30g Atlantis


Recommended Posts


 

30 gram Atlantis

2 repen chocola van 74% cacao

Zak chips

2e x Alleen

 

Setting:

Woonkamer met o.a. hoekbank

Laptop op TV aangesloten zodat video's met Youtube afgespeeld kunnen worden en WoW gespeeld kan worden.

Led mood light (256 kleuren).

Sterrenhemelprojector

Oranje lamp

Neon stickers

Aquarium met verschillende kleuren guppy's

 

Tijdens Studio Sport ben ik begonnen met het eerste zakje van 15 gram. Ik heb rustig aan gedaan omdat m'n lichaam vaak heftig reageert. Het ging vrij makkelijk deze keer en binnen een half uur had ik ook het tweede zakje op en daarbij ook nog wat stukjes chocola genomen. Op dat moment was begonnen 3 op Reis wat ik altijd graag kijk. Tijdens het programma begon in te merken dat ik niet meer op de gebeurtenissen aan het letten was maar dat m'n focus telkens naar een fel lichtpunt van het beeld ging.

Toen ben ik WoW gaan spelen en was ik met mijn character op pad door een gevaarlijk bos. Voorzichtig probeerde ik de vijandige spinnen te omzeilen maar dat ging steeds lastiger. Toen ik er eentje achter me aan kreeg ging ik hem niet te lijf maar sloeg ik direct op de vlucht en dat was wel het domste wat ik kon. Binnen no-time had ik de aandacht van vele andere spinnen getrokken en was tegenstand bieden geen optie meer. Hoewel ik de humor er van inzag en ik wist waar ik mee bezig was voelde ik me niet echt meer op m'n gemak en besloot ermee te stoppen.

Ik wilde lekker relaxen en daarom besloot ik was favoriete video's van me op te zetten die ik in mijn mapje Trip favorieten had staan. Ik begon met Bread of God: https://www.youtube.com/watch?v=MpnuqJUmUN8. Langzaamaan werd ik meegenomen op de mooie tonen van de muziek en de coole graphics. Opeens realiseerde ik me dat ik me intens gelukkig voelde. Wat heerlijk zeg! Het hele leven was mooi! Toen ik naar de sterrenhemelprojector keek zag ik dat de ‘sterren' niet stil stonden maar het leek wel alsof het krioelde van de lichtgevende mieren die met z'n alleen door elkaar liepen en golfden op het ritme van de muziek. Halverwege de Bread of God gaat het tempo van de video flink naar beneden terwijl ik dan op het punt sta om juist de beuk erin te gooien. Tijd om mijn volgende favo trip video erin te gooien: https://www.youtube.com/watch?v=9xxENiPxxWo. Lekker opzwepende goa trance en plaatjes met felle kleuren. De plaatjes in de video worden langzaam in- en uitgezoomd (dat is in het echt ook zo) waardoor je totaal niet meer weet of het nou komt omdat je aan het trippen bent of dat het door de video komt. Na deze korte mix gooide ik er een goa trance video in van dik 2 uur: https://www.youtube.com/watch?v=_gp51lt9kdA. Lekker aan laten staan die handel en genieten van alle mooie kleuren om me heen. Op een gegeven moment voelde ik m'n buik raar doen en ik dacht dat ik naar de WC moest. Ik stond op en voordat ik ook maar een stap kon zetten moest ik mezelf eerst in balans te zien houden omdat ik veel minder controle in m'n armen en benen had dan ik gewend was. Na even gewacht te hebben liep ik na de WC maar daar eenmaal aangekomen constateerde ik dat ik eigenlijk helemaal niet hoefde. Ik ging weer terug en ging voorover op de bank liggen en gaf me over aan m'n vermoeidheid. Ik deed m'n ogen dicht maar het had weinig zin, ik bleef felle kleuren om me heen zien. M'n gedachten schoten alle kanten op. Het ene moment had ik het idee dat ik met vrienden aan het lachen was, even later weer met andere vrienden en als het even meezit was ik op vakantie. Ook minder leuke dingen zoals collega's en werk kwamen herhaaldelijk voorbij en die gedachten probeerde ik weg te duwen. Aangezien het niet m'n eerste trip is kon ik m'n gedachten redelijk sturen en had ik er al snel geen last meer van. Nog nooit ben ik verder geraakt dan triplevel 3 maar dat zat er nu wel aan te komen. Ik zag m'n arm voor me liggen en ik zag het patroon van de bank zo in m'n lichaam overgaan, op naar 4 dus! Ik vond het allemaal geweldig en als ik m'n arm bewoog leek het wel alsof die flexibel was. Ik had meteen de lol van m'n leven en dat wordt alleen maar meer met het idee dat ik eigenlijk zielig in m'n eentje thuis zat en toch zoveel lol kon hebben. Niet veel later zat ik op de bank en bekeek m'n handen. Alsof ik in een spook was veranderd keek ik er dwars  doorheen en zag de muur en het aquarium erachter. Woohoo! Te gek dit! Ik probeerde te gaan staan maar dat was teveel gevraagd zodat ik moest kruipen naar m'n doel. Alles gaat in elkaar over, m'n benen in de tafel, m'n buik in de bank, ik ben opgelost, ik besta niet meer!! Ik ging weer zitten en bekeek de woonkamer nog eens goed. De muren stonden schots en scheef en door de verschillende kleuren lampen en de TV kon ik er geen touw meer aan vast knopen. De kamer leek wel gevuld te zijn met sterretjes en laserstralen. Dit ga ik m'n vrienden vertellen dacht ik en ik pakte m'n telefoon. Aangezien ik Wifi en data op m'n telefoon uitgeschakeld had om te voorkomen dat ik idiote berichtjes de wereld in zou helpen waar ik later spijt van kon krijgen deed ik de Wifi aan. Op het moment dat de telefoon connectie maakte stopte de video van Youtube ermee. Ondanks dat ik IT-er ben snapte ik er geen bal van, dit was nl. nog nooit gebeurd... Ik zat naar m'n telefoon te kijken van wat maak jij me nou! Ik probeerde Wifi weer uit te zetten maar dat lukte niet. M'n telefoon en m'n hand waren één geworden en het schermpje golfde alle kanten op en had alle kleuren van de regenboog. Ik probeerde een oplossing te bedenken en ik had het gevoel alsof ik in het netwerk zat en me door de kabeltjes bewoog naar de router… Ik snapte er HEEEELEMAAL niets meer van. Ik keek naar m'n telefoon: Huh… huh! HUH! Hoe kan dat nou? Wat is dit voor ding? Ik realiseerde me dat ik het wel grappig vond dat ik in het netwerk zat en probeerde het opnieuw terug te halen. Helaas lukte het niet, maar ik kwam wel op het idee om Youtube af te sluiten en de video opnieuw op te starten. Toen kwam de volgende opgave: Waar ligt dat draadloze toetsenbord? Hij moest ergens op de bank liggen, maar alle voorwerpen gingen in elkaar over en ik zag hem dus niet. Al voelende had ik hem eindelijk te pakken. Gelukkig ging het bedienen redelijk makkelijk en had ik de muziek weer aan de praat. Blij onderuit gezakt zittend ging ik verder met het bewonderen van de situatie. De goa trance klonk lekker door de speakers en overal om me heen zag ik weer sterretjes en lasers. Het mooie was dat alles op de maat van de muziek bewoog. Kon ik nou gewoon muziek zien? Cool! Heel even zag ik helemaal niets meer dan alleen maar kleuren om me heen en nergens objecten. Alsof ik ver in het heelal zweefde en Star Wars om me heen aan de gang was. Opeens dacht ik aan de chocola die op tafel lag en ik pakte de tweede reep die nog dicht was. Ik scheurde hem open en had alleen nog maar het aluminiumfolie in m'n hand. Ik zwaaide ermee en het zag er zo komisch uit dat dat ding aan m'n lichaam hing dat ik een hele tijd heb lopen zwieren en zwaaien met volle pret. Niet veel later dacht ik weer aan de chocola en stopte een stuk in m'n mond en hield een ander stuk in m'n hand. Zonder dat ik het door had zat ik de hele tijd met die chocola in m'n mond zonder dat ik er wat mee deed, ik was het helemaal vergeten. In m'n andere hand was de chocola natuurlijk aan het smelten. Toen ik erachter kwam stopte ik het tweede stuk ook snel in m'n mond en likte m'n vingers af. Dat werd natuurlijk alleen maar erger waarna ik uiteindelijk m'n handen maar aan m'n t-shirt afveegde. Ik wilde weer gaan lopen maar dat ging nog steeds niet. Al knielend zakte ik in elkaar en ik lag languit op de stenen vloer. Eigenlijk lag ik toch best wel lekker en voor m'n gevoel ging alles heen en weer. Toen ik eindelijk weer een beetje kon staan waande ik me op een enorme houseparty. Na een tijd lang van al dit soort vreemde taferelen meegemaakt te hebben begon de trip weer af te nemen en kon ik eindelijk weer staan. Ik was helemaal in de stemming en bewoog heerlijk op de maat van de muziek. Toen de plaat was afgelopen ging ik op zoek naar een andere goa trance mix. Bij het intikken van goa kwam Youtube met de suggestie Goat Simulator. Ik besloot even te kijken wat dat precies was: https://www.youtube.com/watch?v=oty2ZFt7Ck0. Het bleek een trailer van een game te zijn waarin je een geit bestuurt en alles aan gort mag rammen wat je maar tegen komt. Mensen omver beuken, blikjes en dozen met je hoorns wegknallen, in hijskranen klimmen, door auto's aangereden worden. Ik vond het geweldig en gierde het uit van de pret. Hierna heb ik nog een video van de Neger remix opgezet: https://www.youtube.com/watch?v=u2bxHOpbzl4. Hard en droog en het hoesje van de CD mag er ook best wezen, deze plaat draai ik altijd als ik met m'n vrienden aan het trippen ben en we liggen dan helemaal gevouwen. De eerste keer hebben het hele nummer lang een discussie gehouden of het nou een filmpje of een plaatje was...

Uiteindelijk heb ik nog zo'n 2 uur Psychedelic video's zitten kijken en genoten van de kleuren in de huiskamer alvorens met schitterende oogleden naar bed te gaan en in slaap te vallen.

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden