• 0

Hollandia 'mindfuck.?'


n8wachT

Vraag

In hoeverre geeft de 'Hollandia' mindfucks? Of anders gezegd... In hoeverre is ze in staat deze te geven.? Heb zelf voldoende ervaring om de uitdaging aan te gaan, maar ik ga de komende tijd iemand langzaam aan leren verantwoord met paddo's te trippen. Wees gerust, we beginnen met een vriendelijkere soort ;) Maar komt de mindfuck vaak voor bij de zwaardere? Of valt dat mee.?

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Hoi,

 

Ik ben nieuw hier op deze topic, maar ik zal even reageren op jouw vraag.

 

In principe geldt, dat bij alle soorten sclerotia, de zwakkere en de potentere soorten, naarmate de dosis opgevoerd wordt, des te meer mindfucks je kan verwachten. In het geval bij de Hollandia spreek ik uit eigen ervaring als ervaren psychonaut, vallen de mindfucks wel mee, mits de dosis niet te hoog opgevoerd wordt. Je kunt prima een natuurdocumentaire bekijken op bv. National geographic, Cosmos Odyssee/Universe of bv. een cartoonfilm of muziekprogramma/rockconcert. Dat is nog goed te volgen. De indrukken komen naar jou toe, or hits you, maar naarmate een film inhoudelijker/ gecompliceerder wordt, dan wordt het lastiger om geconcentreerd en helder te blijven. Ook bij hogere doseringen tot wel 30 gram bij deze soort, heb ik met vrienden diepe filosofische gesprekken gevoerd, en meerdere heldere inzichten verkregen. Er waren dus nog zeer goede communicatieve heldere gesprekken mogelijk.  Dus of de mindfuck bij de Hollandia vaker voorkomt als bij de andere soorten? Persoonlijk denk ik van niet. Alles hangt samen met de dosis, set&settings, chemische samenstelling van je brains/ lichaam, en hoe ervaren of onervaren je bent op dit vlak. Aangezien je een ervaren tripper bent zoals je zelf aangeeft, hoeft dat voor jou geen probleem te zijn. Met diegene die je gaat teachen en begeleiden zou ik inderdaad wat jezelf ook aangeeft, met een mildere/vriendelijker soort starten. De Hollandia is naar mijn mening te potent/overweldigend om mee te beginnen voor diegene waar je mee gaat trippen. Bouw het langzaam en rustig op met een lage(re) dosering van een van de mildere soorten die bv. magic-truffels heeft.

 

Als je besluit, dit te doen, ben ik benieuwd naar jullie ervaring.

 

 

Enjoy your ride. 8-)  

 

Psilocybin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Hoi,

 

Ik ben nieuw hier op deze topic, maar ik zal even reageren op jouw vraag.

 

Als je besluit, dit te doen, ben ik benieuwd naar jullie ervaring.

 

 

Enjoy your ride. 8-)  

 

Psilocybin.

 

Waanzinnige binnenkomer, zonder meer. Bedankt voor je uitgebreide en vooral ook heldere bijdrage- iets waar ik zeker wat mee kan.

 

Ik ga je op de hoogte houden langs deze topic ;)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden