• 0

Aanhoudende misselijkheid en boeren


Aap

Vraag

Hoi de laatste keer dat ik truffels nuttigde had ik de hele trip last van boeren (opboeren van truffels) en misselijkheid. Ik kon toen niet super van de trip genieten. Aankomend woensdag wil ik gaan truffelen maar wil dit echt niet meer. Iemand tips?

Ik heb ze wel rauw gegeten. Ik ben denk als je het met soep/thee neemt, dat je maag dus niet meer leeg is en de werking minder word. 

 

tnx

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0

Er wordt natuurlijk gezegd dat je +- 4 uur van tevoren niks moet eten voor het beste effect. Dit is ook zo, maar als je snel last van je maag krijgt onder de trip is het misschien slim om ongeveer 1,5 uur van tevoren iets lichts te eten zoals een cracker met kaas, of gewoon een kopje bouillon met een broodje. misschien zal dit je trip ietsjes verlichten maar dat zal niet heel erg merkbaar zijn en sowieso beter dan dat je de hele trip misselijk bent. Het effect zal ook iets langer duren om op te komen dus ga niet meer nemen omdat je denkt dat je het niet voelt.

 

Ook kun je proberen om er thee van te zetten, er is veel informatie hierover, zorg dat je het goed doet anders ga het effect van de truffels verloren en dat zou natuurlijk zonde zijn.

 

Veel plezier woensdag :)

 

gr.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik heb hier eigenlijk ook altijd last van.... En ik weet dat het je trip erg kan beïnvloeden. Ik krijg de laatste tijd ook nog eens enorme honger tijdens het trippen en eten helpt dan niet.... Ik lees hier dus even mee, misschien komen er nog fantastische tips op je vraag!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 0

Ik heb ook vaak last gehad van misselijkheid en boeren. De misselijkheid ging vrijwel altijd wel weg. De ene keer al na 5 minuten, maar het heeft ook wel eens een uur aangehouden. Wat bij mij goed helpt is het drinken van koud water. Onderdruk sowieso de boeren niet en laat die er allemaal uit gaan (ook al is dit misschien niet heel charmant, maar who cares). Anders blijft de lucht maar in je lichaam zitten. Wat voor mij heel goed helpt tegen de misselijkheid is tandenpoetsen. Door de vieze smaak van truffels krijg ik een vies gevoel in me mond en dat maakt mij extra misselijk. Ik heb zelf van die heel frisse tandpasta van Prodent en dat helpt bij mij absoluut. Nadat ik de truffels heb ingenomen ga ik daarom altijd eerst even tandenpoetsen. Omdat ik een frisse smaak in mijn mond heb valt de smaak van truffels niet zo op. Daarnaast neem ik ook af en toe een smintje tijdens het trippen, ook dat werkt goed bij mij en geeft me een fris en schoon gevoel

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden