welke truffels voor eerste keer met wel enige ervaring andere entheogenen


Recommended Posts

mijn vriendin en ik willen truffels gaan doen. We zijn beide rond de 172 cm en 60 kg. Beide 2 x ayahuasca gedaan en 1 keer iboga.

 

Mijn 1e aya reis (2 glaasjes gemixt - mao remmer + aya) was erg mooi en soms angstig. Veel visueel, gevoel van eenheid, groot deel totale afwezigheid van mezelf. Daar kwam angst trouwens niet door. 2e (2 glaasjes gemixt - mao remmer + aya) was voornamelijk angstig, maar uiteindelijk wel leerzaam. Iboga was zwaar maar daar staat het dan ook om bekend. Beetje visueel en voornamelijk duizenden en duizenden gedachten.

 

1e reis vriendin was straight to source (1 glas gemixt - mao remmer + aya) en erg mooi qua gevoel - weinig visuals, ook totale afwezigheid van zelf. 2e reis kreeg ze aya amper naar binnen (1/4 glas), lijf wou het niet hebben. Lichte bewustzijnsverruiming. Ze was 1e reis na wat fruit aan het einde ziek geworden én dit wordt gekoppeld aan geur aya. Iboga deed ogenschijnlijk niets voor haar, hoewel je dit natuurlijk nooit weet. Ze had iig geen enkele ervaring anders dan +_ 18 uur ziek zijn.

 

Nou willen we graag weten welke truffel goed is om mee te beginnen op basis van bovenstaande. Willen wel veilig beginnen en dan eventueel maar geen level 4 of 5. Kan later altijd nog.

 

Hadden ons laten adviseren om atlantis te nemen, starten met 10, eventueel de 5 later in trip. Hier lees ik dat een aantal de philosophers stone nemen om te beginnen.

 

Wie kan ons nog iets hierover vertellen. We willen een leuke, visuele (mag best vreemd en absurd zijn) ervaring met filosofische en mystieke inzichten. Als we het voor het kiezen hebben natuurlijk....

 

horen graag van de ervarene trippers...

 

bvd

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi! Als je soepel wilt beginnen zonder direct helemaal de diepte in te gaan dan zit je met de Tampanensis / philosopher's stone goed, dan heb je volgens mij weinig om je zorgen over te maken. Zo wen je rustig aan de effecten en weet je voor volgende trips beter wat je kunt verwachten en hoe ver je kunt/ wilt gaan.

 

Aan de andere kant, de Atlantis is wat sterker, waardoor je met een lagere dosering hetzelfde effect krijgt als de Tampanensis, vandaar dat gespreid doseren verhaal.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden