Recommended Posts

Atlantis 9gr puur gegeten

Dus.. Je houd de tijd in degaten. Geen eten, 4,5uur lang. Dan wat dingen klaarzetten en als je er klaar voor bent.. Tja, je eet wat truffels.. Waarvan de smaak niet erg oke is.. En wacht af.

Een 45min later begint het tv beeld een beetje te bewegen in golfjes, tv uit en relaxen. Dit leid tot hevige golfjes door de ruimte, alles wazig. Ogen dicht.. Kleuren en patronen, ik snap er niks van maar het voelt goed, alsof mijn hoofd leeg gemaakt word..
Mijn hoofd is leeg en ik glimlach, waarom.. Geen idee ik ben leeg.. Ogen even open terwijl de kleuren weggevaagd zijn.. Alles is nog wat wazig maar het hoofd is leeg. Misschien daarom wel. Niks doet ertoe, gewoon leeg en tegelijkertijd voelt het geweldig. Een rust die ik lang niet heb gevoeld maar mijn ogen dicht en de kleuren zijn verdwenen..
Dan merk ik wat op het plafond.. Spikkelachtig en wazig maar.. Rustgevend en behoorlijk hypnotiserend, ik ben 1 met dit... Patroon. Even versnelt mijn hartslag.. Ik adem harder en harder en bedenk me nee, niet goed word helder kom eruit..!! Hartslag omlaag, adem langzamer en alles is even weg.. Nee ik ben niet helder maar wel weer even met beide benen op de grond.
Gekalmeerd zak ik weer rustig weg. Alles word zwaar.. De deken word ontzettend zwaar op de goede manier. Mijn benen zakken door de grond als een spongebob squarepants aflevering zak ik onder water, ademen gaat prima.. Heerlijk die rust.
Alles lijkt ineens heel duidelijk.. Ik lig voor pampus en vind het prima, voel om me heen.. Alles op een hele andere manier.. Duidelijk en gewoon surreal ofzo.. Dus pk ik mijn tablet.. Zo zwaar.. En hij valt gelukkig vlak boven de grond. Laat ook maar.. Alles is te zwaar, toch interessant om te voelen. Langzaam word alles minde terwijl ik na geniet van de rust en in slaap val.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden