Eerste keer Atlantis met vrienden


Recommended Posts

Hallo,

Gisteren was het dan zo ver. De eerste keer Atlantis met 4 vrienden. Voor 1 vriend was het al de 3e keer.

Om 21;00 begonnen we met het eten van 1 zakje atlantis (15 gram) per persoon. Iedereen werd al een beetje dizzy en zwaar, maar ik merkte er nog niet zo veel van.. Ik besloot om een 2e zakje erbij op te eten. In totaal dus 30 gram.

We besloten om wat psychedelic speeches/visuals/music aan te zetten om de sfeer al wat te laten opkomen.

Uiteindelijk kwam ik ook in mijn trip. En wat was het prachtig! Mijn hele lichaam was ontiegelijk zwaar, en mijn hele lichaam voelde heel apart aan. De hele kamer was aan het bewegen en alles werd feller. Een sigaret was heel erg lang en dun, en volgens mijn gevoel deed ik er wel een kwartier over om hem op te roken.

Even later besloten we om naar buiten te gaan. Kijken hoe dat er uit zag. Ik vond het echt prachtig met alle lichten etc. Ook zag ik een soort aura over bloemen en planten heen.

Dus wij een stukje lopen, worden we aangehouden door de politie. Ze vroegen wat we aan het doen waren. Waarop we antwoorden: "oh, gewoon een stukje lopen!". Ze vroegen om onze ID kaarten en daarna lieten ze ons weer gaan. Ik scheet hem enorm aangezien het mijn eerste keer was dat ik echt high was van bepaalde drugs. Aangezien ik echt nooit drugs gebruik.

Dus wij weer naar binnen. Ik besloot om heerlijk op de bank te gaan liggen. Beetje kijken naar die psychedelic dingen op TV. En toen begon het, mijn hoogtepunt. Dat was erg fijn. De hele kamer was nog steeds enorm groot, en alle andere objecten waren heel erg klein en ver van me af.

Alles was aan het zweven etc. Ik voelde me zeer relaxed, heel erg zwaar en genoot echt van het feit dat ik leef. De realisatie dat je meer kan zien dan je zelf denkt dat je kan zien vond ik heel fascinerend. Dat heeft me ook zeker veranderd.

Uiteindelijk begon de psilocybine af te breken en kwam ik redelijk snel weer uit mijn trip. Alle 4 hebben een goede trip gehad.

Wat een ervaring. Ik vond het erg leuk, en wil het echt nog een keer doen. Maar wil het wel leuk houden dus ik ga volgend jaar psilocybe Hollandia proberen!

Dit was het dan wel zo'n beetje. Vind het gewoon leuk om mijn ervaringen te delen met jullie.

Trouwens: als je de volgende keer gaat trippen, dan is alles niet echt nieuw meer. Kun je jezelf dan ook sturen om bijvoorbeeld een out of body experience te krijgen? Of gewoon super vette halucinaties? Graag hoor ik van jullie!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Interessant report (wel een beetje kort, maar dat maakt niet uit  ^_^ ). Ik geloof graag dat het een prachtige trip was, met zo'n hoge dosis, zeker voor de eerste keer. Gelukkig maar dat alles goed ging en dat zelfs die agenten de trip niet verpestten. Je zou niet de eerste zijn die truffels of een ander middel onderschat en daardoor flink fout gaat. Ook fijn dat je vrienden ook een goede trip hebben gehad. 

 

Iedere trip is anders, hoe vaak je het ook hebt gedaan, iedere reis is weer uniek en een verrassing. Zelfs ervaren trippers kunnen verrast worden. Je hoeft niet bang te zijn dat je je gaat vervelen.  ;)  Maargoed, het is mogelijk om een trip enigszins te sturen, maar er is altijd een oncontroleerbaar deel. Iedere trip is anders en er zijn veel dingen die invloed hebben. De dosis en soort is uiteraard belangrijk, hogere dosis betekent over het algemeen een diepere trip (maar dat hoeft zeker niet het geval te zijn). Set en setting zijn zeer belangrijk, dus goede muziek en sfeer en alles en zorgen dat je ontspannen bent en je gedachten weg kunt laten vloeien. Niet teveel concentreren op 'aardse' zaken, bijvoorbeeld een film kijken en die ook echt volgen. Genoeg tijd houden tussen trips, minimaal een paar weken, anders krijg je last van tolerantie. Maar ondanks alles is het altijd een verrassing, met een zelfde dosis en omstandigheden ben ik de ene keer helemaal de weg kwijt, terwijl een andere trip vrij oppervlakkig is. Combineren met andere middelen is ook een aanrader, wel de juiste middelen natuurlijk, bijvoorbeeld 2c-b of XTC.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Top! Bedankt voor je reactie. Inderdaad gelukkig gewoon nog kunnen doortrippen na dat incident met de politie.

We gaan sowieso niet heel vaak truffels doen. We willen het eigenlijk bij 1 keer in het jaar houden.. Het moet natuurlijk wel leuk blijven! Maar de volgende keer koop ik Hollandia aangezien ik denk dat ik dat wel aan kan.

Tof om te horen dat elke trip weer anders is, kan ook niet wachten op de volgende trip!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden