truffels, 15 gram pajaritos *buiten*


Recommended Posts

Dit was mijn 1e keer truffels, het begon allemaal als volgt . Ik en 2 maten hadden al een week van te voren afgesproken om truffels te nemen, dus op de vrijdag hadden we ze gehaald bij de sjamaan en we gingen even naar de shop om hasj te halen (temple polm) we zaten in een park(12:00), en ik opende het zakje en begon er van te eten en de man h

ad gezegd dat je er goed op moest kauwen (hel

e zure smaak maar goed) we hadden ze allemaal op en rookte een jointje en we waren aardig high, we waren van plan om naar het bos te gaan een stukje verderop, en daar te gaan space. Eenmaal toen we liepen keek in naar een maat van mij B, hij had het hoofd van een muis en toen dacht ik hmmm volgens mij was dat jointje best goed, toen dat binnen schoot liep er een marrokaan met allemaal gucci spullen (typisch) en ik keek hem diep in ze ogen aan en voelde dat hij een crimineel was .. xD we liepen al bij de weg en die weg leek zo hoog .. ik trok me blikje bier open die binnem 3 minuten op was, ik zei guys ik moet evem pissen nou ik gepist en we liepen weer verder en K had liga's gehaald en ik zei waarom heb je liga's gehaald? En we kregen een lachkick, maar we waren aan de rand van het bos en liepen naar de opening, en ik dacht de hele tijd dat ik in mn broek gepist had... wat niet zo was toen ik keer op keer voelde, we waren in het bos. We liepen alsmaar door het bos en de bomen bewogen en je hoorde vogels gekke geluiden maken en je wist niet waar het vandaan kwam, terwijl ik dat hoorde zag je bladeren bewegen op de grond. We zagen een bankje en we zeiden tegelijk: pfff ff peukie doen nou we gingen roken, ons uitzicht was : een raar water , doodstil met in het midden een rare ijzeren bol , we kregen een lachkick . Afentoe viel er een blaadje in het water en die kringen... waren zo mooi, ik zat wel de hele tijd met de grootste vragen in me hoofd.. zovan we gaan allemaal dood en waarvoor leven we nou eigenlijk? Denk dat dit door de hasj kwam, die je soms erg depri kan maken. Maar goed ik moest positief gaan denken, toen we netnet weg wouden gaan kwam er een oude man naar ons toe die zijn schoenen liet zien, in een aardig nieuwe doos (in mijn ogen) en hij begon te mopperen dat ze schoenen kapot waren en dat ze uit elkaar gescheurd waren we dachten echt dat ze die man flink genaait hadden nou dus hier komt het, we hadden medelijden zeiden we hij zei nou bedankt jongens, ik stak een peuk op en de man kwam terug en zei : ja dat kunnen ze toch niet maken ik heb ze pas 8.. jaar lang. En we kregen echt een heel raar hoofd , en mijn maat keek met schele ogen alsof die heeeelemaal in ze space zat terwijl mijn maten B en A naar de bomen zaten te kijken , met een bange blik de man was inmiddels helemaal weg en iedereen zo huh waar is die man nou, en toen kwam het mijn maat K zei hardop ojow ojow zien jullie dat ook?! Die kat in het water?! Ik liep er dus naar toe, en het voelde alsof ik steeds verder naar de hel liep.. weet ook niet waarom en toen zag ik dat het een witte plastic zak was en ik dacht ohohoh die K is aan het spacen, ik bleef wel de hele tijd echt rustig enzo en heeeel sirieus maarja, we waren zo een beetje 6/7 uur aan het spacen en mijn maten K en A gingen naar huis met de trein (A) heeft achteraf lopen kotsen voor de shop van de truffels. Ik en K waren bij mijn auto en we hadden zooo dorst en honger opeens (tijdens de trip geen eetlust gehad wel dorst) we hadden allebei onze buik vol en gingen naar mijn huis wat TV kijken en bier drinken. We hadden met een paar lekkere wijven afgesproken en ik en K gingen onze tanden poetsen omdat we uit onze bek stonken. We pakten maar mijn scooter omdat ik zin had om te rijden .. eenmaal op de scooter keek ik mensen aan en begon te denken hoe hun leven in elkaar zat, we waren op de plek waar we met de meiden hadden afgesproken, maar die warwn er nog niet . Wel was mijn ex daar met een turkse jongen, ze keek echt heel verdrietig omdat ik dat zag in haar ogen, en op dat moment was ik weer helemaal mezelf (23:30) . Hoop dat jullie het een leuk report vonden, althans er niet te veel speciale dingen waren gebeurd, over 2 weken wil ik misschien paddo's halen bij een maat.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden