Hollandia voor de 3e keer


Recommended Posts

Gisteren voor de 3 e keer genoten van tript op Hollandia  :-P  

 

Alle keren zijn voor mij een andere leuke ervaring.

 

De eerste keer wat met een groep van 5 vrienden dit was voor mij de eerste keer.

Ik wist niet wat me te wachten stond :roll: . Totaal nieuwe ervaringen gehad :shock: . 

Het was voor mij vrij druk en wat ik merkte wat dat er gezegd wordt wat men denkt hier moet je samen wel tegen kunnen.

 

Ik wilde een trip ervaren in een niet zo drukke omgeving en kijken hoe dit zou uitwerken.

 

De tweede keer samen met een goede vriend van me de trip gedaan.

De vriend deed niet mee dus ik was in mijn eentje aan het trippen.

Begonnen met wat muziek en daarna samen een comedy film proberen te kijken. 

Ik had de grootste lol met mijn eigen. op een moment heb ik helemaal in een deuk gelegen met de woorden we hebben een ja en we hebben een nee.

 

Naar de wc gaan tijdens het trippen blijft een aparte ervaring.

 

Ik zag ineens dingen op de wc die ik anders nooit zag  :idea:

 

Maar vooral om in een wereld te zitten waarin het allemaal kan en goed is en ik alles mag ervaren wat er op dat moment is blijft helemaal top. 

 

 

Gisteren voor de 3 e keer op reis geweest met een andere vriend van me. 

 

Ik had het met hem al een aantal keren over truffels gehad en hij wilde wel meedoen. Dus gisteren zijn we samen op reis geweest.

 

Hij vertelde dat hij de dag ervoor aardig op stap was geweest en wel wat gebruikt had maar dat wel vaker deed dus dat het allemaal geen probleem zou zijn. Hij zij ik kan er wel tegen wat te gebruiken.

 

Dus om 19.30 u zijjn we begonnen met inchecken. de truffels naar binnen werken. allebei 15 gr hollandia. 

Iets meer dan een half uur daarna ineens een totale lach tegenover mij. Daarna zag ik wat paniek in hem opkomen.

Heb hem gerust gesteld dat het allemaal mag en kan even daarna kon hij zich over geven en ging in zijn eigen wereld. Er kwamen leuke geluiden uit van genot. Dat was wel lachen om te zien. zelf ben ik mooie dingen gaan ervaren zat in een ruimte met mooie figuren en kleuren die ik verder nooit had gezien. Met mijn gedachten dit is mooi.

Het is goed alles mag blijft me bij. Ik merk dat ik me gisteren heel ver kon laten gaan. 

 

Het is heel mooi om te ervaren.

 

Na wat geland te zijn van de trip samen gesproken met elkaar het was leuk om te doen. maar de ander had dit niet verwacht hij dacht dat ga ik even doen. Was hem dus wat tegen gevallen. Maar ondanks dit is er geen bad trip geweest. 

Voor hem hoefde het niet meer.

 

Wat mijn ervaring is na drie keer dat elke keer anders is maar dat het ook is wat je bent en hoe je bent op dat moment.

 

Nu leest ik hier mooie verslagen ik ben niet zo goed in een verslag te schrijven maar wilde wel mijn ervaring delen.

 

Ik heb mooie ervaringen met truffels en mooie momenten die voorbij komen.

 

Ik ga zeker vaker truffels gebruiken zou dit graag met een vaste personen doen.

 

Ik weet niet of hier ook personen hebben die dit ook hebben.

 

Misschien is het leuk om samen een groepje te maken. :?:  :idea:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden