eerste keer LSD 120 µg: a trip trough the universe


Recommended Posts

Het is in feite bijna ongelofelijk dat ik dit nu schrijf. Een tripreport over LSD. Als ik mijzelf eens vergelijk met de persoon die ik 5 jaar geleden was ( ik was toen 13), is er enorm veel verandert. Ik was toen al redelijk open minded en dit is met de jaren zeker toegenomen. Ik was toen regelrecht tegen drugs (waarschijnlijk zoals de meesten dan) en al zeker tegen hard drugs enzo. Een paar jaar later kwam het eerste sigaretje en de eerste glazen alcohol. Nog een jaar later de eerste kennismaking met cannabis. En 2 jaar later kwamen de truffels en dan nu dus ook LSD... 
LSD is de enige hard drugs waar ik een uitzondering voor maakte omdat ik nogal een grote fan ben van psychedelica. Voor de rest ben ik nog altijd tegen pillen en andere toestanden in die familie(en ik hoop dat dit zo blijft)

Maar goed, de eerste keer LSD. Toen ik 's ochtends opstond was ik amper uitgeslapen omdat ik de avond ervoor wat goed had gedronken. Ik heb nog wat geprobeerd om in de dag te slapen, maar dit ging amper omdat ik te zenuwachtig voor de LSD. En ergens was ik ook wel wat bang ervoor. Ik had wel wat dingen opgezocht erover, maar eigenlijk wist ik totaal aan wat ik me moest verwachten. En die horrorverhalen die je soms hoort over LSD maakten het er niet beter op. Tenslotte om 18.00 uur naar mijn vriend geweest die de zegels liggen had. Ik vertelde hem dat ik geen weg wist met mijn zenuwen en we hebben eerst nog een joint gerookt zodat ik toch al ietsje meer ontspannen was. Nog vlug iets gegeten en om 19.00 uur was het zover. Ik legde m'n zegeltje op de tong en begon na te denken erover. Dit zegeltje was amper een pinknagel groot en toch had het zo'n kracht wat ik op zich al wonderbaarlijk vind.

20.00u
Nog steeds geen effect. We zitten buiten in mijn vriend zijn tuin wat te chillen in de stoelen terwijl onze playlist opligt. Een mix van psychedelic '60 rock, goa en psytrance. Waarschijnlijk kwam het door het eten dat het wat langer duurde voor het insloeg. We besluiten om een wandeling te doen naar een natuurgebied dicht bij zijn huis. Onderweg denk ik dat het begint te werken, maar ik ben het niet zeker. Ik kijk met fascinatie naar de zonsondergang, maar dat doe ik altijd. De zonsondergang is voor mij het mooiste moment van de dag. "Werkt die LSD nu al of niet vraag ik hem". Hij zegt dat ik moet afwachten. Achteraf bekeken weet ik dat het begon te werken toen we het natuurgebied opkwamen. De ingang is een lange straat waarbij langs de zijkanten van de straat allemaal lange bomen staan. Op dit moment begon mijn fantasie al wat sterker te werken.

Ik zag het als een soort portaal waar ik instapte die me naar een andere werkelijkheid zou brengen. Aangekomen op het gebied doen we een wandeling rond de vijvers met vissen en mooie planten. Ik voel me moe en zet me eventjes op een bankje en daar praten we wat. Terwijl de zon ondergaat horen we allemaal vogels en andere dieren. Na een tijdje staan we weer recht om naar zijn huis te wandelen. We passeren langs het open gebied in het midden van deze natuurplek en daar zag ik 1 van de mooiste dingen die ik al gezien heb. Links was de volle maan volop aan het schijnen terwijl aan de rechterkant de zon rustig aan het ondergaan was. "Yin yang" zeg ik hem en diep vanbinnen was ik nu opeens gerustgesteld. Ik wist dat ik een mooie trip ging meemaken. Terwijl we naar zijn huis wandelen hebben we het over yin yang die overal te vinden is en ik herinner me ook een paar gesprekken over communistische ideeën. Op dat moment zijn we het erover eens. Het communisme heeft een mooi schoonheidsideaal, maar het vraagt van de mensheid een enorme bewustzijnsverandering om dit in de praktijk te kunnen uitvoeren. Echt communisme is er tot nu toe nog niet geweest... Ondertussen rook ik mij te pletter aan mijn pakje camel sigaretten. Die troep heeft nog nooit zo lekker gesmaakt. Alhoewel lekker, ik besef plots echt hoe kapot het me maakt en wat het doet met mijn longen.

21.00u
Rond 21u kwamen we terug thuis bij mijn vriend. Ik merkte dat de LSD begon op te komen, maar ik weet niet precies op welke manier.Alles leek gewoon grappig. We zitten wat in zijn tent te chillen totdat mijn vriend plots een bericht krijgt van J. Hij wou nog afkomen want hij had niets te doen. Geen probleem dachten we, zo hebben we op z'n minst nog een tripsitter. Mijn vriend was eigenlijk een soort van tripsitter omdat hij al wat ervaring had met trippen,maar nu hadden we tenminste een nuchter iemand erbij. We proberen een joint te rollen wat in mijn herinnering erg lang heeft geduurd omdat we constant met alles zaten te lachen. Ondertussen ligt digital dreaming op.



Ik merkte dat de muziek wat meer inhoud begint te krijgen. Muziek heeft een inhoud gekregen die ze anders nog nooit heeft gehad bij mij. Ik merkte dat mijn zintuigen enorm beginnen overpowered te geraken. Ik zie,hoor,ruik en proef steeds beter en beter totdat het op een bepaald moment echt angstaanjagend begint te lijken. Is onze geest echt tot zulke dingen in staat maar weten we gewoon niet hoe? Ik kijk naar het pakje marlboro van mijn vriend en zie plots allemaal moleculen in de zwarte letters en ik weet op dat moment gewoon dat mijn geest zich op een van zijn sterkste momenten bevind. Hoelang we daar in die tent hebben gezeten weet ik niet tijdsbesef leek echt te vervagen op dat moment. We hebben gewoon wat in die tent gelegen in onze slaapzakken luisterend naar de muziek. Geniaal hoe het me kon wegvoeren op dat moment. Op een bepaald moment besluiten we om een wandelingetje te maken in het kleine parkje achter mijn vriend zijn huis. Ik kwam buiten zijn huis en ik voelde buiten. Misschien moeilijk voor de mensen die er niets van snappen maar ik voelde echt buiten.

Mijn mind ging steeds meer en meer open. Mijn lichaam voelde steeds lichter en lichter aan. Het leek alsof ik kon uittreden uit het kader waarin al onze gedachten zaten. Ik doorbrak grenzen van tijd en ruimte en toch was ik nog op 1 plaats. Ik verstond mij er niet aan en toch wel. Als ik naar een boom keek dan voelde ik die boom. Mijn bewustzijn was 1 met alle dingen die ik zag. Ik begon toen eventjes bang te worden. Ergens wist ik nog dat ik met mijn lichaam in mijn dorp was, maar mijn geest zat in het hele universum. Ik kom me van plaats tot plaats verplaatsen. Toen begreep ik the quote "take LSD and teleport". tongue.gif Stopt dit ooit dacht ik en zodra ik ook maar wat negatief begon te denken kwam mijn trip in het negatieve terecht. Positief denken vermande ik mijzelf en het ging als vanzelf weer beter. Ik verschoot ervan hoe gemakkelijk dit spul te controleren is hoewel er eigenlijk niets te controleren valt:p

23.00u (ongeveer)
Het moet ergens rond 23.00 uur geweest zijn toen we terugkeerden naar zijn huis. We gaan naar binnen en zitten voor de tv. De tv stond op national geographic het was een documentaire op tv. Ik had dorst en dronk een glas fruitsap. Alleen mijn smaak was helemaal anders. Buiten de gewone smaak van fruitsap proefde ik ook energie. Ik was in feite pure energie aan het drinken? Mijn gedachten bouwden hier op verder terwijl ik naar de tv keek. Maar dit hield ik niet lang vol. Ik zat met mijn geest volledig in het programma. Het leek alsof ik alles zag in slow motion maar het ging tergelijkertijd ook razendsnel. En terwijl ik iedere shot zag voorbijflitsen zag ik toch alles wat er in die shot te zien was. De haartjes en poriën op iemand zijn huid enz...

Ik kwam gek en vluchtte naar buiten en zette mij daar op m'n gemak op een stoel. Weg van al die technologie dacht ik. Ik keek nog eens vluchtig naar mijn gsm en voelde welke impact dit toestel wel niet heeft. Een toestel waarmee ik met de hele wereld kan communiceren 10cm lang 3cm breed en 2 cm dik. Geniaal toch dacht ik. En dit allemaal via nulletjes en eentjes. En deze dingen hebben bijna 90% van de wereldbevolking besmet. Als slaven zitten ze voor hun tv en smartphone gekluisterd in hun kleine wereldje terwijl er daar buiten zoveel te beleven is. Ik zat toen bijna op het hoogste punt van mijn trip denk ik. Qua visuals had ik bijna niets. Als ik keek naar iets verplaatste het en kwam het vanzelf weer op zijn plek. Maar mijn mind was volledig ergens anders.

Ik heb gelezen over mensen die een ego death moment hebben gehad in hun trip. Ik denk dat ik op dat moment er 1 heb gehad,hoewel ik toch nog wist wie ik was. Ik was mijzelf maar ook het universum. Alle dingen waar ik tot nu toe in mijn leven spijt van had werden mij vergeven door het universum. The universe himself!! Ik heb mij nog nooit zo innerlijk gekuisd gevoeld. Ik realiseerde dat alles energie was. Wat je uitzend trek je aan, of om het met Bill Hicks zijn woorden te zeggen â€œToday a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves.

Ik keek naar mijn handen en wat was ik dankbaar dat ik een lichaam had. Het brengt mij iedere dag van bestemming tot bestemming. Het is het huis van mijn ziel en toch zit ik het iedere dag te vervuilen met die smerige tabaksrook. Ik zou beter wat sporten en er wat zorg voor dragen dacht ik. Ik voelde het universum en ik was het universum. Onvoorwaardelijke liefde dat en niets anders ging er door mij heen. Ik legde white rabbit op van jefferson airplane en ik heb het zeker 30x herhaald geniale plaat onder de acid!! supergrin.gif 

De '60 moeten geweldig geweest zijn iedereen die elkaar graag ziet enzo haha tongue.gif

We hebben dan nog met zijn drieën een joint zitten roken en toen ging J. naar huis. Ik en mijn vriend gingen toen weer in de tent gaan liggen in onze slaapzakken. Opnieuw een nieuwe mix opgelegd en boem. Uren hebben we daar gelegen met ons mind helemaal in het universum terwijl wij lekker warm in de tent zaten. Ik ben het hele universum doorkruist denk ik. In die uren daar heb ik van dimensie tot dimensie gevlogen. Het werd 2 uur 'sochtends, 4uur, 6uur.. De trip bouwde iedere keer lichtjes af maar ze bleef toch doorgaan. Wat is het ergste aan LSD vroeg ik mijn vriend. Dat het zo lang duurt of omdat je denkt dat het zo lang duurt. Beide zei hij en we lachten.

Opgestaan voor de zonsondergang te bekijken want slapen ging toch niet. De wereld schoot weer in gang alles verliep weer op zijn normale ritme terwijl er voor mij in 1 nacht een hele wereld verandert was. Rond 7 uur gingen we naar binnen om een ontbijtje te eten. Voor het eerst wat voor mij een eeuwigheid leek voelde ik weer terug mijn lichaam. En daar ben ik nog nooit zo dankbaar voor geweest. Na het ontbijt eens goed gaan lopen om mijn geest terug helemaal in mijn lichaam te krijgen. Rond 12 uur ben ik dan maar terug naar huis geweest. 

Ik was fysiek en mentaal een wrak. De hele dag heb ik echt niks nuttig kunnen uitvoeren en ik ben dan ook maar om 19.00u gaan slapen 's avonds. 12uur later en ik was weer het mannetje. Hoewel mijn geest toch wel 2 porties nachtrust heeft nodig gehad om alles min of meer te verwerken.

Kortom LSD= W A U W!!!
Nog nooit heb ik in mijn leven iets zo mooi en zo krachtig ervaren. Ik heb deze eerste keer 15 uur getript en het mocht echt niet meer zijn dan dat. Lijkt me ziek voor mensen die soms 2 dagen of meer trippen. Ik zou mentaal kapot zijn. Ik heb er niet echt van zitten hallucineren, maar ik denk dat dat komt doordat het een redelijk kleine dosis was.

Zal ik het nog doen? Zeker en vast. Maar nu is het tijd om die hele boel wat te laten rusten en zelfstandig via de pure meditatie zelf tot inzichten te komen smile.gif
 
Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een mooi report over LSD!

 

Heb met plezier gelezen en zelfs het gevoel gehad dat ik wist wat je hebt ervaren (vergelijkbaar met truffels?)

 

Dat gevoel: "vergeven worden door het universum".....wat een heerlijk gevoel he? Er is geen oordeel, alleen het oordeel dat je over jezelf hebt....ook heel herkenbaar van een truffel trip.

 

Ben blij dat het je zo goed bevallen is en hopelijk mag je het nog een keer ervaren, met of zonder hulpmiddelen ;)

 

Bedankt!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden