer dat ik op lsd tripte zette een maatje van mij deze muziek aan:

Die muziek in combinatie met die clip, zo chaotisch. Ik heb toen snel gevraagd of hij t uit wilde zetten... Haha.

Zelfde verhaal met volgend filmpje:

Je moet echt wel een soort voorbereid zijn op die filmpjes. Anders zijn ze vet heftig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden