• 0

Hele oude truffels...


Dreamcast

Vraag

Aangezien het bumpen van oude threads niet echt veel uithaalt, toch maar een nieuw onderwerp gestart. Door (niet vervelende) omstandigheden is het er niet van gekomen de laatste bestelling truffels te gebruiken. De pakjes liggen inmiddels al ruim een jaar in de koelkast. Gek genoeg is de verpakking niet bol gaan staan en zien ze er niet beschimmeld uit. Wel is de Hollandia verkleurd en net zo donker geworden als de Tampanensis. Ik zie nu ook dat er wat vocht is vrijgekomen.

 

Moet ik het zekere voor het onzekere nemen en de boel weggooien, of kunnen we het er nog op wagen aangezien de boel niet bol staat?

 

Ik heb even snel een foto gemaakt, dat maakt het misschien wat makkelijker.

 

2ex7a06.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Ik kan me niet voorstellen dat die dingen nog goed zijn, ook al zitten ze nog mooi vacuum verpakt. Je zou een gokje kunnen wagen, eerst ff checken hoe ze ruiken en daarna een stukje proberen, maar ik vermoed dat ze sowieso niet meer werken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Als ik de foto zo bekijk, lijkt schijn wel een beetje te bedriegen...op het eerste gezicht lijkt het alsof ze nog goed zijn omdat je niet veel aan de verpakking ziet, maar als je wat langer kijkt, zie je gewoon het rottingsproces....

 

Persoonlijk zou ik de gok niet wagen voor die 15 euro (of iets meer).  Ik denk dat alleen al de gedachte dat je misschien slechte truffels hebt gegeten, de trip negatief kan beinvloeden. Neem gewoon het zekere voor het onzekere en neem met een gerust gevoel verse truffels.

 

Trip ze! 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden