[Psilocybe Atlantis] The First Trip


Recommended Posts

PREQUEL

[DINSDAG] 21 JULI 2015

 

Het avontuur begint wanneer tijdens het blowen het woordje 'truffels' naar boven komt. Mijn vrienden hadden hun eigen trip eerder al ervaren en hebben mij destijds ook goed geïnformeerd over de effecten van de voorbestemde paddestoelen. Na enkele maanden dat het woordje 'truffel' uitgesproken werd heb ik besloten om toch mijn eigen trip te ervaren. Zodoende heb ik de truffels besteld van magic-truffels.nl en arriveerden de brokken van genot door de brievenbus. Twee dagen terug begon de spanning zich wel op te bouwen.

 

----------------------------------

 

[DONDERDAG] 23 JULI 2015

 

[Tijdstip    :    17:00]

 

Rond de middag hebben mijn vrienden en ik inkopen gedaan om de ervaring van de trip te vergrootten en om mij in het bijzonder een geweldige trip te geven. Voor een goedkoop prijsje hebben we negentig glow-sticks gekocht bij de Action en deze rond vijven rond de kamer geplaatst. Onder andere de deur, tafel en de (televisie)kast waren geweldig mooi gekleurd. Na een paar sigaretten heb ik besloten om het zakje met de truffels te openen en kort daarna ook te consumeren.

 

[Tijdstip    :    20:00]

 

Met de truffels in de hand heb ik een groot stuk van het zakje tussen de rest weggeplukt en heb ik deze daarna ook opgegeten. Het duurde echter niet heel lang voordat het zakje op was. Vrienden hadden vaak moeite met het opeten van de truffels, echter was dit bij mij niet het geval. Ik naam plaats op het balkon van het appartement en na ongeveer twintig minuten begonnen de eerste visuals. Mijn ogen waren op dat moment gericht op de wolken die zich samen hadden gevoegd. Een vrij wazige bedoening kwam er op mij af en de lucht veranderde van blauw naar een roze tint. De vier andere en tevens nuchtere vrienden adviseerden mij om naar binnen te gaan en daar de rest van de trip uit te zitten.

 

[Tijdstip    :    21:00]

 

De echte visuals begonnen wanneer de klok langzaam verdween voor mij en er meer uit zag als een zwart gat. De Romeinse letters en de wijzer van de klok oogden voor mij als een grote spin die langzaam uit zijn hol kroop. Dit effect kwam overigens meerdere keren voor, een vrij indrukwekkende visual. Nadat ik in de keuken de zonsondergang bekeken had keerde ik terug naar de woonkamer waar de kleuren zich overal bevonden. Allerlei objecten kregen een gekleurde gloed om zich heen en schaduwen trokken over de muur als sneeuw voor de zon en het was nog maar het begin van de trip en het hoogtepunt nog niet bereikt en ik ging met volle moed door.

 

[Tijdstip    :    22:00]

 

De sfeer begon zich echt te settlen toen we met zijn allen begonnen te praten en ik mijn eerste visuals begon te delen. Meerdere keren werden mijn pupillen gecontroleerd en werd ik regelmatig gevraagd of ik drinken nodig was. Ze hadden allemaal al eerder getript op truffels en waren ook nuchter en aanwezig voor mijn eigen trip. De kleuren waren overal te zien en vooral op de achtergrond begonnen felle gloeiende effecten zich overal te vertonen. Ik bleef communiceren met mijn vrienden en zodoende had ik ook een spannende maar ook gezellige trip.

 

[Tijdstip    :    23:00]

 

Er werd mij aangeboden om de trip buiten eventjes voort te zetten door met mijn kameraad de hond uit te laten. De visuals gingen uiteraard buiten de deur om nog verder en eenmaal gearriveerd vertelde mijn kameraad dat er iemand aankwam. Een bepaalde spanning viel op toen op een gegeven moment een stem in mijn oren fluisterde; "Er komt iemand aan." Een echo van mijn kameraad, of waren het toch echt de truffels? De man die er aan kwam nam ook plaats in de lift wat leidde tot een wat ongemakkelijke sfeer. Vervolgens waren we buiten zodat ik de volledige ervaring van de truffels mocht ervaren. Het was op het gegeven moment al vrij donker en in de verte was er een wazige gedaante, een vrouw die zich omdraaide en 'op mij af liep'. Mijn kameraad vertelde mij dat ik niet zo moest staren en de visual volledig verdween. Een wat minder gedeelte van de trip moet ik bekennen. Nadat ik terugkeerde van de wandeling namen de visuals al weer toe en zette ik de trip binnen in het appartement voort om de laatste uren uit te zitten.

 

[Tijdstip    :    00:00]

 

Om de trip volledig te benutten hebben we een aantal jointjes gerookt en enkele bong hits genomen om meer effecten van de truffels op de wekken. Ik kan je vertellen dat marihuana het effect twee keer sterker maakt. Mijn kameraden hebben vervolgens verschillende psychedelic visual videos via de televisie afgespeeld die alleen maar wazig en waziger werden. Geluidseffecten namen overigens ook toe nadat verscheidene nummers van Pink Floyd wel zijn ding deden. Nadat ik wat eten heb gehad brak het laatste uur van de trip aan.

 

[Tijdstip    :    1:00]

 

Ik nam vervolgens plaats op de bank om de trip voort te zetten en rustig aan de na-trip te ervaren. De effecten braken zich langzaam af en op een gegeven moment voelde mijn lichaam zich fysiek uitgeput. Moe, zwaar en volledig uitgeput. Alsof er een hoop te verwerken was na de hele trip. Na de trip nam ik weer deel aan het gesprek en hebben we nog meer geblowed om vervolgens nog even goed stoned te worden. Een geweldige ervaring met Atlantis gehad en ik moet bekennen dat truffels een echte aanrader zijn.

 

----------------------------------

 

AFLOOP

[VRIJDAG] 24 JULI 2015

[Tijdstip    :    1:00]

 

 

Als aller eerste wil ik mijn vrienden bedanken die mij een geweldige setting hebben voorbereid om op te trippen. Eten, drinken en support waren voor mij aanwezig die ik ook ontzettend heb gewaardeerd. Overigens ook www.magic-truffels.nl voor de snelle levering en de geweldige trip die ik kreeg van hun truffels. Ik kijk met spanning uit om ook de grote en sterkere Hollandia te proberen en nog harder te trippen dan de Atlantis. In de bijlage heb ik ook nog enkele foto's bijgeleverd om de setting te laten zien. Hoop dat jullie het een beetje een leuke trip report vonden!

 

- 'Trufflebong'

 

 

<DE GEHELE SETTING>

 

http://i.imgur.com/ff1Ha9x.jpg?1

 

<DE KLOK>

 

http://i.imgur.com/H2oWFR3.jpg?1

 

<DE DEUR>

 

http://i.imgur.com/xsChI8h.png

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi reportje geschreven, leuk om te lezen en lekker overzichtelijk! 

 

Klinkt als een goede eerste ervaring met truffels. Ik ben wel benieuwd naar de dosis die je genomen hebt, of was het gewoon het hele bakje? 

Ik herken het gevoel dat je omschrijft na de trip, vind het altijd wel bijzonder dat al die hersenactiviteit zoveel energie uit je trekt.

De setting is ook leuk gedaan met die breeklichtjes. Zelf steek ik ook vaak overal kaarsjes aan en zet die dan in van die kaarshoudertjes met patronen erop. Geeft super mooie effecten op de muur. Je zal je verbazen wat je daar allemaal in kan gaan zien.

 

Alvast veel plezier met een volgende trip ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden