Maandelijkse "beste trip report" verkiezing


Recommended Posts

Iedere maand belonen we het beste of leukste trip report met 2 gratis pakjes truffels van magic-truffels.nl, dus gooi je haar los en begin met schrijven ;) Het gaat niet om de stijl, maar om de inhoud, dus ook al ben je geen volleerd schrijver, ik en de rest van de gebruikers lezen graag over je belevenissen.

 

Vermeld in je report in ieder geval:

  • Wat je hebt gebruikt.
  • Hoeveel je hebt gebruikt.
  • De setting; in welke situatie (omgeving, medetrippers etc.) je hebt gebruikt.
  • Eventuele eerdere ervaringen; heb je eerder gebruikt, en zo ja, welke middelen.

Na een maand wordt de balans opgemaakt op basis van de beoordelingen, aantal views + overige statistieken en zal de winnaar bekend worden gemaakt in dit topic.

Succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Iedere maand belonen we het beste of leukste trip report met 2 gratis pakjes truffels van magic-truffels.nl, dus gooi je haar los en begin met schrijven Het gaat niet om de stijl, maar om de inhoud,

Winnaar tripreport van de maand oktober Spira80 met "Ontmoeting met God" De winnaar ontvangt een PM met daarin informatie m.b.t. het ontvangen van de 2 gratis pakjes magic truffels.

Winnaar tripreport van de maand februari Nuffsaid met "Wat een avontuur! (40 gr Atlantis)" De winnaar ontvangt een PM met daarin informatie m.b.t. het ontvangen van de 2 gratis pakjes magic truffe

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

De trip report verkiezing is inderdaad nogal verzand geraakt :( We gaan met terugwerkende kracht alsnog voor iedere maand een winnaar kiezen, de overige topic starters ontvangen een kortingscode om onze wazigheid te compenseren. Binnen een paar dagen ontvangen de winnaars (en topic starters) bericht, en plaats ik hier de lijst met winnende trip reports per maand.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Dus iedere maand wordt nu het beste report gekozen? Wat gebeurt er als er die maand maar 1 report is geplaatst? Is dat dan automatisch het beste report?

Inderdaad, als er in een bepaalde maand slechts 1 report is ingestuurd, dan is dat de winnaar :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

En dan ook eindelijk de winnaars tot nu toe;

December (2011)

Truththeories

Miele

(deze maand heeft 2 winnaars omdat het too close to call was)

Januari

Pff

Februrari

Helaas geen inzendingen.

Maart

Zegel

April

ThijsWTF

Mei

VloeibareGedachtes

Juni

Helaas geen inzendingen.

De winnaars hebben een PM ontvangen voor de 2 gratis pakjes truffels naar keuze, alle overige schrijvers ontvangen een kortingscode van 30%.

Vanaf deze maand wordt de maandelijkse verkiezing weer netjes bijgehouden, zoals het hoort.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Hallo allemaal, is deze verkiezing nog van kracht?
Ja, inderdaad... hoe zit dit nu? het is al een paar maanden stil??

Het is inderdaad vervallen in het oude patroon, er is alweer 4 maanden geen winnaar gekozen. Het is op zich vrij simpel om bij te houden, maar om de een of andere reden wordt het toch steeds weer een janboel. Ik ga dit weekend even broeden op een betere oplossing, zodat we niet op deze manier door blijven zwabberen.

.. En uiteraard gaan we zorgen dat er alsnog winnaars worden gekozen voor de gemiste maanden..

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hallo allemaal, is deze verkiezing nog van kracht?
Ja, inderdaad... hoe zit dit nu? het is al een paar maanden stil??

Het is inderdaad vervallen in het oude patroon, er is alweer 4 maanden geen winnaar gekozen. Het is op zich vrij simpel om bij te houden, maar om de een of andere reden wordt het toch steeds weer een janboel. Ik ga dit weekend even broeden op een betere oplossing, zodat we niet op deze manier door blijven zwabberen.

.. En uiteraard gaan we zorgen dat er alsnog winnaars worden gekozen voor de gemiste maanden..

Ik wil je eventueel wel helpen, mocht dat nodig zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik wil je eventueel wel helpen, mocht dat nodig zijn.

Erg bedankt voor het aanbod, maar we hebben een plan bedacht waarmee we zonder weinig "moeite" (lees: dingen die ik kan vergeten) iedere maand een winnaar kunnen kiezen.

Boven ieder trip report staat nu een optie om het report een score te geven (als je bent ingelogd), op basis van deze rating, en het aantal stemmen als er meerdere reports met een gelijke score zijn, kan iedere maand een winnaar worden gekozen.

Daarnaast gaan we vandaag een extra pagina op de website plaatsen met een lijst van geplaatste trip reports, zodat bezoekers het forum niet hoeven in te duiken om al die mooie verhalen te lezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Voor de meeschrijvers; Het tripreport-rating-systeempje draait alweer een tijdje (binnenkort komen we met een nieuw design voor de website, waarin de tripreports een prominentere rol zullen krijgen), maar dan nog is er een flapdrol (lees, ik) nodig om de resultaten door te nemen en de winnaars te voorzien van hun gratis pakjes truffels.

Aangezien dat iets is wat natuurlijk ook weer over het hoofd gezien kan worden gaat er vanaf dit weekend een script meedraaien wat automagisch een kortingscode naar de winnaars verstuurt. Dat gebeurd een maand nadat de report-ronde is afgelopen, om er zeker van te zijn dat alle reports voldoende tijd hebben gehad om beoordeeld te worden. Dus, over enkele dagen krijgen de winnaars van de afgelopen maanden (er is nog wat in te halen) bericht en worden de resultaten hier gepost, zodat helder blijft wat er wanneer is gebeurd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden