Hollandia Dutch Giants


Recommended Posts

Dutch Giants… ik liet dat even tot mij doordringen. Ik kwam via Google op magic site het verbaasde mij hoe goed alles eruit zag. Ging naar de truffelshop met de achterliggende gedachte dat ik nog nooit een truffel in het echt had gezien. Ik las goed het forum door en de “handleidingâ€. Had met mijn nieuwe account meteen de 50 magic points omgezet in een kortingscode en in de lijst met beschikbare truffels vielen mijn ogen meteen op de Dutch Giants.. deze had de meeste sterren. Vond het een zeer redelijke prijs en met de korting eraf dacht ik ach je leeft maar 1 keer. Betaalde netjes met IDeal en had de bestelling netjes en zeer snel binnen. Het zat in een onopvallend pakje, mijn eerste gedachte was: dat zal vast voor de 18 jarigen zijn die nog bij hun ouder wonen waar van ze het niet mochten weten. Ook weer voordelen om als 18 jarige op jezelf te wonen.

17:00

Ik maakte al vroeg avond eten omdat ik had gelezen dat je ongeveer 4 a 5 uur van ten voren niks mag eten. Een maat van mij Michel overwoog op dat moment opeens om mee te doen met truffelen zoals ik dat noem. Ik wilde gerust met hem delen maar hij wist nog wel een Smartshop in Leeuwarden genaamd Tepelstreeltje…euh Repelsteeltje *kuch*.

18:00

We gingen richting de shop, ik had onderweg een discussie met hem over dat hij het eerder kon zeggen zodat hij ook op deze site kon bestellen maar had ook begrip omdat hij twijfelde of hij mee ging doen. Stiekem twijfelde ik ook nog steeds maar liet dat niet merken want anders was er de kans dat hij afhaakte. We kwamen aan bij de Shop en hij vroeg aan het meisje achter de bar welke truffels ze hadden. Ze haalde een arsenaal aan truffels in plastic bakjes tevoorschijn. Ik zei tegen hem dat hij gewoon de sterkste moest nemen omdat ik ook sterke had. Het meisje beval de Dragon Slayer aan en legde de instructies uit zoals lang blijven kauwen etc. Hij betaalde 20 euro dacht ik, wat ik trouwens ontzetten duur vond vergeleken met de service van de magic truffels site plus prijs en kwaliteits verhouding.

19:00

We liepen naar huis en eenmaal thuis ging ik even mijn kamer ombouwen tot truffelhok. Ik legde de truffels in de koelkast sleepte de bank naar de muur en de tv in de hoek. Rolde mijn tapijt uit en zetten de verwarming aan. Daarna even mijn arsenaal aan games gehaald ( Xbox 360 ) en dat maakte plaats voor mijn PS4 die ik verplaatste naar het bureau. De reden was dat de X360 meer games had en 1 van mijn favoriete : Call of Duty Black Ops II. Ik plaatste mijn surround boxen in de hoeken van mijn kamer en de subwoofer die zoveel kracht heeft ( waardoor als ik hem perongeluk te hard heb aan staan mijn cavia tegen de bovenkant van de kooi stuitert ) naast de tv kast.

20:00

Nadat ik mijn kamer had schoongemaakt, omgebouwd tot truffelhok en mijn cavia had verwend met een schoon hok, extra water, extra hooi en een soort van groente stick die ik van oma had gekregen was ik eindelijk klaar. Ik sluitte nog even snel de Xdoos 360 aan op mijn tv en ging bedenken wat ik in de overige uren ging doen voordat naar Wonderland toe ging. Omdat ik het nog nooit had gedaan bonkte mijn hart in de keel en de adrenaline gierde door het lijf. Michel stelde voor om te gaan sporten om even de energie eruit te pompen. Huppakee sport spullen in de rugzak en op naar Fit for Free.

22:00

Eindelijk thuis en voelde me opgelaten en goed. Ging even een lekkere douche nemen om tot rust te komen. Kleedde mij met makkelijke kleding aan en pakte 2 borden voor de truffels. Michel ging douchen en ik zette de truffels klaar. Mijn truffels roken niet heel verkeerd en verspreidde het op mijn bord. Ik trok het bakje open waar zijn truffels in zaten en mijn neusharen vielen er bekant uit. Geen misselijke geur maar iets zuurs. Nou ja niet elke truffel had dezelfde geur vernam ik en legde zijn truffels op zijn bord.

22:45

Nou.. eindelijk was het zover. We zaten allebei op het tapijt en probeerden een verdeling te maken. Eigenlijk een makkelijke verdeling: de grote brokken als eerste en de kruimels en kleinere brokken later. We keken elkaar en met de vraag wie zal als eerste gaan nemen. 3..2..1 hup allebei tegelijkertijd de truffels naar binnen. Duurde nog geen 20 seconden of hij dat ie nog liever radioactieve koekjes wilde vreten dan dit. Ik had totaal nergens last van ik vond het gewoon naar walnoten smaken. Na een lange tijd kauwen proefde ik wel een beetje iets zuurs maar het was niet hevig. Hij daarentegen maakte halve kots geluiden en wilde het bijna uitspugen. Gelukkig bleef hij kauwen omdat het nou eenmaal moest, na 5 minuten moes kauwen slikte ik het door en dronk meteen water. Had ik niet moeten doen, bij de smaak kwam het beeld alsof ik iemands zijn scheet naar binnen liep te happen.

23:00

Na wat getreuzel en geklaag hadden we het allebei op en keken naar een family guy aflevering waar Stewie en Brian opgesloten zitten in de Bank in een kluis. Ik had voor de zekerheid een 4 pack Red Bull en 2 blikken Monster gehaald voor het geval dat het mis ging.

23:15

Ik voelde me opeens hevig blij en alle kleuren werden feller de lamp ging kronkelen en de muren gingen bewegen. Ik wist niet wat ik meemaakte, Michel begon ook goed aardig heen te gaan en zei dat de muur een zee was. Ik had een Trap mix van 5 uren opgezet en wat klonk dat mooi. De muren gingen op de muziek en het tapijt leek net een zwemmende egel. Het voelde spannend en beetje eng maar ook vertrouwelijk.

00:00

Rond deze minuut kwam er letterlijk een explosie van emoties vrij en ik had visuals opgezet. Mijn tv was al groot maar door die trip leek hij nog groter, hij bezette letterlijk mijn halve muur en de visuals dansten in de tv en rondom de tv. Ik begon diep te filosoferen over het dagelijks leven. Ik probeerde Michel er een beetje bij te betrekken omdat die half ingezakt voor zich uit liep te staren en de hele tijd zei: ik voel me zo fucking blij. Ik kwam op het idee om even te roken. Normaal rook ik heel soms weekends en had ook dat weekend maar voor de zekerheid een pakje camel ingeslagen. Ik stak mijn peuk nog maar net op en toen begon het, ik kon geen diepte meer zien. Tenmiste zo leek het want ik wist wel dat ik mijn peuk net aan had maar het zag eruit alsof ik de filter aan het roken was. Nam ik een andere invalshoek toen leek het weer alsof hij net aan stond zo ging het nog even door en toen besloot ik maar om niet te gaan roken, ook vanwege brandgevaar.

00:30

Alle visuals werden nog 2x erger en het leek wel of de meeste dingen geen zwaartekracht hadden. Soms voelde ik mij ook zo en ik genoot echt van de muziek. De diepe klanken en hoge tonen ik kon er geen genoeg van krijgen. Toen kreeg ik opeens uit het niets een lachkick en Michel moest ook opeens keihard lachen we wisten niet waarom maar het gebeurde gewoon. Ik kwam met het idee om te gaan gamen. Dus Xdoos aan en Black Ops II erin. We logden in en startte het spel. Toen we bij Custom class waren deden we er een kwartier over om de juiste wapens te kiezen. Voordat ik op Public Match drukte besefte ik dat ik mij volledig top voelde ik bedoel Call of Duty is een gewelddadig spel en sommigen zeggen ook dat je het abosluut niet tijdens een trip moet spelen. Ik wilde gewoon weten hoe het is om zwaar en dan bedoel ik ook zwaar trippend Call of Duty te spelen. Dus we zaten in een match en ik koos mijn Class. De match startte en wauw wat een belevingswereld ik lette niet op de mensen maar alleen maar op de virtuele wereld. Ik probeerde het aan Michel uit te leggen maar er kwam amper iets zinnigs uit. De huizen, de lucht en de bomen ik maakte letterlijk een virtuele tour door de wereld van een schietspel. Wie mij belemmerde in mijn belevingswereld schoot ik helemaal kapot en dat leidde ook tot een score van 36 – 4. En zo gingen een paar matches door totdat het mij ging vervelen.

01:15

Ik voelde mij nog steeds super maar half mentaal uitgeknepen. Dus het werd tijd voor de rest van de truffels. Deze keer ging het makkelijker, naar binnen vegen, lang kauwen en doorslikken. Ik moest daarna even naar de wc, stapte de wc binnen en er speelde gewoon en hele wereld van vervormingen, kleuren, dieren, en geluiden. Ik ging nog dieper de trip in en dacht dat ik daarvoor al het hoogste punt bereikt had. De muren vlogen in elkaar en moest zitten pissen omdat alles een geheel aan het worden was. Nadat ik klaar was met pissen bleef ik nog ( wat voor mij uren leek te wezen ) een kwartier op de wc. Toen ik uit de wc kwam sloegen alle knoppen door ik voelde me nog beter en de gang leek wel een kermisattractie. Ik ging snel naar mijn kamer en ging een poging doen om op het tapijt te zitten. Toen keek ik Michel op een gegeven moment aan en zijn hoofd leek schubben te hebben die de hele tijd vervormde. Denk maar aan Mystique van X-Men.

02:15

Ik dacht alles gehad te hebben en komt er nog een vlaag aan. Deze was zo hevig dat mijn longen half dubbelklapte omdat ik moest happen naar adem. In die vlaag kwamen allerei herinneringen van dingen die ik normaal nooit onthouden had en ze waren zo levensecht dat ik niet meer wist wat werkelijkheid was. Toen zat ik opeens in een Race auto en ook nog mijn favoriet namelijk de BMW e46 M3 GTR.

ik had blijkbaar een hele race baan gecreëerd en was begonnen met racen. Het leek allemaal zo echt, de auto's de mensen en de wereld. Toen ik mijn auto startte kwam er mij toch een partij heilig geluid uit en opeens schoot hij naar voren. Ik kon hem nauwlijks in bedwang houden maar na enige tijd lukte het racen aardig goed. Ik stond 3e totdat iemand mij opeens keihard van de zijkant botste. En ik was weer in mijn eigen kamer, Michel schudde nog half aan mijn arm omdat ik totaal van de kaart was. Hij had blijkbaar eerder al Red Bull genomen toen ik in mijn Need for Speed wereld zat. Ik nam ook maar een Red Bull en de trip zakte langzaam weg.

03:30

Toen na 2 blikken Red Bull het meeste was uitgewerkt ging ik nog even Family Guy kijken en daarna slapen. Het was mijn eerste keer truffels en ik had een onwijs zware trip gehad. Dit report beschrijft hoe ik mij voelde voor de trip, tijdens de trip en na de trip. Sommige dingen in de trip waren totaal niet te beschrijven zo raar waren ze.

Voor degene die ooit gaat truffelen, ik raad ten zeerste te Dutch Giants aan. Ze zijn zwaar dat moet ik toegeven maar het is het echt wel waard en zeker te doen. Het voordeel is dat je het kunt controleren. Als je het echt teveel wordt dan is het aan te raden iets zoets te drinken zoals energydrankjes of vruchtensap.

Ik hoop dat ik het goed heb beschreven aangezien het mijn eerste keer was en nu eerste report.

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en een magisch 2015.

Jamie

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden