Wat een avontuur! (40 gr Atlantis)


Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik heb al meerdere posts geplaatst op de site, waaronder dat de trip bij mij erg snel over is en niet zo intens is als dat ik zou willen. Welnu, change has come!

 

Setting:

Slaapkamer (zolder) met mijn vriendin. Kamer gezellig en sfeervol ingericht met kaarsen, Philips LivingColorslamp en de schemerlamp lichtjes aan. Bluetooth muziek box

 

Truffels:

5 zakjes á 15 gram Atlantis. 

 

Eten & Drinken:

Doritos, Haribobeertjes, crackers, M&MS, Tuc, wijn, bier, Disaronno en water.

 

Na even wat gedronken te hebben in de stad was het rond 22:30 zover. Mijn vriendin (die ik even N noem)en ik gingen samen weer truffelen. We zouden allebei 2 zakjes Atlantis naar binnen werken en na een uur nog een. We hebben beide moeite met de smaak van truffels en om die reden combineerde we het met water en M&Ms. Mij ging dit redelijk goed af, maar N had er duidelijk meer moeite mee. Tijdens het eten had ze af en toe al kotsneigingen. Na iets minder dan anderhalve zakje kreeg ze echt niets meer naar binnen en we lieten het verder zo.

 

We gingen weer rustig overeind in bed zitten en we waren Friends aan het kijken. Al na een kwartier begonnen mijn benen licht te tintelen en had ik een grote glimlach op mijn gezicht. Snel daarna begon N het ook te voelen. De kleuren werden feller en elke scene in Friends was nog grappiger als normaal. Omdat ik van de vorige keren wist dat de Tv redelijk kan afleiden besloten we Friends even op pauze te zetten en muziek te gaan luisteren. Inmiddels voelden we de truffels al wel redelijk heftig. Ik iets meer als N.

 

Ik had die avond een leuk nummer gehoord en die en die wilde ik horen. Het nummer opzoeken op Spotify was al een heel avontuur, maar toen ik het nummer te pakken had kreeg ik een voldaan gevoel. Ik legde het muziek boxje tussen ons in. Toen ik naar rechts keek zag ik dat N met haar ogen dicht aan het dansen was, liggend in bed. 'Wauw ik zie zulke mooie dingen!' 'Ik sta vooraan het podium en iedereen danst sierlijk en lichtgevend om me heen!'. Dit soort zinnen liet N zich telkens ontglippen. Toen ik mijn ogen dichtdeed zag ik de discotheek waar ik vroeger vaak kwam. Echter, alleen de vormen waren hetzelfde. Verder gaf alles een blauw/paars/oranje gloed, het leek wel buitenaards. Ik zag ook alleen lange,sierlijke schimmen die op de muziek aan het bewegen waren. Heel langzaam, maar ontzettend goed in de maat. Ik voelde me dolgelukkig en ging mee dansen.

 

Na ongeveer een kwartier deden we onze ogen open en gaven elkaar een dikke knuffel. 'Wauw wat is dit gaaf hè?. Ik besloot de zak met Haribo beertjes te pakken. Mijn oog viel op het halve zakje wat N niet op kreeg. Ik bood het haar aan, maar ze hoefde het absoluut niet. Ik dacht fack it, en had het halve zakje zelf op. Toen gaf ik een Beertje aan N en die beschouwde het beertje gelijk als een klein levend teddybeertje en noemde het haar 'tripgenootje'. Ik had zelf ook een handje beertjes en ik was gefascineerd hoe lekker ze voelden, en ook smaakten! Echt genot. 

 

De muziek ging door, maar het nummer dat ik opzette was allang voorbij. De muziek die speelde was afkomstig van dezelfde artiest en ook die nummers vonden we grandioos. Alle teksten die langskwamen werden door ons geanalyseerd en besproken. Toen wilden we allebei heel graag het eerst nummer nog een keer horen. Echter, de Iphone was nérgens meer te vinden. Ik was overal aan het zoeken en ging vervolgens staan. Toen kwam er zo'n enorme gloed over me heen dat ik even echt niet meer wilde zitten. Ik keek naar een schilderij van mezelf toen ik klein was. Het hoofdje knipoogde telkens naar me en glimlachte. Toen liep ik naar een canvas schilderij waar ik opsta met een aantal vrienden van me. Een van mijn vrienden trok elke keer als ik niet recht naar hem keek een rare bek en als ik snel keek zag ik niks meer. Ik liep naar het raam toe en keek naar buiten. Wat een rust! Ik zag mensen vanaf mijn zolder langslopen en fietsen en in gedachte verzon ik wat voor mensen het zouden zijn.

 

Ik liep terug naar het bed en N vroeg me nog even te helpen zoeken naar de Iphone. We zochten naar mijn idee echt uren. Dekens aan de kant, kussens weg, onder het bed, overal. Toen ineens had N de Iphone te pakken. We keken elkaar aan en begonnen keihard te lachen van geluk. YES YES YES EINDELIJK! Ik zocht snel het nummer op (ging verrassend makkelijk) en we waren ongelofelijk aan het genieten, wat een prachtnummer! Ik vond het nummer zo mooi dat ik de artiest wou mailen. Ik dook achter de laptop, maar kwam erachter dat het echt een onmogelijke opgave was. Alle icoontjes zweefden alle kanten op en werd er duizelig van. Ik besloot weer op bed te gaan zitten. N begon ineens keihard te lachen en keek naar de post van The Hobbit waar Bilbo Baggins op staat met zijn rug naar ons toe en voor hem de wereld waar hij woont. 'Hij is weg'! Proestte N uit van het lachen. 'Hij rende zo ineens weg!' Ik begon ook hard te lachen, maar van verbazing, want ik zag hem nog doodstil staan in de deuropening. Ik besloot mee te spelen. Ik leunde met mijn hand op de boekenplank en toen vielen mijn ogen ogen op het midden van mijn vingers (behalve mijn duim). Ik zag daar ineens 4 gezichtjes in. Exact dezelfde hoofdjes als dat ik heb besteld: http://bit.ly/1gWtgOV. Ik bewoog mijn vingers en ze begonnen te lachen (zonder geluid). In mijn hoofd vertelden ze me: ''Nog even geduld! We zijn onderweg naar je toe!'. Ik begon te huilen van het lachen en liet het aan N zien. Die kon zich voorstellen wat ik zag en moest ook hard lachen. 

 

Naar mijn idee waren er echt al uren voorbij. Ik opende het vijfde zakje en at ongeveer de helft op. N probeerde ook nog te eten, maar na 2 minuten kwam het er weer uit. Gelukkig had ze hier verder geen last van. We besloten wat rustiger aan te doen en zette Friends weer op. Ik heb zelden zo hard en zoveel gelachen. Het hoofd van Ross dwarrelde alle kanten op en zijn mond verdween soms uit het niets. Was echt hilarisch. Toen kreeg ik opeens het idee dat ik in de spiegel wilde kijken. Heb ik nog nooit eerder gedaan en dacht dit moet ik even doen. Ik zette Friends op pauze en liep naar de overloop. Ik was gefascineerd hoe ik eruit zag. Ik leek totaal niet op mezelf en het leek alsof ik iemand anders aan het besturen was. Ik weet niet hoelang ik hier gestaan heb, maar na een tijdje riep N 'kom je nog?' Ik kwam weer (met een beetje tegenzin) en zette Friends weer aan. Ik had ondertussen een heerlijk glas Disaronno ingeschonken en dit smaakte heerlijk. Rond half 7 vonden we het mooi geweest en gingen we slapen.

 

Mijn moeder zei de volgende middag 'jullie hebben het wel leuk gehad hè, ik hoorde jullie om half 6 nog keihard lachen'. Ik moest een beetje lachen en zei: 'tja, Friends hè, blijft geniaal'. Ik was blij dat mijn ouders die dag de hele dag weg waren, want we voelden ons allebei wel erg futloos en niet erg vrolijk. Het was het echter dubbel en dwars waard en ik kan niet wachten op de volgende keer! 

 

Bedankt voor het lezen van mijn report. Ik hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen. Ik ben expres extra gedetailleerd geweest, omdat ik in de reacties vaak lees dat mensen het jammer vinden dat de reports redelijk oppervlakkig blijven.

 

Groetjes,

 

 

PS: Buiten de dingen die ik verteld heb, hebben N en ik ook goede en diepe gesprekken gehad over verschillende onderwerpen. Ik heb deze echter niet genoemd, omdat deze niet de moeite waard zijn voor een ander om te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Super om te horen dat het deze keer wel lekker ging, zonder gedoe over de sterkte of duur.

 

 

Vertel! Welk nummer?

 

Haha het nummer is: https://soundcloud.com/kygo/ed-sheeran-i-see-fire-kygo.  

Vooral het beginstukje vonden we beide echt prachtig om naar te luisteren. Dit nummer (orginele, dit is een remix) wordt ook gedraaid aan het einde van The Hobbit 2. Met me ogen dicht dat ik ook af en toe aan de LOTR films.

Link naar bericht
Deel via andere websites

 

Haha het nummer is: https://soundcloud.com/kygo/ed-sheeran-i-see-fire-kygo.  

Vooral het beginstukje vonden we beide echt prachtig om naar te luisteren. Dit nummer (orginele, dit is een remix) wordt ook gedraaid aan het einde van The Hobbit 2. Met me ogen dicht dat ik ook af en toe aan de LOTR films.

Damn dat is echt een heel fijn nummer, dank je wel voor het delen!

k had bij mijn eerste trip ook zo'n liedje van mijn playlist die ik telkens opnieuw afspeelde:

Als je het achteruit afspeeld klinkt het eigenlijk ook te gek voor tijdens het trippen:

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden