Truffels & TV kijken


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Natuur, universum, wiskunde. Altijd leuk om je over te verbazen. Vaak zal je er geen hout meer van begrijpen maar dan moet je het maar gewoon afzetten. Ik ervaar tv/computer/scherm altijd maar als raar. Doe het niet graag al trippend. Heb zo ooit de getekende Alice In Wonderland gecheckt op 4-aco-mipt, en als ze door de tunnel ging werden de kleuren groen,rood,blauw,... en tegelijk ook de kamer. Dat was grappig, maar na een tijdje te vermoeiend om vol te houden.

Als ik trip stuur ik liever zelf de kleuren. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind een scherm ook maar raar voor naar te kijken. Mijn perceptie van grootte kan nog al eens verschuiven, en als het scherm plots meters weg lijkt de staan en dan terug voor je neus komt is het vermoeiend lang te kijken. Maar tijdens de opkomst of naglow is het wel fijn om wat natuur of ruimtebeelden op te hebben.

Er zijn ook een paar films die ik wel als decoratie durf opzetten, dan zet ik het geluid gewoon uit, en is het een gezellig achtergrondbeeld, een van de toppers vind ik dan wel mirrormask:

http://www.youtube.com/watch?v=GA1iawlsKLg

Vaak pas ik de snelheid van de film ook nog aan zodat ie met mijn muziek overeen komt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

TV kijken in een trip... zonde man!! Er zijn zo veel mooiere dingen te doen.. speel gitaar (of piano. of iets anders).. ga naar buiten. kijk naar de wolken, tel de sterren... maar voor de TV hangen is gewoon zonde van je trip, in mijn ogen dan. Kun je nog beter je ogen dicht doen en lekker spacen op wat je dan ziet. Als ik een film of wat dan ook in een trip kijk snap ik er echt helemaal niks van. Als die vreemde mensen die dingen doen en dingen zeggen, ik kan er gewoon geen touw aan vastknopen. Terwijl mijn eigen gedachten juist zo veel extra sense kunnen maken, daar richt ik me dan veel liever op =)

Maar zoals Gonzo al zei.. het kan je inderdaad uit n bad trip helpen, dat zeker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...

Bij mij doet Futurama het erg goed, Benders big score heb ik al enkele malen gekeken onder invloed...

Ook de afleveringen van Futurama of That 70's show staan vaak aan tegelijkertijd met een muziek cd...bizar hoe synchroon het soms kan lopen, tekst en beeld en gevoel helemaal op elkaar afgestemd :-)

Oooh ja en Lichtmond!!! dat is zeker een aanrader als je met je partner gaat spacen...De Duitse versie was de 1e keer errug lachwekkend...maar na 3 keer kijken bleek deze dvd toch echt de juiste snaar te hebben geraakt ;-)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Bij mij doet Futurama het erg goed, Benders big score heb ik al enkele malen gekeken onder invloed...

Ook de afleveringen van Futurama of That 70's show staan vaak aan tegelijkertijd met een muziek cd...bizar hoe synchroon het soms kan lopen, tekst en beeld en gevoel helemaal op elkaar afgestemd :-)

Oooh ja en Lichtmond!!! dat is zeker een aanrader als je met je partner gaat spacen...De Duitse versie was de 1e keer errug lachwekkend...maar na 3 keer kijken bleek deze dvd toch echt de juiste snaar te hebben geraakt ;-)

haha super vet ga ik ckkr eens opzetten tijden me trip

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden