15 gram Atlantis - wat is normaal?


Recommended Posts

Wie? Mijn vriend en ik

Soort truffel: atlantis

Hoeveelheid: 15 gram

Setting: thuis op de bank

Het was weer tijd om te truffelen. Er moesten savonds nog wat boodschappen gedaan worden door m'n vriend en ik heb ondertussen de truffels voorbereid. Omdat ik iedere keer zo misselijk wordt en honger heb nadat ik truffels heb gegeten besloot ik het dit keer door een zakje cup a soup te doen. Champigonne creme soep. Heb de truffels in kleine stukjes gesneden en 10 minuten in de soep laten trekken. De stukjes heb ik gewoon erbij opgegeten. Deze manier is mij zeer goed bevallen! Geen zure nasmaak,niet vies en het belangrijkste: veel minder misselijk!

Na het eten van de soep dacht ik dat ik nog wel tijd had om de laptop op de tv en de surround set aan te sluiten en alvast muziek op te zetten. Het aansluiten ging nog prima maar direct daarna begon de trip al. Ik kon niet meer lezen, het leek wel Chinees! Het sloeg echt in als een bom en dat had ik niet verwacht. Vriendlief merkte op de moment nog niets dus kon hij muziek zoeken.

Al snel kon ik niet meer helder denken, de visuals waren enorm sterk, alles was anders. De kamer was compleet veranderd. Ik wilde graag een filmpje opzetten en moest zoeken op youtube. Ik kon het alleen nergens vinden en dat frustreerde me enorm. De muis schoot alle kanten op, het liep allemaal in elkaar over en ik kon niet meer lezen. Uiteindelijk door middel van plaatjes kijken het juiste filmpje gevonden.

Ik heb een tijdje onder de dekens gelegen en de muziek zorgde voor een erg aangename trip. Ik leek ergens in een kamer te zijn met allemaal gangen. Ik probeerde steeds om het hoekje te kijken maar dat lukte niet. Toen er een heel mooi nummer voorbij kwam zat ik in een soort kerk en voelde ik me heel gelukkig. Er vlogen vlinders en het licht was erg aangenaam, vredig. Een fantastisch gevoel die ik graag vast wilde houden maar na dat nummer kon ik niet meer terug komen....

Op de bank voelde ik m'n darmen tekeer gaan, ieder plopje voelde ik, heel apart. Toen beseft ik ook dat ik naar de wc moest. Ik had alleen geen idee hoe ik daar moest komen. Uiteindelijk net op tijd en toen ik eenmaal zat begon ik te twijfelen over het nut van de wc. Zat ik wel echt op de wc? Ik wist niet meer wat ik er deed..... Ik vroeg me ook af of ik mn plas nog wel zou kunnen ophouden als ik eenmaal van de wc af zou zijn. Toen ik m'n broek omhoog wilde doen begon ik me af te vragen waarom ik eigenlijk kleding aan had, wat was het nut hiervan, hoe krijg je een broek vast? Uiteindelijk met losse broek weer op de bank gaan liggen. En op de bank snapte ik het hele leven niet meer. Wat zou ik normaal rond die tijd doen? Wanneer slapen mensen? Hoe laat is het? Kreeg maar niet helder wat de tijd was, snapte de tijd niet, de klok liep achterstevoren. Het was allemaal een groot mysterie.... Ook heb ik veel nagedacht over het leven, over de mens. Zijn we machines? Worden we ergens door aangestuurd?

Toen ik erachter kwam dat ik m'n chillkleding nog niet aan had ben ik naar boven gegaan en heb ik m'n keren uitgedaan. Maar ik kon mn shirt niet vinden, dus heb wel een half uur zonder shirt alles afgezocht. De wasmanden wel 10 keer bijlangs, rondjes door het huis maar kon hem niet vinden. Uiteindelijk maar een ander shirt uit de kast getrokken.

Weer lekker op de bank gaan liggen. Mijn vriend is tegen me aan gaan liggen en zo hebben we een hele tijd genoten van elkaars energie.

Wat me dit keer opviel is dat ik het gevoel had alsof er iemand bovenop me zat, en dat er handen om mijn keel waren geklemd. Een benauwd verstikkend gevoel. Geen idee waar dit nu weer vandaan kwam.

Al met al een zeer fijne trip!

Sorry als het een beetje warrig overkomt maar heb op het moment geen laptop dus alles moet via mijn mobiel...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeer chille trip, ik heb ook z'on vriendin die van trippen houd, sex na t trippen is heerlijk by the way echt very nice ^o^ ^o^ maar ik snap dat je dat privé houd haha, ik ben by the way 16 en kan niet wachten tot dat me paddo's klaar zijn :-)

Nou, ik heb daar nooit zoveel mee haha.

Link naar bericht
Deel via andere websites

kan niet wachten tot dat me paddo's klaar zijn :-)

 

Jij gaat voor de paddo's trouwens? Dat heb ik nog nooit geprobeerd.

 

Haha mijn 2e post ging ook niet over dat xD haha,

verwarring dus ghehe

 

Het zijn mooie ervaringen en de ene keer zit je dieper in de trip als de andere keer. Kan me nu al weer verheugen op de volgende keer!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zijn mooie ervaringen en de ene keer zit je dieper in de trip als de andere keer. Kan me nu al weer verheugen op de volgende keer!

 

Precies, heb je de atlantis weleens geprobeerd? Zo niet moet je die echt nemen de volgende keer, mijn volgende trip is volgende week weer :) en ik pak weer de atlantis.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jazeker hebben we de Atlantis al geprobeerd. Kun je ook vinden in mn vorige reports.

Atlantis, Hollandia, Pandora, purple Rain.

Heb nu nog Philosopher's Stone en Hollandia liggen. Eerst Philosopher's Stone maar een keer proberen.

Ga je met vrienden trippen? Buiten, binnen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben benieuwd hoe de Philosopher's Stone is, ben benieuwd naar je trip report ^^

 

Ja, met 1 maatje gaan we allebei sowieso 1 hele portie eten, of we gaan heel misschien 2 porties halen per persoon, maar daar twijfelen we nog over, en we gaan weer in t park/bos/veluwe trippen :D en als t kut weer word bellen we een maatje die ons oppikt en afzet want dan gaan we gewoon bij mij spacen :mrgreen:

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook trouwens nog 3 lekkere nummers gevonden voor bij t trippen aangezien je toch genoeg tijd hebt tijdens de trip ^^, heb dit niet in mijn report vermeld maar je gaat er echt flink op spacen (Visueel)

 

Nummer 1: Robert armani fantastic voyage

 

Nummer 2: Sunbeam outside world

 

Nummer 3: Infected mushroom stretched

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden