Eerste keer, hoog balkon gevaarlijk?


Recommended Posts

Met een aantal mensen willen we binnenkort eens truffels gaan proberen. We hebben allen nog nooit eerder truffels gehad maar zijn wel behoorlijk bekend met andere drugs (xtc, 4fmp, speed, sos, keta). Wij dachten er aan om de Pajaritos of de Atlantis te proberen, is dat een goede keus? Ik lees her en der aangeraden porties van 7,5 - 10 gram per persoon, klopt dat een beetje? 

 

Enfin, de portie zullen we waarschijnlijk wel uitkomen. Waar we iets meer mee zitten is de locatie. In principe hebben we een heel chill appartement, aan de woonkamer grenst echter een balkon met een deur die niet op slot kan. Nou zijn we niet suïcidaal, maar zou dat gevaar kunnen opleveren als je flink aan het trippen bent? Van de 20ste verdieping naar beneden is natuurlijk niet zo'n prettig idee... Uiteraard kunnen we de deur wel enigszins lastig bereikbaar maken door er wat obstakels voor te plaatsen. Indien je echt wil zal je echter altijd nog naar buiten kunnen. Ziet iemand dit als een reden om echt een andere locatie te zoeken of valt het allemaal wel wat mee en ben je nog genoeg bij zinnen om niet dat soort dingen in je hoofd te halen? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou er sowieso een tripsitter bij nemen die de boel onder controle kan houden. Als je gewoon een normale portie neemt zal je niet zomaar willekeurige bewegingen maken, zoals bij salvia. Eigenlijk ook niet echt bij een grotere portie, maar ja.
Deur blokkeren is misschien wel iets als je echt het zekere voor het onzekere wilt nemen, ligt er ook een beetje aan hoe hoog het hek is om je balkon.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Hey Pdejong!

Leuk dat je die vraag even gestellt hebt.

Ookal heb je al heel wat ervaring met andere middelen raad ik je toch aan om er een tripsitter bij te halen. Zeker in groepen kan dit handig zijn om het overzicht erwat bij te houden.
Je idee van de deur bariicaderen zou ik desondanks toch doen ookal is het risiko dat iemand plots overtuigt is dat hij kan vliegen bijzonders klein . Je weet ja nooit wat er gebeurt en als dat je het gevoel geeft van meer veiligheid dan doe het maar.


Veel plezier hopelijk hopelijk voel je je geholpen


 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden