Maandelijkse "beste trip report" verkiezing


Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Iedere maand belonen we het beste of leukste trip report met 2 gratis pakjes truffels van magic-truffels.nl, dus gooi je haar los en begin met schrijven Het gaat niet om de stijl, maar om de inhoud,

Winnaar tripreport van de maand oktober Spira80 met "Ontmoeting met God" De winnaar ontvangt een PM met daarin informatie m.b.t. het ontvangen van de 2 gratis pakjes magic truffels.

Winnaar tripreport van de maand februari Nuffsaid met "Wat een avontuur! (40 gr Atlantis)" De winnaar ontvangt een PM met daarin informatie m.b.t. het ontvangen van de 2 gratis pakjes magic truffe

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Is het "tripreport van de maand" nog actief? :P Ik vroeg me af welke gelukkige tripper de maand april heeft gewonnen. Alleen hier te lezen is het in oktober al gestopt? :o

We lopen een beetje achter, maar de verkiezing is nog wel actief. De winnaar van de maand april wordt eind mei bekend gemaakt, zodat er op alle reports minimaal 1 maand gestemd kan worden. (Iemand die eind april een report inzend zou automatisch verliezen als we de winnaar begin mei al kiezen, omdat er dan nog niemand kans heeft gehad om er op te stemmen)

Maaarrr, de winnaar van maart had al bekend moeten zijn. We hebben een mooi systeempje wat automagisch de winnaar trekt op basis van geplaatste stemmen, maar dat is gesneuveld met de lancering van de nieuwe website (kortingscodes hebben nu een iets andere opbouw). De fix daarvoor staat op de to-do lijst, en zal hopelijk een dezer dagen klaar zijn :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...
Is het "tripreport van de maand" nog actief? :P Ik vroeg me af welke gelukkige tripper de maand april heeft gewonnen. Alleen hier te lezen is het in oktober al gestopt? :o

We lopen een beetje achter, maar de verkiezing is nog wel actief. De winnaar van de maand april wordt eind mei bekend gemaakt, zodat er op alle reports minimaal 1 maand gestemd kan worden. (Iemand die eind april een report inzend zou automatisch verliezen als we de winnaar begin mei al kiezen, omdat er dan nog niemand kans heeft gehad om er op te stemmen)

Maaarrr, de winnaar van maart had al bekend moeten zijn. We hebben een mooi systeempje wat automagisch de winnaar trekt op basis van geplaatste stemmen, maar dat is gesneuveld met de lancering van de nieuwe website (kortingscodes hebben nu een iets andere opbouw). De fix daarvoor staat op de to-do lijst, en zal hopelijk een dezer dagen klaar zijn :P

Link naar bericht
Deel via andere websites
is deze actie nog een beetje gaande of zijn jullie er mee opgehouden ?

De verkiezing is inderdaad ontzettend in de soep gelopen door gepruts aan onze kant, heeft te weinig prio gekregen en dan ben je zo een hele tijd verder :(

Voorheen ontving de winnaar een kortingscode en ging alles geautomatiseerd, in onze nieuwe shop is het enkel mogelijk om kortingen in % of € te geven, niet in gratis producten :( Vandaar nu een low-tek oplossing, winnaar ontvangt bericht, stuurt z'n adres + keuze van truffels door, waarna de handel direct verzonden word.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Er zit inderdaad nog een maand tussen het daadwerkelijk kiezen van de winnaar. Als we de winnaar van juni b.v. al begin juli zouden trekken, dan zouden inzendingen van eind juni geen kans krijgen om beoordeeld te worden, en dus nooit kunnen winnen.

 

Bummer, dat zijn een flinke lading links om te replacen :(

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er zit inderdaad nog een maand tussen het daadwerkelijk kiezen van de winnaar. Als we de winnaar van juni b.v. al begin juli zouden trekken, dan zouden inzendingen van eind juni geen kans krijgen om beoordeeld te worden, en dus nooit kunnen winnen.

 

Bummer, dat zijn een flinke lading links om te replacen :(

Aha oké, ik snap het.

 

Als je wilt kan ik je wel helpen, heb zelf wel ervaring met fora.

Natuurlijk snap het ik als je vind dat je me niet (genoeg) kent. No problemo!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Zomermaanden zijn al weer een tijdje voorbij, het wordt weer eerder donker en het 'heerlijk avondje' zit er weer aan te komen....

Wat zou het toch fijn zijn om nog vóór de donkerste dagen de november verkiezing te winnen en in mijn brievenbus de truffels te vinden voor mijn kerstdiner!

Vol verwachting klopt mijn hart......................................;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zomermaanden zijn al weer een tijdje voorbij, het wordt weer eerder donker en het 'heerlijk avondje' zit er weer aan te komen....

Wat zou het toch fijn zijn om nog vóór de donkerste dagen de november verkiezing te winnen en in mijn brievenbus de truffels te vinden voor mijn kerstdiner!

Vol verwachting klopt mijn hart...................................... ;-)

 

Het schiet inderdaad totaal niet op zo. Juist om er voor te zorgen dat iedere maand netjes een winnaar wordt gekozen willen we het proces automatiseren, zodat het niet kan worden vergeten, zoals al zo vaak is gebeurd. Maar uitgerekend dat stukje laat nu al een tijd op zich wachten, regen/ drup. Het gaat nu echt snel gefixt worden, desnoods gewoon met de hand.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden