Trip - 10g Atlantis


Recommended Posts

Morgen ga ik weer trippen en om een beetje in de sfeer te komen begon ik op dit forum jullie verhalen te lezen. Reuze interessant!

Mijn tweede keer is al een tijdje terug maar ik zou hem graag met jullie willen delen. Ik was met 2 vrienden J en B bij mij thuis en voor hun was het de eerste keer. Allen namen we 10g Atlantis. Het was in de zomer van 2014!

 

Het begon met de gezonde spanning voor het eten, het moeilijke wegkauwen van de smerigheid en het wachten tot je wat gaat merken. De eerste symptomen kwamen na circa 15-20 minuten toen J en ik licht een lachkick kregen. We gingen maar rondlopen om te wachten tot wat er meer ging komen. Zeer snel zag J al dat B zijn haar groen leek en het viel ook op dat we alle 3 steeds meer gingen lopen alsof we dronken waren. We werden heel rustig en J en ik hadden een terugkerende lachkick. 

 

Het werd donkerder en de truffels gingen beter werken. We werden enorm relaxt en lagen allemaal achterover in een tuinstoel naar boven te kijken. Die nacht waren er enorm veel vallende sterren, dus we hadden geluk. Ik kon echt wel eeuwen naar die vallende sterren kijken en zag ook steeds vuurwerk in de lucht en andere lichtjes. We omschreven constant wat we alle 3 zagen en hadden alle 3 deels andere dingen, maar we accepteerden het van elkaar en gingen gewoon door. Het motto van de avond was: Het is allemaal prima. Een feel good trip in je eigen tropische wereld. Want tropisch was het zeker! De doorgaans normale bomen die aan de weg staan waren haarscherp te zien, elke nerf van het blad. Hierdoor + door de belichting van de maan waanden J en ik ons op Madagascar. Ook de altijd zichtbare voegen in de muur waren opeens weg, de muur leek gewoon glad voor ons alle 3. 

 

Ondertussen werden sigaretten opgestoken alsof mensen dagen niet gerookt hadden. Ik stak de ene met de andere aan en al snel werd ik de man van het olympisch vuurtje genoemd. In 4 uur tijd 1,5 pakje opgerookt. Na een hele tijd in de tuinstoel genoten te hebben, besloten we naar een parkje dichtbij te gaan. Nog steeds slenterend alsof we dronken waren gingen we naar het parkje. Alle lantaarnpalen waren enorm fel en je besefte ook alles enorm goed. Normaal loop je gewoon over een stoep en denk je er niet bij na, maar nu besefte je dat enorm goed. In het parkje was alles schitterend! Prachtige inval van de maan en de donkere paden waren ook geweldig. Ik vond het zo mooi dat ik een foto heb gemaakt zodat ik het de dag erna terug zou kunnen zien.. haha.

 

Eenmaal thuis aangekomen gingen we naar binnen, het besef dat je in een andere kamer komt is ook zeer apart. Alsof je overstapt naar een nieuwe wereld. B zag ondertussen de deurpost 4x zo groot worden en zag het bakpapier paars worden, terwijl ik vooral de ruimte van het laminaat op de grond ging beseffen. Hierna weer naar buiten en opeens was het ijzig koud, werkelijk alle zintuigen waren dus optimaal door de truffel. We dachten door de kou dat het wel uitgewerkt was.

 

Binnen gingen we toen maar allemaal weer zitten op een andere bank. Op mijn mobiel zette ik toen Pitbull - Fireball op en we deden allemaal onze ogen dicht. B zag dansende bitterballen en de rest van de snack selectie terwijl J opeens dingen van zijn studie Psychologie ging snappen, alles viel op zijn plek. Ondertussen zag ik op de maat van de muziek van alles. Patronen veranderden qua kleuren, vormen en dergelijke. Allemaal zeepbellen met kattenhoofden erin draaiden rond en vormden zich langzaam tot een aantal verstrengelde snelwegen, die weer veranderden in kleurrijke piramiden enzovoort. Zo hebben we nog een uur gelegen als mooie afsluiter

 

Een geweldige trip en het motto van toen (vind het allemaal prima) is een terugkerende grap nu! Morgen aan de 15g Pandora!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden