Goede truffels om muziek te luisteren


Recommended Posts

Lieve mensen,

 

samen met een (vaste) truffelvriend heb ik al meerdere keren heel fijn getript, volgens mij iedere keer met Golden Teachers. Hoewel die altijd goed bevielen (behalve het feit dat ik na de trip altijd moet overgeven), willen we nu een keer andere truffels gaan proberen. Omdat we allebei grote muziekliefhebbers zijn, zetten we op het moment dat de truffels beginnen te werken altijd muziek aan waar we op dat moment zin in hebben. De eerste keer hadden we namelijk de 'fout' gemaakt om een playlist van te voren te maken. Maar zoals jullie wel weten is een overgang van artiest of soms zelfs album al genoeg om in een totaal andere setting/mindset te belanden. Nu is mijn vraag of jullie nog een fijne truffel soort weten om lekker samen van de muziek te genieten en leuke en interessante gesprekken te voeren.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb tot dusver Tampanensis, Atlantis, Psilocybe Dragon en Hollandia geprobeerd. De allereerste keer dat ik ging trippen was op Tampanensis en ik herinner mij dat de muziek zo prachtig was... Het was ongelooflijk! De tweede keer op dezelfde truffelsoort was ik alleen en herinner ik mij niet echt dat ik mij erg bezighield met muziek. Daarna heb ik een flink aantal keer op Atlantis getript, ook hier was de muziek weer prachtig! Later een keer op Psilocybe Dragon getript en ook hier was de muziek prachtig! Mijn laatste trip was op Hollandia, maar toen was ik helemaal van de kaart, hoewel ik wel muziek op had staan kan ik niet zeggen dat ik in het bijzonder van de muziek genoten heb zoals tijdens eerdere trips met andere truffels. De muziek was wel aangenaam, maarja dat is het nuchter ook. Grote kans dat het aan die specifieke trip lag echter, zoals ik al zei was ik zo ver van de kaart dat ik eigenlijk nergens echt meer op kon focussen.

 

Kortom: ik denk dat elke truffelsoort goed is om muziek te luisteren, het hangt denk ik vooral van de trip af. Ik kan je in ieder geval met zekerheid Tampanensis, Atlantis en Psilocybe Dragon aanraden als het op muziek aankomt. Als je ook nog mooie en sterke (closed eyes) visuals er bij wilt hebben kan ik je Atlantis sterk aanraden! Maar als je echt alleen van de muziek wilt genieten en leuke en interessante gesprekken wilt voeren is Tampanensis denk ik zeer geschikt. Ik weet niet hoe deze soorten zich verhouden tot Golden Teachers qua sterkte. Op alle drie de soorten heb ik ontzettend van de muziek kunnen genieten, zoals ik dit nog nooit in mijn leven gedaan heb!

 

Heel veel tripplezier alvast! :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sluit me helemaal aan bij Voyager360. Muziek hoort wat mij betreft sowieso in iedere trip, het bepaald echt de complete vibe. Als je gesprekken wilt voeren dan kun je inderdaad beter geen te sterke truffel (zoals de Hollandia) nemen, want dan bestaat de kans dat je vooral een feestje in je hoofd gaat houden en er weinig gepraat wordt. 

 

Met de Atlantis, Tampanensis of iets in die richting zit je altijd goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden